RakkausrunotVastattu 18 v

TÄSSÄ KESÄAAMUSSA

♥○o○0○o○O0O○o○0○o○♥ Ja minä kysyn - Mikä talvi Kun aurinko piirtää lyhimmät varjot jos niitäkään Kun linnut eivät nuku silmäntäyttäkään Yötä ei päivästä erota Niin kuin ei voi erottaa kahta sydäntäkään Jotka toisiaan ka…
RunotVastattu 14 v

*...JÄÄHÄN MINULLE...*

♥║פ­×o­­×oפ×║♥♥║­­×¤×o×oפ×║♥ Jäähän minulle ~ autiot rannat ja lukemattomat auringonlaskut Hiuksiini syksynlehdet ja harteilleni lumitähdet Jäähän minulle ~ kuunkierrot ja huuhkajan huhuilu - Öihin Jäähän minulle ~ M…

MUKANANI

♥^¤^♥ ¤¤¤ ¨¨♥¨¨ ¤¤¤ ♥^¤^♥ Minä hiljaa kosketin kättäsi ja koko maailma avautui Oli kuin olisin kiivennyt vuorelle hengästymättä ollenkaan Istuin ja katselin silmiisi Silmiin - josta aurinko nousi Hymysi - painoit sen hu…
RakkausrunotVastattu 19 v

MINUN MATKANI

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""" Huomasitko - epävarman askeleeni Sen sinua kohti otin Matkani aloitin Minutko vastaan otat Toisenkin askeleen Tämä matka - minusta sinuun yksin sen teen Avoimin sieluin - as…

TAPAAMINEN

# # # # # # # # # # # # # # # Eilen jotenkin ymmärsin Olit yrittänyt rakentaa vahvempaa siltaa välillemme Nytkin - niin monen vuoden jälkeen Katseesi - hymy Tänä aamuntunteina kun taivas on harmaa vesisateesta muistan s…

HALUAISIN

OOooOOooOOooOOooOO Haluaisin höpöttää sinulle jotain hassua ja tyhmää Haluaisin kuiskata sinulle jotain kaunista ja tuhmaa Haluaisin kertoa jotain uutta jotain vanhaa Haluaisin kulkea kanssasi merenrantaa Haluaisin kert…

JUURI NYT

♥¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤:¤♥ Sinä sait sydämeni kaipaamaan sait silmiini kyyneleet Sanat - en löydä niitä olet niin paljon Juuri nyt - Kaipaatko Tässä aamussa Aurinko nousee ja laskee ja minä mietin - miksi minä Piilou…

PALAVA HETKI

♥~~♥~~o~~oO ♥ Oo~~o~~♥~~♥ - Rakkaani - Hetket ovat vain hetkiä Sateenkaaren värisiä saippuakuplia Pehmeitä liitoja - tuulien armoilla - kuitenkin Siksi - rakkaani - Minä pidän niistä hetkistä kiinni Niistä kosketuksista…
RunotVastattu 16 v

..o*ALKULÄHTEELLE*o..

♥♥*♥○o0*♥♥*0o○♥♥*○•♥♥•○*♥♥○o0*♥♥*0o○♥*♥♥ ~ Rakkaani ~ Tässä aamussa - Annathan minun tulla ja istua ajatuksiesi alkulähteelle Siihen aavistukseen Siihen unenomaiseen ensimmäiseen tietoiseen hetkeesi Värähdykseen silmälu…

TAIKAYÖ

~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ ~~ Keskikesän Keijut yön harsoa siirtää Koskettaa sitä ei voi kuin yönkulkija yksinäinen Hiljaisuus - äänetön askel Taikana - unena muistaa kulkija kukkivan yön Kesäaamu Kado…

OIKEA HETKI

♥==♥==♥==♥==♥==♥==♥==♥ Juuri silloin kun ilta kosketti harteitani ja olin sulkemassa sydämeni ovea - seisoit edessäni Pyysit hetkeä - Silmiini halusit vain katsoa Enkä horjunutkaan ♥==♥==♥==♥==♥==♥==♥==♥

ET NÄHNYT

♥♥¤¤♥♥¤¤♥♥¤¤♥♥¤¤♥♥¤¤♥♥¤¤♥♥¤¤♥♥¤¤♥♥ Puhuit kiihkeästi rakkaudesta - Katseesi kulki minun ohitseni kun ihmettelit kuinka ihmiset kulkuvat onnensa ohi Kuinka he voivat kulkea rakkauden ohi tuntematta sen kosketusta Minä ol…

MUSTAVALKOINEN KUVA

♥[]♥[]♥[]*♥*[]♥[]♥[]♥ - Se olen minä - Mustavalkoinen valokuva Otettu yöllä kello kaksi Pariisin sateisella kadulla Vain katulamppu ja kärryiltä pudonnut omena katukivityksellä Ja paljon mustaa ympärillä Se minä olen - …
RunotVastattu 14 v

¤KIRAHVI SÄNGYN ALLA¤

. http://www.eluova.fi/images/1930.jpg ♥↓♥♥↓↓♥♥↓↓○•♥♥•○↓↓♥♥↓↓♥♥↓♥ Se vaan loikkaa kuin kirahvi sängyn alta Tiesin - Siellä olit ♥↓♥♥↓↓♥♥↓↓○•♥♥•○↓↓♥♥↓↓♥♥↓♥
RakkausrunotVastattu 20 v

ONNENPÄIVÄ!

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ En minä tarvitse onnellisuuteen, kuin yhden asian; Ajatuksen sinusta! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
RakkausrunotVastattu 20 v

PALAUTE..

Luoja, minä olen kiitollinen jokaisesta niljakkaasta itserakkaasta kuvatuksesta joita heität minun elämääni säännöllisin väliajoin Sinä tiedät ehdottomasti mikä on minulle tarpeellista Olen jo vähän oppinut mitä onni on…

HOHOIJAA...

♥.o.¤¤¤¤¤.o.♥.o.¤¤¤¤¤.o.♥ Sinusta on hiljalleen tulossa vain - ikävä muisto Suoraan sanottuna - ennemmin minä söisin tämän hampurilaisen ilman ajatustakaan sinusta Vaikka - Oikeastaan - Te täydennätte toisianne Tämäkään…

~~ YÖ ~~

♥ o*o*o*o*o*o*o*o*o ♥ Helteinen yö Vain kevyt puhallus ihollani Kosketus Minä aaltoilen käsivarsillasi Aamu nousee Hiljaisuus kaikkialla ♥ o*o*o*o*o*o*o*o*o ♥

OHI SANOJEN

♥oooo♥oooo♥oooo♥oooo♥ Kerroinko että tiedän - enemmän Se tunne vain tulee ja minä luotan siihen - enemmän Sanasi kauniita - niin heikkoja - nyt jo rikkoo Sisälläni suru Nyt sinäkin tiedät - enemmän ♥oooo♥oooo♥oooo♥oooo♥

YÖN TARINOITA

♥¨¨::¨o¨::¨o¨:O:¨o¨::¨o¨::¨¨♥ Yö istui viereeni Sanoi - Kerron sinulle tarinan Ja niin minä hiljaa kuuntelin Aamun sarastaessa huomasin istuvani yksin Yö oli mennyt menojaan Mutta sylini oli täynnä kirjoitettuja tarinoi…