¤KIRAHVI SÄNGYN ALLA¤

.

http://www.eluova.fi/images/1930.jpg


♥↓♥♥↓↓♥♥↓↓○•♥♥•○↓↓♥♥↓↓♥♥↓♥


Se vaan
loikkaa


kuin kirahvi sängyn alta



Tiesin -



Siellä olit


♥↓♥♥↓↓♥♥↓↓○•♥♥•○↓↓♥♥↓↓♥♥↓♥

8

509

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onija

      Huomenta!

      Hymyn ainakin sait runollasi syttymään
      heti aamusta.

      Vähän vaikeaa kuvitella kirahvia sängyn alle..

      vaan selvishän se kuka siellä piileskeli..

      Kiitoksia MUR... aurinkoista päivänjatkoa!

      • *MURUKULTA*

        Huomenta vain onija! :)

        ♥↓♥♥↓↓♥♥↓↓○•♥♥•○↓↓♥♥↓↓♥♥↓♥ ♥↓♥♥↓↓♥♥↓↓○•♥♥•○↓↓♥♥↓↓♥♥↓♥

        Arvaappa naurattiko itseäni.. mutta minkä teet..iso-G osaa yllättää... ;))

        http://kuva.pixmac.fi/4/kirahvi-calf-africa-afrikka-pixmac-kuva-45311005.jpg


        Kiitos onija aamuvissiitistäsi ja muksaa pikkupakkapvää ! :)


    • Kuullostaa aikamoiselta tunnelataukselta :).

      • *MURUKULTA*

        Nyt sitten sulat kelit :•)

        ♥↓♥♥↓↓♥♥↓↓○•♥♥•○↓↓♥♥↓↓♥♥↓♥ ♥↓♥♥↓↓♥♥↓↓○•♥♥•○↓↓♥♥↓↓♥♥↓♥

        Olen kuullut että virtahepo voi olla olohuoneessa..nih jotta..
        Sitä ei saisi koskaan mennä sanomaan ettei ei koskaan.. siis..
        ettei voisi kirahvi olla sängyn alla! :•) onhan se Kalle-tiikerikin ollut!
        Toisilla on zopa luurankoja kaapissa, ajatteles sitä!!
        Karua porukkaa..*hampaat kalisee* kelläkö? no kellä nyt on luurankohampaat.

        Tätä täytyy oikein istua ja miettiä..
        http://www.proza.ru/pics/2008/02/20/611.jpg

        Ee sitä kaikkea voi tietää, ei millään.. ;○] mut voiko sit...tuntea..mmmm....?
        http://cheezdailysquee.files.wordpress.com/2011/06/e64b5f40-4dd8-412a-85e3-a4c62a477fc1.jpg


    • Pekka*

      Tämäpä näkkyy olovan siinä mielessä
      erikoenen runo kun oot välit kirjottannu
      näkymättömällä musteella.....
      Mistä Muru kekkasit tuo itean?

      Sattu muuten mukavasti ja ihan tähän runnoon
      liittyvä tappaus kun minulla olj tähellistä ja kiireellistä
      asijoo tuolle Olokalle niin en muistannu koputtoo ovveen
      niin siellähän se sänkyn olj ei kirahvi vuan tuo isäntä
      Erik ja vannotti että nyt piät suus kiinni tae tulloo lähtö
      kartanosta......

      • *MURUKULTA*

        Iltoo Pekka* :○)

        ♥o↓♥♥↓↓♥♥↓↓○•♥♥•○↓↓♥♥↓↓♥♥↓o♥

        Sallaisuus ja topsiikret akentti-koulun kertausharjotus-kurssilla kerrattiin kaikkii vanhoi mettooreja ja piätin sit kokkeilla tuota sitruunoo pitkästä aikoo ja hyvinhän tuo toimii, ee näy sitruunolla kirijotettu teksti vieläkään, saati sitten että ite ies muistais mittee sitä tuolla rivien välis lukkoo. Pihkura! Ja tuo raatakin oh epäkunnos juur ny. Näät sie?

        Vaan mie en uso kuule jotta hieno Eerik-herra ois muka ollunna siel..siel.. no siel! Tiiät kenen luona vissiitillä. http://www.freakingnews.com/pictures/80500/Sexy-giraffe-80990.jpg
        Katoppa ku se Bertta sattusi ihan vahinkos ol'maan siel Ellin mökin pihal olevan puskan takana http://www.bjorksten.fi/kuvat/kuvat/galeido2/1-091011-0521_large.jpg ..miksikö, no siksi kö ku niil on Ellin kans simmonen sopimus, jotta Bertta ihan vaa pikkasen pittee silimäl sitä mökkii ettei aivan sitä polteta tai muut.. Eehän se Berttakaan siel muuten..

        Nii jotta kyl se siel ihan muut hunsvotit oh kuulemma vuoronperrään hönttässy. Ja juur tuossa männäviikol ku Bertta ol vahinkos sattunna kurkkaan akkunast sissään http://www.cosmosmagazine.com/files/imagecache/news/files/news/20090616_giraffe_neck.jpg ol se nähänynnä juur tuon näyn joka on ikkuistuettu miun runossa olevaan kuvaan, niiku tota,, Bertalla ku ol ihan sattumoisin jääny kamera taskuun.. Ja ei tuo oikein Eerik-herralta näytä!
        Lattialla ol vielä kuulemma ollunna tämmöttii vaik kui http://lauritsbaadholdt.files.wordpress.com/2008/11/giraf_beer_500x375shkl.jpg ja ramovooni ol soinunna ku viimest päivee.
        No siin Bertta ol pikana lähtennä hällyyteen Martta-kerholaisii kahtomaan sitä jumalatonta meinikii, mut ku hyö ol'vat tulleet paikan piäälle, mökki ol ollunna pimmee ja hilijane ja ku olvat salloo kurkanneet ikkunast, nii se Oloka ol nukkunna sikkeesti siel hetekas.
        Sitä se Bertta vuaan ihmetteli ja ol kummissaan, et aivan kuin joku ois kiireenvilkkaan käynynnä varotamas..

        Mut ny Pekka, Murukulta laittoo pyhäkupit pöytään ja tarjoopi kunnon kohov... kahvit ja oikein Brunon tekemän kaakun kassa.... ;•)
        http://birthdaypartyideasforgirls.net/wp-content/plugins/powerautoblog/images/amazon_kids birthday cakes_6ed19c.jpg


    • Jotain veikeää ja kuvaannollista on kerrontasi Ja etsinkin että onko "muru" ikuistanut itsensä Kirahvin kanssa Photoon ?

      Hyvän mielen nostattama runo kuin hiukka arvoituksellinenkin ja vertaukset onnistuessaan antavat makuun - pikanttia !

      Katsellaan yö pois jotta näkisimme aamuun !

      • *MURUKULTA*

        Hei Dolan :○)

        ♥o↓♥♥↓↓♥♥↓↓○•♥♥•○↓↓♥♥↓↓♥♥↓o♥ ♥o↓♥♥↓↓♥♥↓↓○•♥♥•○↓↓♥♥↓↓♥♥↓o♥

        Runon tullessa *katsoo taivaalle* ...ties mistä ;o))
        energiat olivat hyvät ja iloiset eli ilo oli kirjoittaa!
        Mukavaa kun se välittyy lukijallekin -
        eiköhän se funktio ole silloin aika hyvin tässä saavutettu, näin mielestäni! :•)
        Syvällisempi ajatus on myös olemassa ja lukiessani palauteita
        se clue on muksasti löydettykin tai ainakin aavistus.. ;•þ


        Pihkura! Aamut ovat ikävän usvaisenharmaita ja yöt on pimeitä,
        kun se vähänenkin lumi suli ja mustaa vain näkyy,
        kun ikkunasta katsoo ulos.. Ei hyvä!
        Lunta kaipaa valoksi ja iloksi - ei kait lie liikaa pyydetty..

        Vaan jospa kuppi kuumaa piristäisi näin iltasella
        http://rlv.zcache.com.au/giraffe_family_mug
        p168274544010902665z8ubl_152.jpg
        Sitä tarjoan kiitokseksi sinulle Dolan, hienosta palautteestasi! :○)

        t. http://getandroidstuff.com/wp-content/uploads/2010/11/Talking-George-The-Giraffe-Android1.jpg


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe