RunotVastattu 15v

_.¤._MINUN VUORO_.¤._

♥•*¤*•oOo•*¤*•oOo•*¤*•oOo•*¤*•♥ Sielun solinat ja herkät kilahdukset Hyräilyt Kuiskeet ja hymyt Herkät sanat Huokauksetkin Pienet pyynnöt Keveät lentävät lentosuukot Äänet ja niitten painot Sanat ja niitten värähtelyt K…
RakkausrunotVastattu 18v

SUUKKO LÄMPÖINEN

♥¨0¨♦♥♦¨○0○¨♦♥♦¨0¨♥ Ennen kuin puro hiljenee - Uneen vaipuu Ennen kuin tuuli kääntyy pohjoiseen ja puiden lehdet maahan haipuu Anna suukko ~ Lämpöinen Menneen kesän makuinen ♥¨0¨♦♥♦¨○0○¨♦♥♦¨0¨♥ http://www.youtube.com/wa…
RakkausrunotVastattu 17v

o~VARASTETTU SUUDELMA~o

♥♥oo0oo[_♥♥_]oo0oo[_♥♥_]oo0oo♥♥ Luvallanne - mon cher - - Minun Rakkaani - Kirjoitan,,, “Aurinko paistaa tänään kirkkaammin Linnut laulaa heleämmin Luvallanne - bébé - Rakkauslaulun päivästä tästä teen Mon Dieu - Luvatt…
RakkausrunotVastattu 19v

AIKAINEN AMOR

Ikkunani alla kadun toisella puolella mies seisoo bussipysäkillä Harmaan takkinsa alla hartiat kumarassa Viisi vuotta - lasken - joka arkiaamu hän tulee kello seitsemän lähtevälle autolle Ilta kuuden bussi tuo hänet tak…
RakkausrunotVastattu 17v

PEHMEÄÄ KERMAA \§/ VAHVAA KAHVIA

♥~~\§♥♥§/~~\§♥♥§/~~\§♥♥§/~~♥ Samettisen kerman valkoiset pehmeät raidat kahvin kuumalla pinnalla ~ viipyy ~ Ajatus iholle palaa - Verkkainen kosketus - Sekoittuu maut Värisyttävät tuoksut Sulkee silmät - huulet värähtää…
RakkausrunotVastattu 18v

LUMOTTU YÖ

♥oOo♥~~O~~oOo♥♥oOo~~O~~♥oOo♥ Nummien usvasta - kuin aave - hiljaa erottuu Lähteen salatun pinnalle kuva uljas piirtyy - Mukautuu Lumpeitten terälehdillä hento puna Vedenkalvolla kultainenlehti ja siro vana Kellot heleät…
RakkausrunotVastattu 19v

VIIMEINEN NÄYTÖS

♥¤¤¤o¤¤¤♥¤¤¤o¤¤¤♥¤¤¤o¤¤¤♥¤¤¤o¤¤¤♥ Kello oli kymmenen Teatterin käytävän punainen matto hiljensi vahtimestarin verkkaiset askeleet Illan viimeinen näytös oli lopuillaan Ulkona satoi Pisarat iskeytyivät jalkakäytävään kui…
RakkausrunotVastattu 17v

~~¤ SULOINEN IKÄVÄ

♥♥*♥♥ ¨¨]] ~♥~ [[¨¨ ♥♥*♥♥ Tämä aamu sopii minulle Se on täysikuun muisto Se on kirkas nouseva aurinko Se on hiljainen Se on lämpöinen Se on lusikan kilahdus Se on kissan maukaisu Se on pieni kipu juuri siinä kohdassa jo…
RakkausrunotVastattu 16v

PETTURIN KASVOT

Tuuli kehoittaa kietomaan takin tiukemmalle Melkein sulkee silmät Lumikiteet kiusaavat kasvoja pienten neulojen tavoin pelkäämättä kuin ilkikuriset kakarat Siljalle se on aivan sama mikään ei ole enään pahempaa mikään e…
RakkausrunotVastattu 19v

AITO HETKI

::::::::::::::::::::::::::::::::::::: ......................................... Mies kyntää peltoaan On tehnyt sitä vuosikymmenet Ei osaa lukea kirjoittaa vain nimensä Aikaiset aamut ja valvotut yöt otsalla hiuksien all…
RakkausrunotVastattu 16v

ENSIMMÄINEN AAMU

♥~~oOo~~oOo~~oOo~~oOo~~♥ Sinä aamuna kaikki oli niin oikein Pidit minua - ainoaasi Hiljaa aurinko vaelsi - Kosketti sekin Pajulinnun laulu ja henkäyksiesi huulillani ♥~~oOo~~oOo~~oOo~~oOo~~♥
RunotVastattu 14v

,:,´´NYT``,:,

♥!♥!♥!♥!♥!♥!♥ Juuri nyt - Haluaisin kuulla äänesi Se olisi kuin sateenropina viikunapuun lehdille ♥!♥!♥!♥!♥!♥!♥ http://www.huuma.fi/images/pisara.jpg
RakkausrunotVastattu 17v

¤¨¨TAIVAANKANNEN ALLA¨¨¤

♥ ¤ ○0○ ¤ ♥♥ ¤ ○0○ ¤ ♥♥ ¤ ○o○ ¤ ♥ Puidenlatvoistako lie puutarhaan hennot säteet Aamunvalo - niin kaunis Mieleni kevyt kuin poutapilvi Pisaroita kaikkialla ja leveä tie sinun tulla Tähän jään - Tästä minut löydät Puroje…
RakkausrunotVastattu 19v

MAAILMAN LAIDALTA

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kaukana aallonmurtaja Vesi pärskyen iskee muuriin Majakan öinen silmä pyyhkii laivojen mustaa tietä Valokoset linnut ja meren lempeä kohahdus Taskut täynnä simpukanku…
RunotVastattu 15v

``o´´..RAKKAUDESTA..``o´´

♥■••~°~••■.:´´°♥♥°``:.■••~°~••■♥ ~ Rakkaani ~ Hullaannu Tanssi Naura Juovu Iloitse Nyt on - Nyt Viattomuudesta sakea hetki Rakkaudesta raskas syli ~ Rakkaani ~ Hetken kirkkaus Värähdysten voima Ja - eheys ♥■••~°~••■.:´´…
KirjallisuusVastattu 19v

MINÄ VAIN

♥>>♥ Jos ei olisi tuota vanhaa miestä mustalla puisella veneellään en eroittaisi taivasta ja merta Kaukana vene halkoo vedenpintaa ja minä istun täällä aamuisella rannalla Täällä missä kaikki on rehellistä Tässä valkois…
RakkausrunotVastattu 17v

RAKKAUDESTA - AJATUS

♥•-•(¤)♥[¤]•([♥♥])•[¤]♥(¤)•-•♥ Tuulen selkään se kiipesi Toivoiko - Pyysikö Vai oliko vain - niin kuin pyyteetön on Täyteläisten aaltojen harjalle nousi Toivoiko - Pyysikö Vai oliko vain - niin kuin pyyteetön on Kuunsät…
RakkausrunotVastattu 19v

PALAA JA TUULEE

♥^^♥~o~♥^^♥~o~♥^^♥ Kerroit että olen tuli Pohjoisen taivaan loimu Kerroit että olen tyyni erämaajärvi jonka rannalle haluat matkaltasi palata Kerroit kaipuun tuulien kutsuvan sinua luokseni uudelleen ja uudelleen Ja min…
RakkausrunotVastattu 19v

YSTÄVÄLLE

♥__________________________♥ Kynä liukuu hiljaa Minä olen niin väsynyt Ja juuri tähän hetkeen - siellä jossain - syntyy minulle voimasanoja Ottaa minut kuin lämpimään syliin Yhtä hiljaa - ohi kaiken - lasken käteni sydä…