RakkausrunotVastattu 19v

TAHTO RAKASTAA

:.♥.: @-}--::..♥..::--{-@:.♥.: Hän toi kukan Suuteli hiuksiani - Laski taivaat syliini Hän kantoi lähteestä vettä huulilleni Taikoi kuun - Sytytti silmiini liekin Hän tahtoi viereeni jäädä Sulkea murheitten ovet - Uneen…
RakkausrunotVastattu 18v

NORJALAINEN VILLAPAITA

♥ ¤oOo¤ ♥ ¤oOo¤ ♥ ¤oOo¤ ♥ Sinä tulit ylitse muiden Olit kuin - norjalainen villapaita - Lämmin Tämän rannan tuulet sekoittavat hiukseni ja sinä naurat ja etsit Etsit ja löydät Minut ja - Kiihkosi ♥ ¤oOo¤ ♥ ¤oOo¤ ♥ ¤oOo¤…
RakkausrunotVastattu 17v

SYDÄMEN PIENET KYYNELEET

♥OOooOOooOOooOOooOOooOOooOOooOOooOO♥ Myit itsesi halvalla Kuin Gabrielle Cité Véronen sivukadulla Halvalla halvalle rakkaudelle Ja minä istun länteen avautuvan ikkunan luona ja päätäni kivistää Silmiäni särkee, käsiäni,…
RakkausrunotVastattu 19v

¤SYDÄNYÖ¤

¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤QQQQQQQQQQQQQQQQQQQQ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ ¤ Minä näin ojennetun käden ohi muiden ihmisten Pehmeät kitaran sävelet En ole koskaan tanssinut näin Askeleet vain vie Sointi kau…
RakkausrunotVastattu 19v

TAKAISIN KOTIIN

♥QoQoQoQoQoQoQoQoQ♥ Sade on jo lakannut ja minä olen kuin uitettu kissa Tie on liukas ja kuoppia täynnä Outo hiljaisuus kaiken sen kohinan jälkeen Minun on kylmä Ei sen ole väliä Kunhan pääsen tuonne mäelle vielä Ja sit…
RakkausrunotVastattu 19v

SANATON

♥♥{{{{{{{¤{♥}¤}}}}}}}♥♥ Ja ne kaikki sanasi sai tuulen voiman Sen lempeyden ja mahdin Kietoa ja hyväillä Kuin valkoinen kipinä - Sydämestä sydämeen Minun käteeni olit laskenut kukkia ja minun silmäni vain vuotivat kyyne…

**,,KOHTAISIT MINUTKIN**

♥♥ OoOoOoOoOoOoOoOoOooooo••♥♥••oooooOoOoOoOoOoOoOoOoO ♥♥ Karuselli pyörii ja minä jään vierestä katsomaan kuinka sinä istut ja naurat Pidät kiinni kauniista nauravasta puuhevosesta Keinut ylös ja alas ja posetiivimusiik…
RakkausrunotVastattu 17v

~~RANTANI VALKOISET VAAHTOPÄÄT~~

♥~~♥♥~´´´♥♥```~♥♥~~♥ Ja sinä tulit ja sytytit kuin valon Ja meri avautui ja laineet löi Minun kyyneleeni virtasi suolaisina ja makeina sinun suudella Minun värisevä kehoni - sieluni sen sisältä heräsi näkemään - tuntema…
RakkausrunotVastattu 17v

HÄILYVIÄ VARJOJA

¨¨oO0..o0Oo¨¨00oO¨o¨¨ ♥o0¨OOo¨¨oO0.o0¨o0Oo♥ Noitten kaikkien helmeilevien lasien takana Yksinäiset sydämet Onko siellä sinunkin En kuule - En näe Musiikki vain soi - Suut nauraa Häilyviä varjoja Oletko yksi niistä ¨¨oO0…
RakkausrunotVastattu 18v

TÄMÄ YÖ

♥ :¤::¤::¤: ♥♥ :¤::¤::¤: ♥ Meillä oli vain eilinen Sen maut ja tuoksut Ne viipyivät hetken kielellämme Ja niin kuin auringonnousu muuttuu auringonlaskuksi Niin muuttuu hetkemmekin Ja tämä yö - Kirjoittaa uuden huomisen …
RakkausrunotVastattu 20v

HYMY SINULLE

Kuinka helppoa on yksin olla ja tuntea sinun tyyneytesi ja myrskysi Hymy jonka ansaitset syntyy aamulla huulilleni muistuttaa sinusta päivällä kun katson peiliin Illalla kun auringo tavoittaa meren ja kuu nousee lasken …
RakkausrunotVastattu 17v

¨*¨UNISTA KAUNEIN¨*¨

♥○◘◘◘◘O○♥♥○O◘◘◘◘○♥ Se tuli kuin aamu uuteen päivään - Lempeästi Lupasiko jäädä - - Kuunsäteen verran viipyi mutta oli unista kaunein Aamu ja yö ~ Siinä kaikki ♥○◘◘◘◘O○♥♥○O◘◘◘◘○♥
RakkausrunotVastattu 19v

NOITANAINEN

♥=♣o♣o♣=♣=♣oQo♣=♣=♣o♣o♣=♥ Silmissä kristallinhehku Sydän noitarumpuna Shamaanin nauru ja sielussa raivoista revontulet Pohjoisen polttava syke Tuli ja jää Otteessa kotkan voima Taivaalla kotkan huuto Mustat sulat suojan…
RakkausrunotVastattu 17v

YKSINÄISET ASKELEET

♥¤¤¤¤♥ ••oOo♥♥oOo•• ♥¤¤¤¤♥ Ilta hämärtää ja yksinäiset askeleet Vain sisälläni pieni tuulenvire - Ei muuta - On kuin olisin jo sanonut sinulle kaiken On niin hiljaista ja sitten se tulee - Ymmärrys - Ympärillä kaikki jä…
RakkausrunotVastattu 17v

♥♥oOo○○oOo♥♥♥♥oOo○♥♥oOOOOOo♥♥○oOo♥♥♥♥oOo○○oOo♥♥ Eräänä syksyisenä päivänä - Seinen rannalla Hän istui siinä Vanha nainen valkoisine hiuksineen Hänen vaaleissa sormissaan valkoinen nenäliina Sormissa tahatonta liikettä -…
RakkausrunotVastattu 18v

RAKKAUDESTA SYNTYVÄ

♥¨\♥○♥/¨\♥○♥/¨\♥○♥/¨♥ Syntyi hetki - Vain sinulle Sinulle joka olet kuin salaisuus kultaisessa palatsissa Syntyi hetki - Vapaana virtaava - Vuorten läpi merien yli puhaltava Syntyi hetki - Niin kuin hetkien on tapana jo…
RakkausrunotVastattu 17v

-* TULISTA KAIPAUSTA *-

♥♥¤..▄▄▄▄..¤♥♥¤..▄▄▄▄..¤♥♥ Tuuulenjuoksu saniaisissa Puutarhan laidalla Unelmia kuunvalossa Kasteisella nurmikolla Katse kaipausta Täynnä rakkautta Syli syliä halajaa Maailma on kaunista Rakasta - rakasta Rakkaani vaan …
RunotVastattu 15v

_.:*MATKALLA*:._

♥ •¤○■○■○¤•♥☼♥•¤○■○■○¤•♥☼♥•¤○■○■○¤• ♥ Noustessani tätä vuorenrinnettä - Elämänpituista Kulkiessani näitä polkuja Ylittäessäni näitä lukuisia kivisiä purjoja ja virtaavia jokia Pimeitä metsiä ja valoisia auringon kultaam…
KirjallisuusVastattu 19v

SINUA KAIPAAN

O¤oooooooooooooooo¤O Aavistus aalloilla mielen Kaipuuni matkasi luo Ei hennonnut häiritä - hiljaa oli Vain hetken - syliisi painautui Tuo tuokio - tuhat vuotta - tai pieni tuulahdus vain Tärkein - Käyt rinnallain O¤oooo…