RakkausrunotVastattu 17 v

```ON SIIS KEVÄT´´´,,,

♥`)¤)¤)¤)¤``♥♥´´¤(¤(¤(¤(´♥ Jokin kädestä vie Pitää kiinni ja siihen luotan Nousee odotus - ja kulkee rinnalla Sydän sykkii löytämisen onnea Rohkeana ja epävarmana Pienenä ja suurena kulkee toiveen salainen matka On kuin…

RIKKINÄINEN LASIENKELI

♥(\O/)♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥ ¨¨/ \¨¨ ¨~~~¨ Rikki mennyt lasienkeli Ei se itke vaan seisoo paikallaan Siipi murtuneena ja hiljaa ainoastaan Pieni Lasienkeli - Rakkaudenlähetti - Sydän kädessä - Kerrot tarinaa - vahvaa Voi l…
RakkausrunotVastattu 19 v

KULTAISET KUORET

♥ Minulla oli hetkeni Ja nyt minä päästän irti Hento kellonääni - Nyt on aika Kämmenen avaan Länsituuli ja askeleet rannalla Yksi vapaa sielu lentää Eikä aamuinen simpukankerääjä tiedä Hiekalta löytää vain - kultaiset k…

JÄÄTYNYT AURINGONMAA

♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥()♥ Yön reunoja helmani hyväilee Askeleet kuuluvat sisimpäni käytävillä kaikuvat Suudelma jäätävillä huulilla vain helää Kyyneleen kielelle saa - kylmää ja katkeraa Nousee käsi kasvoille h…
RakkausrunotVastattu 18 v

...HYWIN HYWIN ILOINEN!

♥\_/?♥\_/?♥\_/?♥\_/?♥\_/?♥\_/?♥\_/?♥\_/?♥\_/?♥ MURUKULTA on nyt hyvin hyvin iloinen vaik'ei ookaan satakiloinen (?) Kass Wappu-täti yllätti ja kylään itsensä järjesti Simaa pöytään kannettiin ja rakkauslauluja yhdessä l…
RunotVastattu 16 v

~~``YÖ´´~~

♥•¤0¤•♥♥•¤0¤•♥ Suljetut ovet avautuu Huulet värähtää Hetki huumaa Vaikeroi Yö hengittää Aamu Ajanverho heilahtaa Saapuu uni Yöllä syntyneet hymyt nukahtaa On hiljaista ♥•¤0¤•♥♥•¤0¤•♥ http://www.youtube.com/watch?v=oqTq8…

SALAA RAKAS

♥|♥¤♥|♥¤♥|♥¤o¤♥|♥¤♥|♥¤♥|♥ Kevyesti neidon kengät lattiaa koskettaa Pitsi hulmahtaa - Oh - Paljasta nilkkaa - kauneinta - poika nähdä saa Kumpa saisi sormella koskettaa ihoa kauniin vaaleaa Poskea vain - kuin tuuli - hip…

JOS,,,

♥♫-♫♥-♫♥-♫♥-♫♥-♫♥ Jos lempeästi ¤ Vain kerrankin ¤ Tuohon kämmenselkään ¤ Koskisit ¤ Sen hetken ¤ Oikeasti olisit ¤ Minun ♥♫-♫♥-♫♥-♫♥-♫♥-♫♥ http://www.youtube.com/watch?v=aCQX2zWo394&feature=related

KUISKAUS

♥Q♥Q♥Q♥Q♥Q♥Q♥Q♥Q♥Q♥ Yön helliin hetkiin äänesi kuulen Sinua rakastan Rakastan vapaasti - Rakastan kuumasti Taivutat minut kuin laaksojen tuuli taivuttaa valkoset ruusut tahtoonsa Hiljaa - Uudestaan Kunnes aamu koskettaa…

MUSTALLA KIRJOITETTU

♥ _o_ ♥ _¤_¨\-♥♥-/¨_¤_ ♥ _o_ ♥ Viimeinen rivi ja minun kynäni putoaa pöydälle Sinä olet nyt tuossa Valkoisilla sivuilla Mustalla kirjoitettuna Katseeni siirtyy ikkunaan ja - yöhön - ihan lähelle Minun sisälläni on niin …

TÄHTIKIRKKAANA YÖNÄ

♥¨¤¤¨*¨}¤{¨0o=o0¨}¤{¨*¨¤¤¨♥ Minä ehdin jo - kaivata yhden tuulisen päivän Yhden valkoisen kynttilän verran Yhden tuoksuvan iltateen hetken sen viipyvän poltteen verran Minä ehdin jo kaivata - Sinua - Elämän verran - Tän…

ANNA MUN MENNÄ

♥0=0=0=0 o¤=¤o 0=0=0=0♥ Sinun etsikkoaikasi kesti liian kauan Sinä tulit vieraaksi - minulle Sinun kosketuksesi teki viimein minusta tomua - Haihtuviksi tuuliin Nyt tassä seisoo kaksi toisilleen vierasta Ymmärräthän - M…

¤*PIENI IKÄVÄ*¤

♥╚╝♥╚╝♥╚╝♥╚╝♥╚╝♥╚╝♥╚╝♥╚╝♥╚╝♥ . Pieni ikävä lentää kuin keiju lehdellä Kämmenelles anna tulla helli hyväile ja anna sen kuulla Ettei yksin ole päällä maan että ikäväsi sinun seuraksi saa Kyyneleen tämän kirkkaan niin jaa…

UNELMIEN VALKOINEN LINTU

♥::•○•○:•:♥♥:•:○•○•::♥ Unelmien suuri valkoinen lintu kaartoi kauas Sen siiveniskut minä mieleeni talletin Miten pieni kosketus siihen vaadittiinkaan että sinut kadotin Ja niin kuin vene kevätjäihin kahlittuna hiljaisel…
RunotVastattu 16 v

*RAKKAUS JUODAAN KÄMMENELTÄ*

♥~o•o((◙))0((o◙:♥:◙:♥:◙o))0((◙))o•o~♥ ´~ Rakkaani ~ Sinulla on kruunu valtikka ja miekka ja minä kohtaan sinut polvillani ~ Rakkaani ~ Minä puen sinut kaipaaviin katseisiin niin ettet kylmää tunne ja että veresi virtaa …

PARASTA TEETÄ

======================== ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Nainen kantoi vesiastoita Puu harteillaan, narujen päässä kolhiintuneet ämpärit Ohi kulkiessaan hän hymyili Katsoi silmiini ja hymyili Miksi hymyilet? Katso kuran peittä…

))o- MUKANASI -o((

♥•oOo•♥))♥♥((♥•oOo•♥ Anna minun kosketukseni kertoa - Rakkaani - Kuuntele kaikki ne sanat jotka ihollesi kirjoitan tänä yönä Ja aamun sarastaessa nouset ilman kysymyksiä Tietäen - Minun rakkaani - Minne ikinä kuljetkaan…

o..KULTAISIA HELMIÄ ANNAT..o

♥¤¤-o-~~-o-♫-o-O-´☼`-O-o-♫-o-~~-o-¤¤♥ Annan kultaisten helmien pudota vieriä keveinä kuin kyyhkyn kyyneleet - Onnesta helisten - Rakkaani - Anna tulen kipunoitten lentää tuulissa pehmeissä kauniissa - salatuissa pyörtei…

RAKKAANI KUIN LINTU

♥o.........o♥~¤~♥o………o♥~¤~♥o.........o♥ Taivaanvirta verkkaan nostaa Liitää - niin kuin vapaa liitää Soi siipienpäät elämän tuulien tahtiin Välittämättä talvien kylmästä Välittämättä aavikoiden kuumuudesta Korkealla vap…

SULJETUT HILJAISET OVET

♥``````````....::[♥][♥]::....´´´´´´´´´´♥ Jos minä vain menen - Niin että ovet eivät pauku eikä narise Aikana jolloin myrsky pyyhkii jäljet ja vie syyn sinun seurata - Jäädä vai Siinä syvän hiljaisuutesi hetkenä katoan k…