♥(\O/)♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥
¨¨/ \¨¨
¨~~~¨
Rikki mennyt lasienkeli
Ei se itke
vaan seisoo paikallaan
Siipi murtuneena
ja hiljaa ainoastaan
Pieni Lasienkeli
- Rakkaudenlähetti -
Sydän kädessä -
Kerrot tarinaa - vahvaa
Voi lohduttaa
vaikka maailma hajottaa
rikko - repii - kyyneliin
Rakkaus kokoaa -
Tukee lohduttaa
olemassa olollaan
Näin viestii sanoja
minun Lasienkeli
~~ Rakkaudenlähetti ~~
♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o♥o
RIKKINÄINEN LASIENKELI
24
772
Vastaukset
- Odelii
Toivottavasti
Rakkaus kokoaa
lasienkelinkin,
joka viestittää
näin paljon!
Soma runo
Odelii- *MURUKULTA*
Sydäntä urhoolliseti kantaen - luottaen -
kertoi tuon kaiken - Siipirikkonakin voi auttaa
Ehkä minä tiedän siitäkin jotain,, :)
Kiitos Odelii ja rakkauden koossapitävää voimaa pvääsi! :)
- kerppulintu
pitäisi ottaa oppia lasienkelistä. Täytyy lohduttaa toinen toisiamme, kukin aina vuorollaan.
kerppulintu- *MURUKULTA*
Näinhän se on, ihmiset menee rikki siinä missä lasienkelinikin meni.
Runoa tehdessä, vain kaksi sanaa tuli laitettua väliin, niin valmiina se tuli kynän kirjoittaa.
Näin se viesti oli valmiina.
Kiitos kerppu, kun poikkesit ja mukvaa tiistain jatkoa! :)
Tulen sellaisenaan
luen runoas ja siinä
esikuvana.
"Rikkinäinen lasienkeli"
Lasia läpinäkyvää
rakkaus
kaiken näkee.
-"Rakkaus kokoaa"-
MURUKULTA
Lämmin kiitos et sain lailla
särkyneen lasienkelin samaistua.
Tänää savi-ikkunoista sataa...Liisa- *MURUKULTA*
*halaa* Sinun sydän tuntee siellä niin syvästi!
Vaan parempi niin ette muutaman kyyneleen silmästä tiputtaa, kuin ei koskaan, ei ollenkaan.
Kiitos Liisa, palautteestasi, joka herkisti Murukullankin! :)
- Minanoita
Älä ole hualissas!
Noitiz kävi ostamassa liimaa
kaupasta mie oon kovaa vauhtia
tulossa.. Paikataan siun enkelin siipi,
pistetään päälle vielä laastariikii mie ostin
sitäkii, riittääx 50 metrii täh?(sain halvalla metritavarana, kjäh :)
Kaunista ja koskettavaa kuules..
(pyyhkii salaa silmikulmiaan hihansuuhun)- *MURUKULTA*
Tuo mulle samalla ruisleipää ja voita, sekä Ässä-arpa (onko simmosia vielä) ja "Tuunaa Taikamatto"-lehti.
Uus on just ilimestynyt! Siinä on kuulemma keskiaukeamalla Girkir-saaren Velhon mattorähjä muka,,höh..
Minä olen keskustellut tuon enkelin kanssa,, vielä ei ole selvyyttä korjataanko vai ei, mutta kerron terveisesi ja että halavalla,,,niinhän se oli..;þ
Suhahtelemisiin Noitiz Pikantissa on hiilihappipatrunat tarjouksessa kaa... :•)
http://www.kotiviini.fi/userimages/7823560.jpg
- padme_amidala
..nuo koristelut kruunaavat herkän liikuttavan runosi.
"
Rakkaus kokoaa -
Tukee lohduttaa
olemassa olollaan
"
*ISO HAIKEA HUOKAUS* ja *NYÖKKÄYS* juu näin se on. On vielä jotakin arvokasta, mitä ei kaupasta saa ostettua : )
Kiitosta vaan taasen tästäkin pläjäyksestä ...**onkohan täällä happiputeleita missään...ja pehmosta paperia *niisk*- *MURUKULTA*
Sillä rakkaudella on sellainen harja ja kihveli, jotta sirut saadaan talteen.
Samanlaiseksi sitä enkeliäkään ei saa, mutta se ei tarkoita, että se olisi huonompi asia.
Vai happiputelleja se tarvis,,, hetkinen,,, Tämä on sellainen yhdistetty monitoimimalli,,,
kehittelyasteella, rototyyppi ja muutenkin hyvä- *viheltelee*, mutta kokeile ihmeessä! ;þ
http://www.hilavitkutin.com/wp-content/uploads/2008/04/tulevaisuuden_sotilas_siivet.jpg
- Tanssi-tuulispää
vähän
rakkauden
rautalankaa
pikkaisen pehmeää
pikaliimaa
hellä kosketus
- ehjätään se!
- Suloinen, ihana runosi :))- *MURUKULTA*
Se on niin puhutteleva tuossa tummanvioletinpunainen sydän kädessään,
vajaana, mutta valo käy edelleenkin yhtä kauniisti sen lasisesta hameesta,
sen kultaisesta sädekehästään ja siitä jäljellä olevasta siivestään..
Rakkaudella korjataan, Kiitos palautteestasi T_t !
Ihanan lumisen maiseman keskeltä Murukulta vilkuttaa! :)
- Mysteriet
Mie lähetän liimaa!
Tää o paarin vanhaa mukkirasvaa, mut usko pois, tää korjaa kaike... jopon ketjuista enkelin siipee =)
\_/? - tässä kupillinen - lisäsin siihen hiukan korjausrakkautta!
Upea runo!- *MURUKULTA*
Sen verran uskalin vielä koskea RakkaudenEnkeliini, että asetin irronneen siiven kohdalleen ja kas kummaa, kun se näytti aivan siltä, kuin olisi sulautuntu,,, Laiton sitten valoa vasten ja silloin siinä vasta näky 'railo'.
Näin.. tarkemmin tutkittaessa niitä railoja vasta näkyy,,, muutoin ei ehkä koskaan... :]
Minä kiitän ja niiaan ja kupillinen sopiin kyllä korjausrakkautta palautan kyllä,
sitten kun tulen,,,katsos kun minulla on tällainen rojekti nyt menossa,,,
http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/Sukhoi_Suk-30.jpg
- Kalle K
Semmosta se on nuitten lasisten
esineitten kanssa.....heleposti särkyy
jos sattuu vahinkossa tönäsemmään....
Sempähänen myökii on ruvettu käättämään
muoviputeleita.....Eero sitä esitti kun
ikämiehen käet jo pikkusen tärisöö..
Tämä meijjän virma ejjoo nyt toeminnassa..
Lama se on iskenny tännekkii ja tipatonta
aekoo jatketaan aenakii kevvääseen
Sitten ruvetaan tervoo polttamaan ja lasketaan
koevusta mahloo...
Nyt vuan kiitän uuvelleen runosta ja eikun
hyvvee illanjatkoo!
(PS:Eläkä sinä häerikkö tule tällä kertoo
minua matkimaan!)- *MURUKULTA*
Eehän se errkeeperi passoo lassii ollenkaa! Sehä pittee olla simmost kirkast, jotta se ei näy.
Miult löytyy pikaliimoo komerost jostain, tai ainai pitäs lyötyy,,,vuaan pitäs sitä muutakin..
Tervoo ja mahloo,, Elä kuule yritä! Mie tiiä notta ko kevät koittaa,
kurjet männöö siit kuivaamon piät ja kuovin kuikaukset kuuluupi pellot,
niin kummast se mono alakoo vippasoon ja ei aikaakaa ko sitä sokeria
alakoo kuaapista löytyy hyviniin monenmonta pussukkoo.
Ja väh muutkii, eekä ne uoo leipomist varten, ku et se siekää mittää pulla osso vientää eekä Pekkakaa Eerost puhumaatkaa.
Vauaan tiiäkkö! Sen leetan miekii haluaisin näh, ko työ siellä pyöräyttäsitte! hehe...
Miltähän koko kommeus maistus ja näyttäs vai tulisko siit niin kova, ett kylän kakarat vois käyttee sitä pesäpallomailana,,,
Niin jotta iltapuhetta siin siull, pullakirija vuaan essiin ja töihin ko sitä luppoaikoo siell tuntuu piisavan.
Kiitosta viell tuppoon tänne reunalle ja mukavat illatsut,,,ja sitä teetä vuaan..;)
- kaaru
tänne juoksen, hieman hengästyttää. On ollut kiirus kun tulin kotiin;)
Rakkaudenlähetti, missähän se nyt luuraa tältä palstalta? Huutaa tänne heti, täällä sua kaivataan....
Omalta osaltasi olet Murukulta ollut tämän palstan rakkaudenlähetti. Taaskin olet sulkakynällä kirjoittanut kauniin runon, vahvakin tämä on.
Tuon ohimennessäni joskus liimaa, niin korjataan yhdessä se lasienkeli. Jos vain jaksat tuloani odottaa
Ja nyt juoksen taas toisaalle...pyyhkii hikee:)))- *MURUKULTA*
Me taidetaan istua tuon enkelin kanssa samalla aidalla, yhtä rähjäisinä, katsellaan nousevaa aamua ja hörppäillään aamukaffetta ja rouskutetaan ruisleipää.. :]
Ja maailma on kaunis,,,kohta.. Minäpä jätän sitten tuon siiven liimaamatta, mutta elä erikeeperiä tuo,,,:)
Mukvaa nousevaa keskiviikkoa ja kiitos, kaaru, sanoistasi! Alan katseleen piikkaritarjouksia, mikä sun kengän numba on?..vai riittääkö pelkät lenkkarit,,,;)
Minullakin on.
Sininen lasienkeli.
Todellinen raukkauden enkeli.
Huomenta Murukulta,,,,minä menen nukkumaan.
Olen lomalla :)- *MURUKULTA*
Minun enkelini on violetinvaalenapunainen/kultaa,
liukuvärjätty pikkuinen ja siro jolla on sydän kädessä,
ja nyt sitten siipi maassa... nifff,,,, :´(
Niitä tarvitaa, enkeleitä ja ollaan niitä toisillemmekin! :)
Naaaauti lomastasi Gitta ja kiva kun poikkesit! :)
- pups
enkelillä, jos siipi hieman on vajavainen. Ehkä sen kuuluukin olla niin. Kaunis ja herkkä runo. Minulle se herättää ajatuksia ihmisten rikkonaisuudesta ja siitä, että ihminen on kokonainen, vaikka olisikin rikkonainen. Niin varmaan enkelikin.
- *MURUKULTA*
Sitä lähdinkin kirjoittamaan, sitä se minun enkelini jotenkin alkoi viestittämään ja minä vain kirjoitin sen ylös.
Toivoen jällen, että runostani olisi jollekin jotain antaa.
Välillä itsestäkin tuntuu että jokin runo on lähempänä sydäntä. Tämä on sellainen nyt minulle!
Kiitos pups ja enkeleitä pvääsi! :)
- Into.Lento
hei enkeli
siipeäsi kirveli
aika parantaa
Into hoitaa haavaa
anna siipesi levätä
nuku en sinua vielä herätä
Into =:)- *MURUKULTA*
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤o♥♥o¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Pieni enkeli uneen nukahti
näki unta ihanaa - paljon puhuvaa
Haavaa siiven hoiti ritari
hellin sanoni enkeliä paranteli
Aamu uusi viimein valkeni
uni kaunis kauas kaikkosi
Siivessä vain pieni laastari
kukahan se siihen laitteli.. :)
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤o♥♥o¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663005
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252103Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671688Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241540- 281291
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161287Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61206Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001