RakkausrunotVastattu 17v

EI KOSKAAN MUUTA

♥•¤oO0•0•0Oo•¤♥¤•oO0•0•0Oo¤•♥ Juuri nyt kun sydämeni ovet ovat auki Juuri nyt kun minun sisin on pehmeä - kuin lapsi luottavainen - Ehdoton Kun sanat virtaavat katseissa Ja kaikki täyttää sytyttää - polttaa - ja - hyväi…
RunotVastattu 15v

~¤~ AMPHIPYRA PERFLUA ~¤~

.•♥°°°°♥°°♥♥°°♥°°°°♥•. Hiljaisia hetkiä Sateen ropinoita Suruyökkönen räystään alla Ilma tekee sen siivet raskaiksi On aika vain olla .•♥°°°°♥°°♥♥°°♥°°°°♥•. http://www.sitanous.com/chezjasmine/tatty_teddy/tatty000014.gif
RakkausrunotVastattu 18v

-RAKKAANI- SYLINI SINUA ODOTTAA

♥☼••♫♪••○♦○~♥♥~○♦○••♪♫••☼♥ Yön sylistä - linnut - Äänettömin liidoin ovat jättäneet pihani puut Näin erkanee ystävät toisistaan Lehti väsyy - irtoaa - Maata koskettaa - Katoaa - Aamuntuuli - ystäväni - Kääntää kasvoni j…
RakkausrunotVastattu 19v

PIENI RUNO

♥ Q ~~((((♥))))~~ Q ♥ Siellä missä on auringo siellä on myös varjot Siellä missä on tähdet siellä on ikuiset unelmat Siellä missä on kuu siellä olet Sinä ja - ~~ Minä ~~ ♥ Q ~~ ((((♥)))) ~~ Q ♥
RakkausrunotVastattu 19v

KUTSU

OoOoOoOoOoOoOoOoO Lyhty - Aikojen kuluttama Sinne sytytän valon Pienen - Kauniin Rakkaus Se oikea - löytää sen Sanoo ~ Vai tämän näin OoOoOoOoOoOoOoOoO
RakkausrunotVastattu 18v

ENSISUUDELMA

♥¨o¨o¨o¨( *♥♥* )¨ö¨o¨o¨♥ Yö saapuu ja sinä valona varjoista erkanet Eikä minun huuleni kuiskaa nimeäsi vaan hehkuu kutsua kuunvalossa Niin että et pakene vaan kosketat Ja minä lakkaan olemasta ja sinä et muista kuka ole…
RakkausrunotVastattu 18v

MUUTAMA TUNTI YHDESSÄ

♥U.¤.U.¤.U.¤.U.¤.U.¤.U.¤.U.¤.U.¤.U♥ Hän istui vastapäätä - tuo tuntematon Siirsi kylmän kahvini Vaihtoi sen kuumaan tuoksuvaan teehen Sanoi - Vietetään muutama tunti yhdessä Vielä silloin en voinut tietää että joku voi …
RakkausrunotVastattu 17v

ODOTUKSEN KUUMAT SYKKEET

♥♥~~~~♥♥~~~~♥♥~~~~♥♥~~~~♥♥ Illan jo hämärtyessä Hennot hipaisut sieluni herkällä pinnalla Ja minä toivon vain sinun käsiesi lämpöä tähän yöhön Kaikki ajatukseni saa minun käteni levottomaksi ja minun sydämeni lyömään ni…
RakkausrunotVastattu 17v

¤¨¨ JÄLJET HIEKASSA ¨¨¤

♥♥♥oOo♥♥♥¤oOo¤♥♥♥oOo♥♥♥ Se istui siellä hiekalla Piirteli jotain sormellaan Ei vesi ylettynyt aalloillaan Tuuli leikki sen hiuksissaan Minä katsoin näin jotain kaunista Alas rinnettä luokseen kun laskeuduin Katseen siir…
RakkausrunotVastattu 18v

HUOMENNA

♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥ Niin ne kietoo taas unten lohtuun Pienet sydämen hoitajat Kuin seireenit ne laulaa eikä minun tarvitse häveten kyyneleitäni pyyhkiä Silmiä painaa Minua niin väsyttää Huomenna - Huomenna minä hymyilen…
RakkausrunotVastattu 18v

VARJONA - ETTET KATOAISI

♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥♪♥ Sinun ääntäsi minä kaipasin Sen aaltoja sydäntäni liikuttamaan Hiljaa - ettet säikkyisi Seison tässä ajassa Tuhansien verhojen takana Tässä pienessä hetkessä - Varjona varjossa Ettet kato…
RakkausrunotVastattu 18v

RING_RING_RING

♥♪RING_RING_RING♪♥ Sorinoita jorinoita Onhan noita Ja voi voita Kun vain koitat ja soitat moita Ja huhuut että suhun rakastunut Että puserossa suru suuri huokaa Ei auta tuokaan vaikka syö ruokaa Heltyis tunne aukeis kui…
RakkausrunotVastattu 18v

MINÄ VALVON - MINÄ ODOTAN SINUA

♥)¤(•••)o•¤♥¤•o(•••)¤(♥ Se aika on jo käsillä jolloin kaikki valmistautuu suureen hiljaisuuteen Mutta - Rakkaani - Kulje minua kohti Älä anna pimeyden katkaista kulkuasi Kun luonto nukahtaa kuin satavuotiseen uneen - Mi…
RakkausrunotVastattu 16v

Oletko liekkini

En uskalla lähestyä sinua. Tunteeni on niin aito, eikä kestä arvostelua. Se on otettava sellaisenaan,pyyteettä. Enkä ole kuitenkaan varma, onko sinusta siihen. Et ole ensimmäinen, jota olen luullut oikeaksi liekiksi. It…
RakkausrunotVastattu 19v

SINÄKÖ RAKKAANI

♥oOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOoOo♥ Sielläkö olet rakkaani - sormet peilin pintaa kosketti Ei vastaa peili - hiljaa on, sydän yksin itkee ja on onneton Hellät tunteet tietää vaikk'ei nää, on kaksi sydäntä tässä ymmällään Kyynel…
RunotVastattu 15v

~*~``LUMIPERHOSET´´~*~

♥``¤~•~¤´´oOo`*•○¤•¤♥♥¤•¤○•*´oOo``¤~•~¤´´♥ Hiljainen aamutuuli tervehtää aikaista vierasta polulla - On vielä hämärä Sataa hauraita lumiperhosia Kuin salaa ne olkapäällä matkustaa Monet jäljet yöllä syntyneet Piilossa o…
RakkausrunotVastattu 19v

OLEN AJATELLUT

[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[[ ****************************** Ei täällä ketään ole - siis sydämmessäni - muu kuin sinä Välillä se on kylläkin tyhjä - niin kuin nyt On sellaista syvää surua ja ikävää Mutta…
RakkausrunotVastattu 18v

SUDEN LEMPEÄ SYDÄN

♥QQQQQQQQQQQQQQ♥ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ Sokean hetken pirstoutuvat helmet Suden selkään terävät kynnet Sen valkoiset hampaat Ja hampaissa sykkivä kyyhkysen sydän rohkeana ja peloissaan Syvältä kumpuava salaisuus Suden lemp…
RakkausrunotVastattu 2v

HEI BABY !

♥♥ Kun kaikki on ylös alaisin Kun kaikki kaatuu päälleni Kun ihoani viiltää piemeydestä ammutut valheennuolet Sinä tulet ja katsot silmiini Sanot - - Hei baby - Ja pyyhit ihoni pehmeäksi ja sieluni kokoat ehyeksi ♥♥