♥``¤~•~¤´´oOo`*•○¤•¤♥♥¤•¤○•*´oOo``¤~•~¤´´♥
Hiljainen aamutuuli tervehtää
aikaista vierasta polulla -
On vielä hämärä
Sataa hauraita lumiperhosia
Kuin salaa
ne olkapäällä matkustaa
Monet jäljet yöllä syntyneet
Piilossa on
kunnes uusi aamu ne näkyväksi tekee
Pian taivaanrantaa vaalenee
Kauempana avoin taivas
kaunis kajo päivälle tilaa tekee
Hennot lumiperhoset
ovat harteilta haihtuneet
Kulkijan jäljet pian siivillään peittäneet
Edessä näkyy kevyttä puuterilunta
Lumiperhosia -
kuin satua ja unta
Ja jostain sisältä kumpuaa naurua ja muuta
Sydän tuntee siipien koskettavuuttaa
Lumiperhosten keveyttä -
Jotain uutta
♥``¤~•~¤´´oOo`*•○¤•¤♥♥¤•¤○•*´oOo``¤~•~¤´´♥
http://www.koirat.com/kuvat/galleria/elmeri ja ihana puuterilumi!_4e5eef2512cc3d9.jpg
~*~``LUMIPERHOSET´´~*~
7
763
Vastaukset
- mahdotonyhtalo"
Pidän runoista, joissa tavoitetaan hyvä olo, kepeys. Sopii omaan olotilaani :).
Nykyisessä maailmassa saa jo taistella melkoisesti sen hyvä ja positiivisen olon/mielen/elämän puolesta,
Olen tullut jo huomaamaan että sekään ei ole niin itsestäänselvyys vaan sen eteen on tehtävä jotain.
Balanssi itsessä, oikeat energiavirrat (jotka joskus ikävä kyllä katoaakin..:\ ) jotka resonoi itsen kanssa,
niistä se keveys alkaa muodostuun. Luojalykky, että sittenkin, elämä on aaltoliikettä! :)
http://www.satuarkku.fi/kauppa/images/1696.jpg
- Berttamuori 94 vee
Sie oot laittannu ajankohtaan passelin runon....
Ei miust oo hyvä jos pyryttää.....Topikin tuli äsken
sisälle vaattehet lumisena kun käskin kolaushommiin
mutta en toivo pakkasiakaa kun klapei ei taho saada
mistään....tai no Kalle K:lla olis vielä.... mutta jos se taas
tuo samalla Topille niitä omia troppejaan niin mitä seuraa
kun ne ei sille sovi alkuunkaan.....mie ite voisin kyllä lusikallisen
ottaa jos vilustaa...- *MURUKULTA*
Kun tuosta nokan eestä lenteli nuo lauseet, niin päätin napata kiinni
ja siitähän muotostu jonkin sortin runo.
Se on tuo luonto simmonen elementti, niiku tiiät, kun sattuu ihte olleen vastaanottava,
se kuiskii joskus meleko melleviä juttuja korviin... Bertta tietee,,
Joskus se luonto jopa kyynelehtii...monta putellia..mut sit ei piä mennä Topille sannoon.
Tämä lomakuukausi on tyhjentännä koko mentän kuutamosuunnistus-reenaajista
Mie kuulin, jotta sunnuntaisen runomatinean tarjottavana ol vuaan teetä ja pikkuleipiä
ja että vakituinen osaanottaja revohka ol ollunna hieman vaitonaisia.
http://2.bp.blogspot.com/_BoeIw_BqNuU/SWmwSCv-UFI/AAAAAAAAAOc/5ap3KlEJL28/s320/lumiukko.JPG
Tietty lennokuus oli kuulemma puuttunna täysin ja jopa loppuillan tunteellinen yhteislausunta-sessio
oli kokonaan peruttu osaanottajien kakistellessa vain kurkkujaan ja valittaessa,
jotta kun on niin kuiva kurkku..
Topi, joka oli ollunna ensimäistä kertoo, tosin vahingossa, runoillas,
ol Eerikin puheitten mukkaan pelastanna koko illan, kun taas Kalle K ja Pekka* olivat
tyytyneet haikeuvella kattelemaan Eerikin kirjaston nurkassa olevaa tammista vieraskaappia,
joka oli ja pysy tiukasti kiinni ja joka, Eerikin mukaan, pysyy koko tammikuisen lomakuukauden..
Jotta kuivaa oh,,niin että eiköhän niitä kuivia klapikin löydy uuniin jos tarve niin vaatii.
Mut käytetään myö, Bettamuori, näin klappii, niiku oikein - kuuluukii,,, :)
http://www.youtube.com/watch?v=es-U9OBdngA
http://1.bp.blogspot.com/_zSuF1gIwLQg/S4Q2wDFSOrI/AAAAAAAAASg/aKn8QiPDISc/S264/Disney101D08.gif
Kovin sulavasti Uusivuosi on Sinulla alkanut,niin tutulla
kuin avoimella lennolla olet saanut loihdittua runon
sanoinkin : tämänkin aamun täällä avatuksi.- *MURUKULTA*
Sulavaa on ilmakin nyt, puiden oksilta putoaa suuria lumikasoja, kuin pommeja!
Teillä lentää rapa, iloisesti sotkien auton noin 1 sekunnissa.. ja luvattua lunta tulee lisää..
että näin, TÄMÄKIN, jälleen keikahti kivasti sille - plussanpuolelle! :D
Sehän on kuitenkin niin, että kaikki riippuu katsantokannasta.... ;))) vai mittee!
Ja methän päätetään, että uutuuttaan kiiltävä uusivuosi aloitetaan - hymyillen! :)
http://lh5.ggpht.com/_jhQTAk3uNz0/SQ2giXwmFvI/AAAAAAAABA4/jit7HQAO4R8/PB020024.JPG
Muxaa illan jatkoa Dolan ja - plussataan myö vaan! ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592
