Vapaa kuvaus

HÄH HÄÄ...olinpas poistanut tekstin. Suosikkibändit/artistit: AC/DC Suosikkileffat: Ponterosa ja Barb Wire Lempikirjat: Roope Ankan taskukirjat....Eiks nekin oo kirjoja? Vapaa-aikanani: Istun sohvalla AC/DC-fanipaita päällä ja katson pilates-videoita..... Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Mikä tahansa, missä ei ole kaltaisiani kusipäitä pilaamassa lomaa :D Katson tv:stä mieluiten: Teksti-tv:n Kotieläimet: villakoirat, pölypunkit En pidä: En pidä naisista, jotka antaa ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa...... Ruoka & juoma: sika Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go, http://www.voittaja.vuodatus.net/blog/archive?&y=2009&m=04, http://www.leegio.vuodatus.net/blog/archive?&y=2006&m=03, http://www.argumentti.fi/raamattu_sumerit_sumerien_mytologia/Raamattu_sumerit_kosmologia_maailmankuva.pdf Koulutus: --- Koulut: Joo Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: Mielummin en,mutta taloudellinen tilanne pakottaa siihenkin:( Ase tai siviilipalvelus: Juu Yhdistykset/kerhot: Peräkammarin poikain käsityökerho,Peräkammarin poikain lukunurkka-yhdistys. Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

296

Kommenttia

12386

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Tämä on yhdistymistä koskevat asiasta. Päätös: Marketta Kangas esitti, että hallituksen esityksestä valtuustolle poistetaan vastustava kannanotto asiassa, mutta esitys raukesi kannattamattomana. Ja tämä taas maakaupasta oleva. Päätös: Marketta Kangas esitti mm. Seppo Takamaan, Heimo Ruotsalan ja Mika Kankaansyrjän kannattamana, että hallituksen aiempi päätös pidetään voimassa. Nämä fundamentalistit esittää. että joku ajatteli omilla aivoillaa, eikä menny kokoomuksen ryhmäpäätöksen taakse, koskien liittymistä. Tämä samainen ihminen kuitenkin omilla aivoillaan sai päähänsä ehdottaa tuota maakaupan voimassa pitämistä. Pitääkö tässä nyt sitten ajatella, ettei sen eriävä mielipide ollutkaan fiksu ajatus, vaan hyväveli-verkoston takia jätti eriävän mielipiteensä liittymisessä. Samanlaista syytöstähän on maakaupoissa, että hyväveli-verkoston takia on myyty toi tontti ostajalle halvemmalla hintaa. Edelleen olen aiemmin sanomaani mieltä, että MEILLÄ ei ole kaikkea taustatietoa, mitä on edustajilla. Eija on myöntänyt, ettei sekään ole ollu kokouksessa, vaan tulkitsee vain pöytäkirjoja ja senhän on nähty jo osaavan niitä lukea kuin.........:D. Minun mielestä Marketta Kangas EI ole sekaantunut mihinkään ja luotan kuitenkin hänen moraalinsa ja vastuuntuuntosa sen verran, etten epäile kummassakaan asiassa olevan epäselvyyttä. Toi oli vain esimerkkinä fundamentalistien poukkoilevasta järjenjuoksusta, kuinka joku voi olla samalla minuutilla Messias ja Anti-kristus. Katsokaapa edustajien puoluetaustaa, jotka on kannattanut ehdotusta maakaupoissa? Kuinka moni uskoo, että yli puoluerajojen tehtäis hyväveli-kauppaa? Siellä on pakko olla jotakin taustatietoa, mitä pöytäkirjasta ei näe, eikä pöytäkirjan tarkoituksena olekkaan olla mikään helkatin novelli, vaan simppelit asiat kerrottuna. Ne edustajat on nimenomaan siellä edustamassa kuntalaisia, ettei joka helvetin syrjäkylän mummolta tai papparaiselta ole tarve mennä kysymään lupaa kissanristiäisiin. Suhteellisen suppealle joukolle annetaan tarpeeksi tietoa ja niitten perusteella päätetään asiat. Tai siis joillekin asiat on simppeleitä ja jotkut näkee mörköjä päivänvalossakin...
  2. seliseli :D
  3. Aikuisen miehen tai naisen ei ole pakko olla yllytyshullu,eikä aikuisen saisi enää ollakkaan. Tuskin sinäkään vedät itseäsi kiikkuun, jos sulle joku niin ehdottaa? Mulla on oma elämä ja minä teen sen suhteen omat päätökseni, enkä ole enää minkään ala-asteelaisten tasolla, jossa yritetään villata toista tekemään jotakin, mikä kiinnostaa yhtä paljon kuin suolihuuhtelu kylmällä vedellä. Tämä on Suomi24-keskustelu palsta ja jos Eija haluaa välttämättä kutsua jonkun kaffeille, niin menkööt tuonne Treffien puolelle tiedustelemaan asiaa.Kyllä siellä takuulla löytyy ihmisiä, jotka hakee vain kaveria, ei seksiä. Täällä puhutaan asioista ja onko se minun syy, ettet sinä tai Eija ymmärrä lukemaansa ? En minä ole teidän huoltaja, jonka tehtävä on huolehtia siitä, että ymmärrätte kaiken tai sekin olisi jo pieni lottovoitto, jos ymmärtäisitte osan. Minä kirjoitan niille ihmisille, jotka luulevat Eijan provokaatisen populismin olevan totta, mutta uskon/toivon vastakkaisen esityksen tuovan niille mahdollisuuden miettiä asioita toiseltakin kannalta. Audienssit pyydetään minulta, eikä minua pyydetä audienssille, joten joku rääpy siinäkin asiassa on. Kaikki ei nyt vain saa siihen aikaa, kas kummaa, kun valitsen kuitenkin keskustelukumppanini. Ei minuun ota yhtään kipeää, jos sinä,Eija tai kukaan muukaan minulle tuntematon pitää minua pelkurina. Mikäli minut hyvin tunteva sanoisi saman asian, niin sitten voisin ollakki. Sitten pitäisi vain miettiä, että olisko sillä niin väliä :D
  4. Jos näkisin jotakin toivoa, että keskustelulla saisi rakentavaa aikaiseksi, niin menisin. Tässä tapauksessa vain tehtävä on mahdoton. Ihan sama kuin ateisti yrittäisi käännyttää kiihkokristittyä, joka on tuhoontuomittu yritys. Vainoharhaisuutta vähentääkseni, toistan taas kerran, kirjoittelen vain samalla rekistöröidyllä nimimerkillä tänne. Sille en voi mitään, jos jotkut päättää antaa positiivisiä lausuntoja minun kommenteista ja näin rikkoa teidän pilvilinnoja. Ymmärrän kyllä, että syö itseluottamusta, kun havaitsee, että kaikki ei olekkaan Eijan takana. Joku muu voisi miettiä siinä vaiheessa, että teenköhän homman aivan oikein, kun ei tulekkaan ylistäviä kommentteja. Joku taas alkaa miettimäään, että se kirjoittaakin usealla nikillä. Minä olen tällä palstalla kuitenkin ainoa, joka käyttää rekistöröityä nikkiä,ei Eija, Ei sen fanijoukot. Mulle olisi kieltämättä paljon helpompaa käyttää samaa tyyliä, mitä muutkin käyttää. Tehdään otsikko, jatketaan otsikkoa nimimerkkiin ja kirjoitetaan juttu. Sen jälkeen vainoharhaiset ei enää epäilisi olevan monen nikin käyttäjä.....jostakin kumman syystä? Itse tekevät noin, mutta silti epäilevät minun käyttävän useampaa nikkiä...Logiikan puute ei enää hämmästytä minua tuossa asiassa ollenkaan, eikä intoa ole yrittää laajemmin selittää sitä, koska pöytäkirjojenkin selitykseen piti mennä jo rautakangen asteelle. Suomesta loppuu rauta, ennen kuin kaikki jutut olisi saanu selvitettyä näille "multinikeille". Aivan yhtä hyvin minä voisin sanoa, että onko Eijassa naista seisoa puolueensa edustajien enemmistön takana ja siirtyä kannattamaan Ikolan ja Kankaan kylien jäämistä Kauhavaan...Onko sinusta naista siihen, vai huuteletko vain edustajien seljän takaa mielipidettäsi, koska tiedät, että oikeasti et pääse kyseissä asiassa äänestämään... Noita miehuus/naiseus-testejä voidaan kehittää kuinka paljon tahansa, mutta asiat ei siitä muutu miksikään. Ellei ymmärrä pöytäkirjaa, niin ei ymmärrä sitä. Tulen edelleen kritisoimaan Eijan kirjoituksia, joskus jopa rankallakin kädellä, koska hän syyllistyy päättäjiä/edustajia kohtaan aivan yhtä härskisti. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaaan. Eija on kaivelemassa joka asiassa "elämää" mahtavampia väärinkäytöksiä/rikkeitä, jotka kuitenkin kuivuu kokoon heti kun joku vain viitsii selittää sille asian. Mikäli ei ole samaa mieltä Eijan kanssa, niin sitten on taas kusessa. Suomeksi sanottuna en pidä tollaisesta öykkäröinnistä ja kun osaan vastata sille samalla öykkäröivällä, toista "halventavalla" -tyylillä, niin teen sen. Niin kauan jatkan hommaa, kunnes vastapuolellakin ymmärretään rakentavakeskustelu. Olen yrittänyt aluksi selittää asiat nätisti ja rautalankaa vääntämällä, mutta kun ei homma toiminu.