Masusta sattuu ku nauraa

Hyvä eija

Kannattas varmahan palauttaa postimerkki, konkurssi ku on likillä. Eilen oli Kauhavan valtuuston kokous ja yksi asioista oli Kankaan ja Ikolan kylien liitoshakemus Lapualaisiin. Ei löytynyt koko valtuustosta kuin kaksi rohkeata ilmaisemaan oman mielipiteensä. Toinen tosin oli Kauhavan puolella, mutta ilmoitti rehellisesti taipuvansa puolueensa/ryhmänsä päätökseen.( eli, kannatti itse Lapuaa) Valtuutettu Kangas uskalsi esittää ja sanoa oman mielipiteensä, valitettavasti kannatusta ei tullut ja asia jäi tietoon eriävänä mielipiteenä. Kummatkin muuten olivat naisia. Miehet? Täysiä lampaita. Esittelijä oli kirjoittanut valtuuston esityslistaan: Kaiken kaikkiaan Kankaan ja Ikolan kylien asukkaat eivät ole läheskään yksimielisiä asiasta. Pikkuisen meni arvio pieleen, vain käsittääkseni yksi aikuinen ilmoitti haluavansa Kauhavaan määräajan puitteissa.( hänkin Ikolasta) Karkeasti laskien kun tulosta verrataan esittelijän arvioon niin 99 % Kankaan- ja Ikolankyläläisistä haluaa Lapualaisiksi. Näin tuli tämäkin asia todistettua. Sain tänään kutsun osallistua kirjastoauton käyttöönottojuhlaan, mutta valitettavasti olen silloin Seinäjoella töissä. Kauhavallahan puhutaan nyt paljon säästämisestä, rahat kun ei riitä mihinkään. Tämä tuli mieleeni kun kutsun avasin ja sieltä putosi toisesta kirjeestä irroitettu leimaamaton ykkösluokan postimerkki. Postimerkissä on lumihiutaleen kuva ja vuosiluku 2008. Taustasta näkee, irroituksen. Saamani kutsu ei postimerkkiä tarvinnut, siinä on PRIORITY leima. Ajattelen vain, pitäisiköhän merkki palauttaa lähettäjälle ettei Kauhavan talous kaadu. Eilinen valtuuston kokous ja asialista oli liian pitkä. Kun otetaan huomioon kouluista käydyn keskustelun pituuden sekä koko kokouksen pituuden olisi Valtuuston Puheenjohtajan pitänyt keskeyttää kokous ja jatkaa ensi maanantaina. Näin tehtiin Vaasan Kaupunkinhallituksen kokouksessa eilen. On täysin ymmärrettävää, etteivät valtuutetut jaksa enään keskittyä eivätkä haluakkaan keskittyä kohtaan, jossa käsiteltiin Kangas/Ikola asiaa. Kaikilla oli varmasti paikat puuduksissa ja uni painoi päälle. Töissä käyviä ihmisiä kun valtuustossa istuu. Jos oli tarkoituksenmukaista jättää meidän liittymistoiveet Lapuaan viimeiseksi, se oli nerokas keksintö. Tosin niin nerokas, että keksintö antoi meille taas lisätukea liittymisasiassa.

18

951

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Itellan

mites, Itellan mainookset taksoosta tähän liityy? PRIORITY on maksu joka peritähän lähettäjältä, ei siihen postimerkkejä oo tarvinnunna tähänkään asti.

• kuuluuko itellan palaveluihin

irroteettu, leimaamaton postimerkki. Takerrut mave pikkuasioohin paree varmahan näin jos isoohin ja oikeisihin asioohin ei osaa ottaa kantaa.

• kuuluuko itellan palaveluihin kirjoitti:

irroteettu, leimaamaton postimerkki. Takerrut mave pikkuasioohin paree varmahan näin jos isoohin ja oikeisihin asioohin ei osaa ottaa kantaa.

Sinä pidät suurena asiana postimerkkiä :D Tuossa oli ajatuksena, että jokainen voi tarkistaa mitä se priority oikeasti tarkoittaa. Tiedoksesi, niin ranska on postin kielenä.

• näin on
        mave kirjoitti:

Sinä pidät suurena asiana postimerkkiä :D Tuossa oli ajatuksena, että jokainen voi tarkistaa mitä se priority oikeasti tarkoittaa. Tiedoksesi, niin ranska on postin kielenä.

Tua Eijan touhu alkaa mennä jo vähä liian kovaa...

• itselles
        näin on kirjoitti:

Tua Eijan touhu alkaa mennä jo vähä liian kovaa...

vastaaminen. kukaan ei kehu tuolla lailla kyllä ketään. "hyvä mave jeejee! sä oot kauhavan toivo ja me kaikki ylistetään sua!"

• me emme oo
        mave kirjoitti:

Me emme oo niin tyhymiä ettemmekö tiätääs mitä priority tarkoottaa. Postimerkkiä siihen ei tarvinna ku on valamihiks maksettunna. On se ny mahottoman kova paikka sulle tää postimerkki. Siinähän rikotahan jo lakia ku irrootellahan merkkejä toiseen käyttöhön.

• me emme oo kirjoitti:

Me emme oo niin tyhymiä ettemmekö tiätääs mitä priority tarkoottaa. Postimerkkiä siihen ei tarvinna ku on valamihiks maksettunna. On se ny mahottoman kova paikka sulle tää postimerkki. Siinähän rikotahan jo lakia ku irrootellahan merkkejä toiseen käyttöhön.

Postimerkki ei mulle oo kova paikka, mutta ihmettelen miten se voi olla noinkin vastuullisessa luottamustoimessa olevalle henkilölle olla. Vahinkoa ei oo tapahtunut, mutta vahingonilo loistaa helvetin kauas. Miten niin rikotaan lakia? Eikös se kertonut, että se oli valmiiksi maksettu ja postimerkki vain tippui kuoresta? ja pidänkö sua henkilönä, jonka aivotoiminta riittää nippanappa pakollisten elintoimintojen ylläpitämiseen? Kyllä pidän.

• itselles kirjoitti:

vastaaminen. kukaan ei kehu tuolla lailla kyllä ketään. "hyvä mave jeejee! sä oot kauhavan toivo ja me kaikki ylistetään sua!"

googletappas se ja käyppäs sitten juttelemassa lääkärin kanssa asiasta ja tuumailkaa siellä keskenään, että voisko sulla olla se ja saiskohan siihen jotakin sopivaa myrkkyä...pikaista paranemista.

• hoitoon.
        mave kirjoitti:

Postimerkki ei mulle oo kova paikka, mutta ihmettelen miten se voi olla noinkin vastuullisessa luottamustoimessa olevalle henkilölle olla. Vahinkoa ei oo tapahtunut, mutta vahingonilo loistaa helvetin kauas. Miten niin rikotaan lakia? Eikös se kertonut, että se oli valmiiksi maksettu ja postimerkki vain tippui kuoresta? ja pidänkö sua henkilönä, jonka aivotoiminta riittää nippanappa pakollisten elintoimintojen ylläpitämiseen? Kyllä pidän.

kovasti yrität puolustella kauhavalla tehtyjä surkeita päätöksiä yms.. juttus kiinnostaa yhtä paljon kuin postimerkki :D

• sanoi mulle
        mave kirjoitti:

googletappas se ja käyppäs sitten juttelemassa lääkärin kanssa asiasta ja tuumailkaa siellä keskenään, että voisko sulla olla se ja saiskohan siihen jotakin sopivaa myrkkyä...pikaista paranemista.

se mave taitaa olla lääkityksen tarpeessa kun kerroin tilanteen :D

• sanoi mulle kirjoitti:

se mave taitaa olla lääkityksen tarpeessa kun kerroin tilanteen :D

Eipä tuohon aikaan pääse lääkärille, eikä etenkään päätöhtorille, vaan sinne on viikkojen, jopa kuukausienkin jono....tosin noin kiirellinen tapaus pääsee heti, mutta ei ne silloin päästä Suomi24-sivuille:D. Vahvistaa vain taudinkuvaa ja muista kertoa tämäkin juttu lääkärille, että kuvittelit jo käyneesi lääkärillä. Nopeuttaa oikeaa diagnoosia ja saat ne oikeat myrkyt käyttöösi.

• hoitoon. kirjoitti:

kovasti yrität puolustella kauhavalla tehtyjä surkeita päätöksiä yms.. juttus kiinnostaa yhtä paljon kuin postimerkki :D

En minä niitä päätöksiä kummemmin puolustele, vaan prosessia ja tapaa, miten hoidetaan asioita. Räyhäämällä ei saa kuin syyliä perseehin ja huonot välit ihmisiin. Voin kertoa, että olen ollu psykiatrin tutkittavana ja olen saanu terveen paperit, kuis sulla? :D Kukahan alunperin kiskoi postimerkin aiheeksi? :D

• tiedoksesi vain
        mave kirjoitti:

Eipä tuohon aikaan pääse lääkärille, eikä etenkään päätöhtorille, vaan sinne on viikkojen, jopa kuukausienkin jono....tosin noin kiirellinen tapaus pääsee heti, mutta ei ne silloin päästä Suomi24-sivuille:D. Vahvistaa vain taudinkuvaa ja muista kertoa tämäkin juttu lääkärille, että kuvittelit jo käyneesi lääkärillä. Nopeuttaa oikeaa diagnoosia ja saat ne oikeat myrkyt käyttöösi.

että olen Lapuan kirjoilla, ja voit samantien unohtaa jutut jostain kuukauden jonoista lääkärille kuten Kauhavalla on totuttu :D Varasin lääkärin suosituksesta sulle ajan että pääset ehkä JO tämän vuoden puolella vastaanotolle :DD

• jo psykiatrilla
        mave kirjoitti:

En minä niitä päätöksiä kummemmin puolustele, vaan prosessia ja tapaa, miten hoidetaan asioita. Räyhäämällä ei saa kuin syyliä perseehin ja huonot välit ihmisiin. Voin kertoa, että olen ollu psykiatrin tutkittavana ja olen saanu terveen paperit, kuis sulla? :D Kukahan alunperin kiskoi postimerkin aiheeksi? :D

kun epäilit olevasi päästäs vialla, sehän vasta terveeltä kuulostaakin :D "Räyhäämällä ei saa kuin syyliä perseehin ja huonot välit ihmisiin." Sulla siis on jo kokemusta tuosta, hyvä kun kerroit :D

• jo psykiatrilla kirjoitti:

kun epäilit olevasi päästäs vialla, sehän vasta terveeltä kuulostaakin :D "Räyhäämällä ei saa kuin syyliä perseehin ja huonot välit ihmisiin." Sulla siis on jo kokemusta tuosta, hyvä kun kerroit :D

Terve ihminen ei psykiatria pelkää, ootkos sinä käyny? Kyllä mulla on kokemusta tosta, räyhäämällä ei saa kuin syyliä perseehensä ja huonot välit...on sivusta seurannu ja niin siinä kävi....kokemushan sekin on. Yrittäisit panostaa provoiluun.....tai älä panostakkaan, kun oikeastaan toi säälittävyydessään on ihan hauskaakin :)

• näpäämistön
        mave kirjoitti:

Terve ihminen ei psykiatria pelkää, ootkos sinä käyny? Kyllä mulla on kokemusta tosta, räyhäämällä ei saa kuin syyliä perseehensä ja huonot välit...on sivusta seurannu ja niin siinä kävi....kokemushan sekin on. Yrittäisit panostaa provoiluun.....tai älä panostakkaan, kun oikeastaan toi säälittävyydessään on ihan hauskaakin :)

päällä ja kerkiäksä syämhänkää ollenkaa!?

• tiedoksesi vain kirjoitti:

että olen Lapuan kirjoilla, ja voit samantien unohtaa jutut jostain kuukauden jonoista lääkärille kuten Kauhavalla on totuttu :D Varasin lääkärin suosituksesta sulle ajan että pääset ehkä JO tämän vuoden puolella vastaanotolle :DD

Lapualaisten keskuudessa ootkin ihan muiden tasolla, mutta muualla ollessasi vois väki vähän kattoa pitkään.......

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1903
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1826
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1674
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      106
      1250
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1228
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      85
      1208
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      412
      1110
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      889
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      841
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50