Löytyykönnä, Mavesta.

miestä/naista

Ottaa kutsu vastahan? Oroottelemma mielenkiinnolla. Ote, Eijan blogista. Aamulla, ennen kokoukseen lähtöä katsoin Suomi24:n sivuja ja totesin: Kyllä tuo nimimerkki Mave, pitää minusta tosi paljon. Aina ottamassa kantaa jokaiseen asiaan. Pitää oikein näin julkisesti ehdottaa: Tulehan Mave käymään, meillä tarinaa riittää jos uskallat paikanpäälle saapua ja ihmisiksi keskustella. Tosin nimimerkki: Mä vaan, on kuin kopio Mavesta. No, sillä ei ole väliä. Katsotaan uskaltaako Mave tulla kyläilemään, vai puskistako huikkii edelleen.

17

1161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos näkisin jotakin toivoa, että keskustelulla saisi rakentavaa aikaiseksi, niin menisin. Tässä tapauksessa vain tehtävä on mahdoton. Ihan sama kuin ateisti yrittäisi käännyttää kiihkokristittyä, joka on tuhoontuomittu yritys. Vainoharhaisuutta vähentääkseni, toistan taas kerran, kirjoittelen vain samalla rekistöröidyllä nimimerkillä tänne. Sille en voi mitään, jos jotkut päättää antaa positiivisiä lausuntoja minun kommenteista ja näin rikkoa teidän pilvilinnoja. Ymmärrän kyllä, että syö itseluottamusta, kun havaitsee, että kaikki ei olekkaan Eijan takana. Joku muu voisi miettiä siinä vaiheessa, että teenköhän homman aivan oikein, kun ei tulekkaan ylistäviä kommentteja. Joku taas alkaa miettimäään, että se kirjoittaakin usealla nikillä. Minä olen tällä palstalla kuitenkin ainoa, joka käyttää rekistöröityä nikkiä,ei Eija, Ei sen fanijoukot. Mulle olisi kieltämättä paljon helpompaa käyttää samaa tyyliä, mitä muutkin käyttää. Tehdään otsikko, jatketaan otsikkoa nimimerkkiin ja kirjoitetaan juttu. Sen jälkeen vainoharhaiset ei enää epäilisi olevan monen nikin käyttäjä.....jostakin kumman syystä? Itse tekevät noin, mutta silti epäilevät minun käyttävän useampaa nikkiä...Logiikan puute ei enää hämmästytä minua tuossa asiassa ollenkaan, eikä intoa ole yrittää laajemmin selittää sitä, koska pöytäkirjojenkin selitykseen piti mennä jo rautakangen asteelle. Suomesta loppuu rauta, ennen kuin kaikki jutut olisi saanu selvitettyä näille "multinikeille". Aivan yhtä hyvin minä voisin sanoa, että onko Eijassa naista seisoa puolueensa edustajien enemmistön takana ja siirtyä kannattamaan Ikolan ja Kankaan kylien jäämistä Kauhavaan...Onko sinusta naista siihen, vai huuteletko vain edustajien seljän takaa mielipidettäsi, koska tiedät, että oikeasti et pääse kyseissä asiassa äänestämään... Noita miehuus/naiseus-testejä voidaan kehittää kuinka paljon tahansa, mutta asiat ei siitä muutu miksikään. Ellei ymmärrä pöytäkirjaa, niin ei ymmärrä sitä. Tulen edelleen kritisoimaan Eijan kirjoituksia, joskus jopa rankallakin kädellä, koska hän syyllistyy päättäjiä/edustajia kohtaan aivan yhtä härskisti. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaaan. Eija on kaivelemassa joka asiassa "elämää" mahtavampia väärinkäytöksiä/rikkeitä, jotka kuitenkin kuivuu kokoon heti kun joku vain viitsii selittää sille asian. Mikäli ei ole samaa mieltä Eijan kanssa, niin sitten on taas kusessa. Suomeksi sanottuna en pidä tollaisesta öykkäröinnistä ja kun osaan vastata sille samalla öykkäröivällä, toista "halventavalla" -tyylillä, niin teen sen. Niin kauan jatkan hommaa, kunnes vastapuolellakin ymmärretään rakentavakeskustelu. Olen yrittänyt aluksi selittää asiat nätisti ja rautalankaa vääntämällä, mutta kun ei homma toiminu.

• Euronyymi

Sulla on sana hallussa ja järki päässä. Sun kirjoituksia on ilo lukea ja aika moni on sun kanssa ihan samaa mieltä populistisesta politiikan teosta.

• mielipiteesi

´metsän myynistä jonka kaupunki teki,miksi kaupunginjohtaja halusi tilan uudellen myyntiin? Henkilökohtainen mielipiteeni on korkein tarjous pitää aina tällaisissa tapauksissa VOITTAA.

• Ylirähmis

Aloitaja, siis tämä .....nna tyyppi vaikuttaa olevan epäluonnollisen lähellä eijan ajatuksia. Hän osaa eijan blokin ulkoa ja lainaa sitä paljon ja jatkuvasti. Kirjoitukset menee usein niin, että eija aloittaa ja sitten loanheiton asiasta hoitaa tämä nimimerkitön mutta selvästi kirjoituksensa muista erottava henkilö. Minäpä epäilen sinun olevan eijan apunikki. En usko monenkaan jaksaneen lukea eijan blokia edes läpi saati opetella uloa. Noin täydellistä toisen ajatusten adoptointia ei voi olla olemassa. Tuo tehty teennäinen murresanonta, jota käytät, on tehty vain luomaan kuvaa ihan eri tyypistä. Ja lopuksi, eija tarvitsee tyypin sanomaan sammakot koska hän on yrittänyt mennä pikkuisen "valtiomiesmäisempään" kirjoitteluun aikaisemman kakanviskaamisen sijaan, josta häntä on kovasti kritisoitu ja joka vie häneltä kannatusta. Mutta kiva juttu tehdä itselle tällainen ainauskollinen kannattaja. Tai jos kirjoittaja kuitenkin sattuu olemaan eri ihminen niin varmaan kiva omistaa yksi tämmöinen täydellinen fani joka osaa blokinkin ulkoa.

• käyttämäsi

tekomurre. UNOHDA se jo ihmeessä, koska se aina menee PÄIN MÄNTYÄ. Et ole pohjalainen, koska sinulla ei ole mitään tajua murteen rakenteesta. Kuitenkin on kova tarve käydä pohjalaisesta. ???

• olet selvästi

erittäin älykäs, ja olet vetänyt populistien alta maton joka kerta kun olet lähettänyt vastineen Kauhava vastaisiin kirjoitteluihin. Jatka samalla linjalla.

• laisia

viisastelijoita on maailma täynnä. Lieneekö tuolla älykkyyden kanssa mitään tekemistä.

• näennäisnokkeluutta
        laisia kirjoitti:

viisastelijoita on maailma täynnä. Lieneekö tuolla älykkyyden kanssa mitään tekemistä.

poju harrastaa kikkailevaa kirjoitustyyliä. Vähän oikeita ajatuksia asioiden eteenpäin viemiseksi, enempi vaan muiden tekemisten kommentointia. Tyyli tuntuu onneksi rauhoittuneen, kun ennen oli enempi mellastusta posliinikaupassa. Nykyysin on sentään jonkinlaista rotia. Ei siis mikään sateentekijä, mutta ei mikään kummempi häirikkökään tänä päivänä.

• Ote blogista

Oookona Mave pelekuri, joka ei uskalla naista kohorata? Ei ihime, ettet oo akkaa saanunna, piilourut ku huru-ukko tai laitat pääsi pensaasehen kuin jänönen. Otahan jos miestä löytynee kutsu vastahan äläkä pakoole, aikuunen miäs. Ote, eijan blogista: Käväisin taas nopeasti Suomi24:n sivuilla ja huomasin kopionnin blogistani. Kopionnilla ei väliä, mutta tämä Mave. ( Rakas, ystäväni ? !) Pitkään oli "poika" kirjoittanut vastausta kutsuuni kyläillä meillä. Pitkä, mutta olematon vastaus. Mistähän "poitsu" tietää kannattaako tulla vai ei? Huvittavinta Maven kirjoituksessa oli "elvistely" kuinka hän kirjoittaa ainoana rekisteröitynä henkilönä. Täytyi oikein kirjautua Suomi24: sivuille ja käydä katsomassa Maven esittely itsestään. Ihan sama kirjoittaako hän nimimerkillä, vaiko rekisteröityneenä. Olen itsekkin aikoinani rekistöröitynyt, mutta nimimerkkini ei anna osviittaa kuka olen ja tietoni ovat vieläkin vajavaisempia kuin Maven. Ihan sama käykö katsomassa minun tai Maven sivuja, ei tule hullua hurskaammaksi. Kirjoitan omalla nimelläni, koska on paljon ihmisiä jotka eivät ole kirjautuneet Suomi 24:n sivuille, enkä haluaisi kenenkään kirjautuvan vain nähdekseen olemattomat tiedot itsestäni. Parempi rehellinen ja suora toiminta. Toivottavasti, Mave löydät elämänkumppanin ja kun löydät anna hänelle aikaa olla myös tietokoneella, kuten itsekkin olet. Mies on: Juttusi oli hyvä, yritähän noudattaa.

• tuo "nunna" ...

oikein on? Ei ainakaan Härmänmaalla käytetä sanaoja "sanonunna", "käynynnä" jne. ja kaverilla ei ole omia mielipiteitä ollenkaan. Tyyppi spämmää otteita Eijan blokista ja palvoo tekstiä niin kuin ne olisi otteita suoraan raamatusta. Koita nyt keksiä jotakin omaakin sanottavaa tälle palstalle, raja se on henkilön palvonnallakin.

• sää palavot
        tuo "nunna" ... kirjoitti:

oikein on? Ei ainakaan Härmänmaalla käytetä sanaoja "sanonunna", "käynynnä" jne. ja kaverilla ei ole omia mielipiteitä ollenkaan. Tyyppi spämmää otteita Eijan blokista ja palvoo tekstiä niin kuin ne olisi otteita suoraan raamatusta. Koita nyt keksiä jotakin omaakin sanottavaa tälle palstalle, raja se on henkilön palvonnallakin.

Ittehän sää palovot Mavea. Otahan ny selevää missä päin pohojanmaata käytetähän sanoja, sanonunna, käynynnä jne. Pohojanmaa ei oo pelekkä Ylihärmä/ Kauhava, kaikilla on oma murtehensa. Raamattua en oo verrannunna, eikä oo tarvetta. Jumalan pilikkaan en syyllisty. Voisit ihan ite tarkistaa oman henkilö palavontas, äärirajoille meneepi. Näin meirän murtehella. Ookona muuten kuullunna sanoja, mihinä, kuhuna, johonakin ym. se on meirän murretta ei Ylihärmäläästen.

• Huskaa

Miäs piileksii, todellakin kuin jänis?

• kirjoittajalle
        sää palavot kirjoitti:

Ittehän sää palovot Mavea. Otahan ny selevää missä päin pohojanmaata käytetähän sanoja, sanonunna, käynynnä jne. Pohojanmaa ei oo pelekkä Ylihärmä/ Kauhava, kaikilla on oma murtehensa. Raamattua en oo verrannunna, eikä oo tarvetta. Jumalan pilikkaan en syyllisty. Voisit ihan ite tarkistaa oman henkilö palavontas, äärirajoille meneepi. Näin meirän murtehella. Ookona muuten kuullunna sanoja, mihinä, kuhuna, johonakin ym. se on meirän murretta ei Ylihärmäläästen.

Mistä olet saanut päähäsi, että palvon mavea ? ihmeellinen kommentti. Eijan blokin spämmääjä tuntuu tietävän arvelluttavan tarkasti, koska Eijan bloki on päivitetty. Tunnin viiveellä ilmestyy kopio Eijan blokista tälle palstalle. Syntyy epäilys onko kyse yhdestä ja samasta henkilöstä...

• Tullunna
        kirjoittajalle kirjoitti:

Mistä olet saanut päähäsi, että palvon mavea ? ihmeellinen kommentti. Eijan blokin spämmääjä tuntuu tietävän arvelluttavan tarkasti, koska Eijan bloki on päivitetty. Tunnin viiveellä ilmestyy kopio Eijan blokista tälle palstalle. Syntyy epäilys onko kyse yhdestä ja samasta henkilöstä...

Ookkona tullunna ajatelleeks, että blogia voi käyrä kattomas vaikka minuutin välein? Mavea palavot ja palajon, et muuten olemattomia kannaottojas ottaasi. Voithan tietenkin olla ite Mave joka orottaa kirijootuksia ja site julukaasee ne ite.Oon nähäny nopeempiakin julukaasuja ku tunti, paras oli kolomeminuuttia.

• Aikuisen miehen tai naisen ei ole pakko olla yllytyshullu,eikä aikuisen saisi enää ollakkaan. Tuskin sinäkään vedät itseäsi kiikkuun, jos sulle joku niin ehdottaa? Mulla on oma elämä ja minä teen sen suhteen omat päätökseni, enkä ole enää minkään ala-asteelaisten tasolla, jossa yritetään villata toista tekemään jotakin, mikä kiinnostaa yhtä paljon kuin suolihuuhtelu kylmällä vedellä. Tämä on Suomi24-keskustelu palsta ja jos Eija haluaa välttämättä kutsua jonkun kaffeille, niin menkööt tuonne Treffien puolelle tiedustelemaan asiaa.Kyllä siellä takuulla löytyy ihmisiä, jotka hakee vain kaveria, ei seksiä. Täällä puhutaan asioista ja onko se minun syy, ettet sinä tai Eija ymmärrä lukemaansa ? En minä ole teidän huoltaja, jonka tehtävä on huolehtia siitä, että ymmärrätte kaiken tai sekin olisi jo pieni lottovoitto, jos ymmärtäisitte osan. Minä kirjoitan niille ihmisille, jotka luulevat Eijan provokaatisen populismin olevan totta, mutta uskon/toivon vastakkaisen esityksen tuovan niille mahdollisuuden miettiä asioita toiseltakin kannalta. Audienssit pyydetään minulta, eikä minua pyydetä audienssille, joten joku rääpy siinäkin asiassa on. Kaikki ei nyt vain saa siihen aikaa, kas kummaa, kun valitsen kuitenkin keskustelukumppanini. Ei minuun ota yhtään kipeää, jos sinä,Eija tai kukaan muukaan minulle tuntematon pitää minua pelkurina. Mikäli minut hyvin tunteva sanoisi saman asian, niin sitten voisin ollakki. Sitten pitäisi vain miettiä, että olisko sillä niin väliä :D

• ookkona sellaanen
        mave kirjoitti:

Aikuisen miehen tai naisen ei ole pakko olla yllytyshullu,eikä aikuisen saisi enää ollakkaan. Tuskin sinäkään vedät itseäsi kiikkuun, jos sulle joku niin ehdottaa? Mulla on oma elämä ja minä teen sen suhteen omat päätökseni, enkä ole enää minkään ala-asteelaisten tasolla, jossa yritetään villata toista tekemään jotakin, mikä kiinnostaa yhtä paljon kuin suolihuuhtelu kylmällä vedellä. Tämä on Suomi24-keskustelu palsta ja jos Eija haluaa välttämättä kutsua jonkun kaffeille, niin menkööt tuonne Treffien puolelle tiedustelemaan asiaa.Kyllä siellä takuulla löytyy ihmisiä, jotka hakee vain kaveria, ei seksiä. Täällä puhutaan asioista ja onko se minun syy, ettet sinä tai Eija ymmärrä lukemaansa ? En minä ole teidän huoltaja, jonka tehtävä on huolehtia siitä, että ymmärrätte kaiken tai sekin olisi jo pieni lottovoitto, jos ymmärtäisitte osan. Minä kirjoitan niille ihmisille, jotka luulevat Eijan provokaatisen populismin olevan totta, mutta uskon/toivon vastakkaisen esityksen tuovan niille mahdollisuuden miettiä asioita toiseltakin kannalta. Audienssit pyydetään minulta, eikä minua pyydetä audienssille, joten joku rääpy siinäkin asiassa on. Kaikki ei nyt vain saa siihen aikaa, kas kummaa, kun valitsen kuitenkin keskustelukumppanini. Ei minuun ota yhtään kipeää, jos sinä,Eija tai kukaan muukaan minulle tuntematon pitää minua pelkurina. Mikäli minut hyvin tunteva sanoisi saman asian, niin sitten voisin ollakki. Sitten pitäisi vain miettiä, että olisko sillä niin väliä :D

Audienssit pyydetään sinulta! Omistushaluunen ja ittensä tärkees luulevan ihimisen kommentti.

• vastaisitko
        ookkona sellaanen kirjoitti:

Audienssit pyydetään sinulta! Omistushaluunen ja ittensä tärkees luulevan ihimisen kommentti.

sinulle tulleeseen kysymykseen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1958
    2. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      154
      1880
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      22
      1255
    4. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      941
    5. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      909
    6. Minna Kuukka joutui jekuttamaan ovelasti TTK:n takia - Tästä oli kyse - Tunnustaa: "No joo, joo..."

Symppis Minna Kuukka! Minna on kyllä erinomainen valinta Tanssii Tähtien Kanssa -oppilaaksi - vai mitä mieltä olet? To
      Tanssii tähtien kanssa
      21
      829
    7. Onneksi meidän välillä ei ole mitään negatiivista

Olen tosi iloinen siitä.
      Ikävä
      112
      771
    8. Minä tunnen sinut

Ja mitä enemmän sinua opin tuntemaan, niin sitä enemmän sinusta pidän. Aivan kaikessa näen hyvän. Upean, vahvan, täydell
      Rakkaus ja rakastaminen
      45
      720
    9. Mihin olet kadonnut kaivattuni?

Mulla on niin ikävä sua että järki lähtee😔 Pakoilit, pakoilet vieläkin ja nyt susta ei näy merkkiäkään. Tätä päivää oon
      Ikävä
      32
      715
    10. Kokeilit sitten kepillä jäätä

Monen vuoden jälkeen mies. Etkö uskaltanut enempää? ☺️
      Ikävä
      74
      696
    Aihe