Vapaa kuvaus

HÄH HÄÄ...olinpas poistanut tekstin. Suosikkibändit/artistit: AC/DC Suosikkileffat: Ponterosa ja Barb Wire Lempikirjat: Roope Ankan taskukirjat....Eiks nekin oo kirjoja? Vapaa-aikanani: Istun sohvalla AC/DC-fanipaita päällä ja katson pilates-videoita..... Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Mikä tahansa, missä ei ole kaltaisiani kusipäitä pilaamassa lomaa :D Katson tv:stä mieluiten: Teksti-tv:n Kotieläimet: villakoirat, pölypunkit En pidä: En pidä naisista, jotka antaa ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa...... Ruoka & juoma: sika Linkit: http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go, http://www.voittaja.vuodatus.net/blog/archive?&y=2009&m=04, http://www.leegio.vuodatus.net/blog/archive?&y=2006&m=03, http://www.argumentti.fi/raamattu_sumerit_sumerien_mytologia/Raamattu_sumerit_kosmologia_maailmankuva.pdf Koulutus: --- Koulut: Joo Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Työskentelen: Mielummin en,mutta taloudellinen tilanne pakottaa siihenkin:( Ase tai siviilipalvelus: Juu Yhdistykset/kerhot: Peräkammarin poikain käsityökerho,Peräkammarin poikain lukunurkka-yhdistys. Siviilisääty: Sinkku Lapset: ---

Aloituksia

296

Kommenttia

12386

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Islamilaisen lain eli sarian mukaan tulee tuomita kuolemaan. Juutalaisilla on myös omansa, joita myös kristittyjen tulisi noudatta.seuraava lainaus mooseksen kolmannesta kirjasta luku 24 jakeet 14-22
    14 "Vie rienaaja leirin ulkopuolelle, ja kaikki, jotka kuulivat hänen sanansa, pankoot kätensä hänen päänsä päälle. Sitten kansa kivittäköön hänet kuoliaaksi. 15 Sano israelilaisille: Jokaisen, joka herjaa Jumalaansa, on kannettava vastuu synnistään. 16 Se, joka pilkkaa Herran nimeä, surmattakoon. Kansa kivittäköön hänet kuoliaaksi, olipa hän maahan muuttanut siirtolainen tai syntyperäinen israelilainen. Hänet surmattakoon, koska hän on pilkannut Herran nimeä.

17 "Jos joku surmaa ihmisen, hänet on surmattava. 18 Joka tappaa toiselle kuuluvan karjaeläimen, korvatkoon sen antamalla eläimen eläimestä. 19 Jos joku teistä tuottaa toiselle vamman, häntä itseään kohdeltakoon samoin: 20 murtuma murtumasta, silmä silmästä, hammas hampaasta. Hän itse saakoon saman vamman, jonka hän toiselle aiheutti. 21 Joka tappaa eläimen, korvatkoon sen, mutta se, joka tappaa ihmisen, surmattakoon. 22 Sama laki koskee teitä kaikkia, niin siirtolaisia kuin syntyperäisiä israelilaisia, sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne."

Koska nyt joku hajottaa pelihousunsa ja sanoo, ettei tuo koske enää nykypäivä on seuraavana lainaus uudesta testamentista, itsensä Jeesuksen sanomana(Matteus 5:17-20):

"Älkää luulko, että minä olen tullut lakia tai profeettoja kumoamaan. En minä ole tullut kumoamaan, vaan toteuttamaan. 18 Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. 19 Sitä, joka jättää laista pois yhdenkin käskyn, vaikkapa kaikkein vähäisimmän, ja siten opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa vähäisimmäksi. Mutta sitä, joka noudattaa lakia ja niin opettaa, kutsutaan taivasten valtakunnassa suureksi. 20 Minä sanon teille: ellette te noudata Jumalan tahtoa paljon paremmin kuin lainopettajat ja fariseukset, te ette pääse taivasten valtakuntaan."

kuten katkelmista näkee olisi vanhat lait voimassa .

Monessa maassa on voimassa lakeja, joita ei kuitenkaan noudateta. On valtioita, missä diktaattorit/neuvostot hallitsevat maata ja käyttävät uskontoa omien vallanhalujen pönkittämiseksi. Onko George w Bush kristittyjen edustaja, kun hän sanoi olevansa Jumalan asialla hyökätessään Irakiin. Onko muslimien vika, jos jotkut sekopäät ottavat lain omiin käsiinsä terrorismin muodossa. Pitääkö koko suomi syyllistää kun Lapuan liike otti lain omiin käsiinsä?? Tai kaikki Lapualaiset ? Ennen kuin alat syyttämään ulkomaalaisten nuolijaksi, niin voin sanoa kannattavani maastakarkotusta siloin, jos ei osaa elää Suomessa Suomalaisten lakien mukaan. Poistetuissa kirjoituksissa oli paljon muutakin, mikä ei todellakaan olisi ollu sinulle kunniaksi:D Täytynee vain toivoa ettet joudu tekemisiin muslimien kanssa kun noin kerran niitä pelkäät:D
  2. WANNABE :D
  3. Eipä saksalaisetkaan kulje natsiuniformuissa ihmisten keskellä. Vois sitä pikkuisen miettiä mitä niitten väritunnusten alla on aikoinaan tehty. Ei se ole mitenkään kunniakasta, jos on kommareita muiluttanu, tietäen kuinka fiksua sakkia muiluttajien lapset ovat. Niin ne väittää että pojasta polvi paranee ja jos niin on käyny, niin häävit eväät ei ole muiluttajilla ollu.