TEREE TAAS

Ennen kuin kaikki repii perseensän, niin selvennän tässä ettei kaikki poistot ole ylläpidon tekemiä. Suurimman osan tein itse ja osan teki ylläpito. Olen pahoillani, että siinä meni joidenkin ihmisten ihan asiallisia kirjoituksia, mutta pääasiassa siellä oli saman asian vatvomista, jossa epäiltiin minun a) henkistä tasapaino b) kehotettiin kirjoittamaan jonnekin muualle :D. Empaattisena ihmisenä päätiin poistaa kaikki kirjoitukseni, ettei ylläpidolla menisi kallista työaikaa hukkaan ja he saisivat edes pikkkuisen aikaa laittaa suomi24 sivut kuntoon.

Tosiasiassa ihmetyttä vaan Lapualaisten vellihousujen kirjoituksiani kohtaan tuntema raivo. Yhdessä jutussa kuvaillaan kyllin tarkasti tai sitten ei kyllin tarkasti naisjoukkoa, joka käy latosaaressa tanssimassa ja ketään näistä vellihousuista ei ihmetytä, kun mies käyttää saamiinsa pakkeihin koston välineenä suomi24 Lapuan palstaa. Sehän on ilmeisesti luonnollista Lapualla, että mies itkee yleisesti, kun ei ole saanu ja sitten kehtaa vielä puhua käytöstavoista. Vastineessa minkä kirjoitin miehelle käytettiin sanaa perse. Tuo sana repi Lapualaisten vellihousujen persettä. niin kauheasti, että sitä lainattiin useampaan palautteeseen. Eräässä kirjoituksessa epäiltiin minun olevan jopa tuhkaluukku miehiä, kun käytin sanaa persettä. Aikuiselle ihmiselle sana perse e i saisi aiheuttaa sellaisia traumoja mitä täällä on nähty, mutta minkäs teet, kun menitte sen hullujenhuoneenkin lopettamaan:D

Kuten olette huomanneet, en ole käyttäny sanaa akat tai vastaavaa kuvaillessani näitä vellihousuja, jotka tekevät ilmoituksia, mutta eivat pysty itse vastaamaan kirjoituksiini. Olisi halventavaa käyttää naista ilmaisevaa sanaa heistä,vaikka pohjanmaalla onkin tapana sanoa "sille pitäisi ostaa hamekangasta", onhan se jo nähty ,että Lapualla naiset on niitä jotka tekee, mitä puhuu ja miehet puhuu vain, mitä pitäisi tehdä.:D

6

613

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukkoonen

      sen kissin hännän nostaa, jos ei kissi itte.
      Laitetahan tähänkin ny sitten nuarisonsätti D D D

    • ulostulo

      Tulin koneelle nimitellen raukkamaiseksi viestien poistattajaa, joka ei edes puskasta saisi (tietenkään) kannetuksi vastuutaan ja kerrotuksi perustelujaan. Touhu näyttäytyi sen verran irrationaalisena, että selityksiä kaivattiin. Tulin yllätetyksi, asiaa ei vaiettukaan (lapualaiseen tapaan). Hyvä.

    • sinä

      mave saat painua hevon peehen

      • Rakastan minäkin sinua:D


      • kiertomeilistä

        "Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä."


      • selittämässä
        kiertomeilistä kirjoitti:

        "Kukaan ei ole hyödytön. Aina voi olla edes huonona esimerkkinä."

        "Aina voi edes olla huonona esimerkkinä."

        Wikipedian argumentaatiolistalta

        "Kaivon myrkyttäminen

        Kaivon myrkyttäminen tarkoittaa henkilöön kohdistuvaa argumentointia, jossa vasta-argumentti esitetään vihjailevalla tai ennakkoasenteisella kielenkäytöllä; näin ikään kuin myrkytetään se kaivo, josta vastustaja ammentaa voimansa."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1469
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      155
      471
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      37
      453
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe