Vapaa kuvaus

Hyttysestä saa kärpäsen tosi helposti. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. Terve! Tai ainakin melkein:)

Juuri tunti sitten itse tulin tutkimuksesta johon ohjattiin kyseisillä oireilla (verta ulosteessa, tiheentynyt ulostuksen tarve, vatsa sekaisin jo kolmatta vuotta, väsyttää, jne..). Pelotti niin perkeleesti jo se, että meni lääkäriin ja alkoi lärpättelemään uloisteistaan ja verilöydöksistään. Tänään tosiaan olin paksusuolentähystyksessä sitten ja kaiken kaikkiaan ihan ok kokemus. Löydöksiä ei ollut, sanottiin että on kiva (no, jos tykkää..) ja terve suoli, jotain pieniä (ei vakavia) haavaumia jossain mistä tulee se veri. Itsekin viime yön ja useita aikaisempiakin öitä valvoneena uskoisin, että ne kasvain möröt ja syöpäpelottelut tulee liialisesta mielikuvituksesta ja tiedon määrästä (esim. internetin "näin voi käydä" sivustot). Lisäksi mitä itse kävin tälläisillä "oma kokemus" palstoilla, niin kaikki ohjasivat ensimmäisenä jonnekin tositositosi friikeille sivustoille jossa vaan avannepussit viuhusi ja valituskuoro oli maksimilla -unohda ne heti kättelyssä!

Tottakai sairauksien pois sulkemiseksi kannattaa sitä perävärkkiään käydä näyttämässä, mutta suurimmaksi osaksi nämä pelot paljastuu vaan peräpukamiksi tai ruoka-aine allergioiksi kuulemma (näin se lääkäri äsken selitti)ja joskus jopa vähän niinkun "valuvirheiksi", tämä ihmiskroppa kun on niin kumma laatutarkkailultaan.. Itse ajattelin nyt lähinnä odotella verikokeiden tuloksia ja mikäli niissäkään ei kummempia ole, niin kiinnittää huomiota hieman terveellisempään ruokaainevalintaan ja syömisrytmiin (ja ehkä tota tupakointia vois kans kattoa..). Ja toivoa että alkais setti kasaantua.

Mutta siis olkoon tämä kannustuspuhe sille, että nyt vaan tartut puhelimeen ja varaat ajan. Sillähän se sitten selviää ja voit ainakin onnitella itseäsi rohkeudestasi.
    En tiedä, ilman mitään fetissiä, kuka siitä perseensä venyttelystä tykkäisi, mutta osaava henkilökunta sai sen mulle ainakin vaikuttamaan ihan tavalliselta jutulta.
    Ja nyt on helpottunut olo, kun uskalsin. Uskalla sinäkin.

Kaikkea hyvää sinulle ja tsemppiä!