Vapaa kuvaus

Ase tai siviilipalvelus: ase.

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Hakusanat:

Aloituksia

438

Kommenttia

947

1. Lihava,,heh,,olen roteva,ja kiloja on lähtenyt nyt,,ihan vaan tiedoksi,,ja ihan tiedoksi myös,..niin uskoville kuin pakanoille,"millä mittaatte, niin teille mitataan.
  2. Antti-pappi..Et todella ole lukenut Raamattua, ja kirkonlinja ei ole Raamatun ilmoitus,..Ja Jumala ei tee eroa syntien välillä....ja paranus on tehtävä,,paranuksen julistukseen kuuluu pahan mielen tuotaminen ihmiselle joka on syntinen, joka ei ole ottanut Jeesusta vastaan,,parempi paha mieli kuin mennä syntisenä ja Jumalan vihollisenna kadotukseen...Sinimaria on tehtävä paranus,,eil luovuttava lesboudeesta, ja luovutteva elämä Jeesukselle..

Ja Sananpaikka,1.Moos.1:Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät.

Eli avioliittoon hän heidät loi.

Sitten ilmestyskirja 22:11-15
    1 Jumalaton eläköön yhä jumalattomasti, saastainen rypeköön saastassaan, vanhurskas harjoittakoon vanhurskautta ja pyhä edetköön pyhyyden tiellä. [Hes. 3:27; Dan. 12:10; 2. Tim. 3:13]
    12 "Minä tulen pian, ja tullessani minä tuon jokaiselle palkan, maksan kullekin hänen tekojensa mukaan. [Ilm. 3:11 | Jes. 40:10, Jes. 62:11 | Matt. 16:27+]
    13 Minä olen A ja O, ensimmäinen ja viimeinen, alku ja loppu. [Ilm. 1:8,17, Ilm. 21:6]
    14 "Autuaita ne, jotka pesevät vaatteensa: he pääsevät syömään elämän puusta ja saavat mennä porteista sisälle kaupunkiin. [1. Moos. 3:22; Ilm. 2:7, Ilm. 7:14, Ilm. 21:27]
    15 Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä. [Ilm. 9:20,21, Ilm. 21:8 | 1. Kor. 5:11, 1. Kor. 6:9,10; Gal. 5:19-21;Kol. 3;5,6]

Tämä on Jumalan Sanaa,,todellista ja elävää.