Mikäs mode se >R ruotsalainen jo täälläkin on?
On jo avattu toinen samasta aiheesta?
Ihan eriaiheesta, toisessa käsiteltiin Pebtecostalin bannaamista ja toisessa kaikkien niiden joiden taustana on joku hengellinentyö jossain yhteisössä.
Kyllä jos vanhemmistoveli tai lähetyssaarnaaja poistetaan asiallisia keskusteluja kirjoittamasta uskovien foorumilta voinee kysyä, mikä on Netmissionin tarkoitus?
Aiheestakoo bannattu? Koskaan ei ole kenenkään banneihin "miksi" perustelua.
Helppo heittää että aiheesta, vaikka sellaista ei olekkaan.
Netmission
17
313
Vastaukset
- Se on turha foorumi
Netmission on turha foorumi!!!
Kirjoittanut: Pentecostal* 12.3.2007 klo 14.25
Netmissionissa saa vapaasti keskustella tyhjänpäiväisyyksistä, mutta Jeesuksen ylösnousemus on kielletty aihe. Se on ehkä kyseisen foorumin ylläpidon mielestä liian lakihenkinen aiheena.
Kyllä täytyy sanoa, että helluntailaisten hengellinen tila on monesti niin surkea, että ihan itkettää. Netmissionista ei ole kenellekään mitään hengellistä hyötyä. Se on turha foorumi ja houkuttelee uskovaista syntiin!- Reijo_R
....on kaikkien foorumi silelä on paljon lutetilaisia, ateisteja, ja jokunen helari. Mutta kaikkia koskee samat säännöt jos sääntöjä rikotaan banniakin voi tulla olkoon millainen lähetyssaarnaaja tahansa.
Netmission on Suomen paras kristillinen foorumi. AAMEN! ja Hallet sille! :) - milkyway-cowboy
Reijo_R kirjoitti:
....on kaikkien foorumi silelä on paljon lutetilaisia, ateisteja, ja jokunen helari. Mutta kaikkia koskee samat säännöt jos sääntöjä rikotaan banniakin voi tulla olkoon millainen lähetyssaarnaaja tahansa.
Netmission on Suomen paras kristillinen foorumi. AAMEN! ja Hallet sille! :)"Netmission on Suomen paras kristillinen foorumi. AAMEN! ja Hallet sille! :)"
Kyllä Uusipesulan foorumi vie hienoisen voiton :-) - voita
milkyway-cowboy kirjoitti:
"Netmission on Suomen paras kristillinen foorumi. AAMEN! ja Hallet sille! :)"
Kyllä Uusipesulan foorumi vie hienoisen voiton :-)netmissionia
Reijo_R kirjoitti:
....on kaikkien foorumi silelä on paljon lutetilaisia, ateisteja, ja jokunen helari. Mutta kaikkia koskee samat säännöt jos sääntöjä rikotaan banniakin voi tulla olkoon millainen lähetyssaarnaaja tahansa.
Netmission on Suomen paras kristillinen foorumi. AAMEN! ja Hallet sille! :)"Netmission on kaikkien foorumi silelä on paljon lutetilaisia, ateisteja, ja jokunen helari......Netmission on Suomen paras kristillinen foorumi. AAMEN! ja Hallet sille!"
Jopas on Ruotsalaisella väeltään monipuolinen foorumi?- tode*
Pe.ku kirjoitti:
"Netmission on kaikkien foorumi silelä on paljon lutetilaisia, ateisteja, ja jokunen helari......Netmission on Suomen paras kristillinen foorumi. AAMEN! ja Hallet sille!"
Jopas on Ruotsalaisella väeltään monipuolinen foorumi?no kyllä siellä on ainakin aiemmin majaillut lähestulkoon enemmän muita kuin hellareita, eikä tuo liene siltä osin muuttunut.
- supermode
Pe.ku kirjoitti:
"Netmission on kaikkien foorumi silelä on paljon lutetilaisia, ateisteja, ja jokunen helari......Netmission on Suomen paras kristillinen foorumi. AAMEN! ja Hallet sille!"
Jopas on Ruotsalaisella väeltään monipuolinen foorumi?monipuolinen on foorumin "tuotoskin". Kannattaa kirjautua.
- nyk. netmissionkirj.
Reijo_R kirjoitti:
....on kaikkien foorumi silelä on paljon lutetilaisia, ateisteja, ja jokunen helari. Mutta kaikkia koskee samat säännöt jos sääntöjä rikotaan banniakin voi tulla olkoon millainen lähetyssaarnaaja tahansa.
Netmission on Suomen paras kristillinen foorumi. AAMEN! ja Hallet sille! :)hyi, haisee ulkokultaisuus
- ateiistifemin
heh, ja jokunen helari...no ei monta
Jaahas,,joku kaivaa menneittä....Eikos olisi hyvä mennä eteenpäin..eikä muistella vanhoja.
- ihailijatar
aksuuuuu.....halit.mitä kuuluuuu?
ihailijatar kirjoitti:
aksuuuuu.....halit.mitä kuuluuuu?
Aksulle kuuluu hyvää,,tulin just Heimo Embuskan tilaisuudesta,,,Jeesus on Tie ,totuus ja elämä!
- ihailijatar
aksu521 kirjoitti:
Aksulle kuuluu hyvää,,tulin just Heimo Embuskan tilaisuudesta,,,Jeesus on Tie ,totuus ja elämä!
Aksu, oli varmaa hyvä konsrrtti. Pidetää lippu ristinlippu korkeella!
* aksu521, missäs sinä olet ollut? Sinun kuuluisi olla täälä, kirjoituksiasi kaivataan, ainakin minä, ja varmaan monet muutkin, kiva kuulla sinusta . Siunausta !
Mohis moi,,ehkä jotain voin tännekin laittaa,,katellaan,,ja käyn kyllä täällä
joka viikko,,vaikka en ole kirjotelut...
- en tupakoi
Sallivatko modet keskustelun tupakasta netmissiossa
- näköjään
Näköjään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437