Netmission

turha foorumi

Mikäs mode se >R ruotsalainen jo täälläkin on?
On jo avattu toinen samasta aiheesta?
Ihan eriaiheesta, toisessa käsiteltiin Pebtecostalin bannaamista ja toisessa kaikkien niiden joiden taustana on joku hengellinentyö jossain yhteisössä.
Kyllä jos vanhemmistoveli tai lähetyssaarnaaja poistetaan asiallisia keskusteluja kirjoittamasta uskovien foorumilta voinee kysyä, mikä on Netmissionin tarkoitus?
Aiheestakoo bannattu? Koskaan ei ole kenenkään banneihin "miksi" perustelua.
Helppo heittää että aiheesta, vaikka sellaista ei olekkaan.

17

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se on turha foorumi

      Netmission on turha foorumi!!!
      Kirjoittanut: Pentecostal* 12.3.2007 klo 14.25


      Netmissionissa saa vapaasti keskustella tyhjänpäiväisyyksistä, mutta Jeesuksen ylösnousemus on kielletty aihe. Se on ehkä kyseisen foorumin ylläpidon mielestä liian lakihenkinen aiheena.
      Kyllä täytyy sanoa, että helluntailaisten hengellinen tila on monesti niin surkea, että ihan itkettää. Netmissionista ei ole kenellekään mitään hengellistä hyötyä. Se on turha foorumi ja houkuttelee uskovaista syntiin!

      • Reijo_R

        ....on kaikkien foorumi silelä on paljon lutetilaisia, ateisteja, ja jokunen helari. Mutta kaikkia koskee samat säännöt jos sääntöjä rikotaan banniakin voi tulla olkoon millainen lähetyssaarnaaja tahansa.

        Netmission on Suomen paras kristillinen foorumi. AAMEN! ja Hallet sille! :)


      • milkyway-cowboy
        Reijo_R kirjoitti:

        ....on kaikkien foorumi silelä on paljon lutetilaisia, ateisteja, ja jokunen helari. Mutta kaikkia koskee samat säännöt jos sääntöjä rikotaan banniakin voi tulla olkoon millainen lähetyssaarnaaja tahansa.

        Netmission on Suomen paras kristillinen foorumi. AAMEN! ja Hallet sille! :)

        "Netmission on Suomen paras kristillinen foorumi. AAMEN! ja Hallet sille! :)"

        Kyllä Uusipesulan foorumi vie hienoisen voiton :-)


      • voita
        milkyway-cowboy kirjoitti:

        "Netmission on Suomen paras kristillinen foorumi. AAMEN! ja Hallet sille! :)"

        Kyllä Uusipesulan foorumi vie hienoisen voiton :-)

        netmissionia


      • Reijo_R kirjoitti:

        ....on kaikkien foorumi silelä on paljon lutetilaisia, ateisteja, ja jokunen helari. Mutta kaikkia koskee samat säännöt jos sääntöjä rikotaan banniakin voi tulla olkoon millainen lähetyssaarnaaja tahansa.

        Netmission on Suomen paras kristillinen foorumi. AAMEN! ja Hallet sille! :)

        "Netmission on kaikkien foorumi silelä on paljon lutetilaisia, ateisteja, ja jokunen helari......Netmission on Suomen paras kristillinen foorumi. AAMEN! ja Hallet sille!"

        Jopas on Ruotsalaisella väeltään monipuolinen foorumi?


      • tode*
        Pe.ku kirjoitti:

        "Netmission on kaikkien foorumi silelä on paljon lutetilaisia, ateisteja, ja jokunen helari......Netmission on Suomen paras kristillinen foorumi. AAMEN! ja Hallet sille!"

        Jopas on Ruotsalaisella väeltään monipuolinen foorumi?

        no kyllä siellä on ainakin aiemmin majaillut lähestulkoon enemmän muita kuin hellareita, eikä tuo liene siltä osin muuttunut.


      • supermode
        Pe.ku kirjoitti:

        "Netmission on kaikkien foorumi silelä on paljon lutetilaisia, ateisteja, ja jokunen helari......Netmission on Suomen paras kristillinen foorumi. AAMEN! ja Hallet sille!"

        Jopas on Ruotsalaisella väeltään monipuolinen foorumi?

        monipuolinen on foorumin "tuotoskin". Kannattaa kirjautua.


      • nyk. netmissionkirj.
        Reijo_R kirjoitti:

        ....on kaikkien foorumi silelä on paljon lutetilaisia, ateisteja, ja jokunen helari. Mutta kaikkia koskee samat säännöt jos sääntöjä rikotaan banniakin voi tulla olkoon millainen lähetyssaarnaaja tahansa.

        Netmission on Suomen paras kristillinen foorumi. AAMEN! ja Hallet sille! :)

        hyi, haisee ulkokultaisuus


    • ateiistifemin

      heh, ja jokunen helari...no ei monta

    • Jaahas,,joku kaivaa menneittä....Eikos olisi hyvä mennä eteenpäin..eikä muistella vanhoja.

      • ihailijatar

        aksuuuuu.....halit.mitä kuuluuuu?


      • ihailijatar kirjoitti:

        aksuuuuu.....halit.mitä kuuluuuu?

        Aksulle kuuluu hyvää,,tulin just Heimo Embuskan tilaisuudesta,,,Jeesus on Tie ,totuus ja elämä!


      • ihailijatar
        aksu521 kirjoitti:

        Aksulle kuuluu hyvää,,tulin just Heimo Embuskan tilaisuudesta,,,Jeesus on Tie ,totuus ja elämä!

        Aksu, oli varmaa hyvä konsrrtti. Pidetää lippu ristinlippu korkeella!


    • * aksu521, missäs sinä olet ollut? Sinun kuuluisi olla täälä, kirjoituksiasi kaivataan, ainakin minä, ja varmaan monet muutkin, kiva kuulla sinusta . Siunausta !

      • Mohis moi,,ehkä jotain voin tännekin laittaa,,katellaan,,ja käyn kyllä täällä
        joka viikko,,vaikka en ole kirjotelut...


    • en tupakoi

      Sallivatko modet keskustelun tupakasta netmissiossa

    • näköjään

      Näköjään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe