Ennenkuin te Helluntalaiset rupeatte möykkämään...

Ev.Lut Mies

Älkää unohtako että olette uskovainen vähemmistö suomessa(samoin kuin muslimit)

Joten älkää ruvetko isoittelemaan tai teidät pitää pistää kuriin.

olette vaan vääräuskoisia isottelijoita jotka ette tunne jumala ollenkaan.

Teikäläisten edustajat ovat pilanneet suomen mainetta niin paljon että ettekö te voi mennä vaan takaisin maalle ja kaappeihinne ja olette vaan hissuksenne sillä emme voi sietää teitä enää, muuttakaa vaikka reservaatteihin samoin kuten saamelaiset.

Suomen kansa ei enää halua kuulla teikäläisitä tai teikäläistenne epäraamattulisia oppejanne.

9

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poopo

      Ylöstempauksia on tapahtunut niin runsaasti (Ilmattaren sivusto), että eiköhän
      kaikki pyhällähengellä täyttyneet ole hojeltunut tuuliin ja pilviin.

      Jäljelle on jäänyt tempauskelvottomat jotka kiukuttelevat ja uhkailevat, mutta
      ovat vain katkeria epäonnistumisestaan. Heitä täytyy ymmärtää etteivät masennu.

      Olkaamme suvaitsevaisia ja kilttejä kyseistä vähemmistöä kohtaan.

    • tässä totuus

      Haavistolaista politiikkaa?

      • <>

        Olkoon suvaitsevaisuus ja kiltteys vähemmistöjä kohtaan kenen tahansa politiikkaa,
        on kannattamisen arvoista.

        Vihainen ja katkera ihminen on läheisilleen haitallinen.


      • tässä totuus
        <> kirjoitti:

        Olkoon suvaitsevaisuus ja kiltteys vähemmistöjä kohtaan kenen tahansa politiikkaa,
        on kannattamisen arvoista.

        Vihainen ja katkera ihminen on läheisilleen haitallinen.

        Onks toi Ev.Lut Mies suvaitsevainen ja kiltti vähemmistöjä, esim. helluntailaisia kohtaan?

        Haavistolaisten "suvaitsevaisuus" on kyllä tullut esiin.
        Voisiko jo alkaa puhua "Vihreästä fasismista", tai natsismista?

        Teikäläisethän kopsuttelee jo ympäriinsä kuin paraskin kukkolauma, niin että rautasaappaat kalahtelee, ilmoittamassa toisinajattelijoille, että "teidät kyllä laitetaan kuriin"!


    • mathetes

      >Ennenkuin te Helluntalaiset rupeatte möykkämään...
      Älkää unohtako että olette uskovainen vähemmistö suomessa>Teikäläisten edustajat ovat pilanneet suomen mainetta niin paljon että ettekö te voi mennä vaan takaisin maalle ja kaappeihinne ja olette vaan hissuksenne sillä emme voi sietää teitä enää, muuttakaa vaikka reservaatteihin samoin kuten saamelaisetSuomen kansa ei enää halua kuulla teikäläisitä tai teikäläistenne epäraamattulisia oppejanne.

    • kannattaja

      Helluntailaiset ovat Kristittyjä kuten Luterilaiset kastekäytäntö on suurin ero. Lähtökohtaisesti köyhien ihmisten parissa Syntynyt koulukunta.

    • kansalainen

      Helluntailaiset ovat myös osa kaikista suomen kristityistä joita Suomessa on n80% koko väestöstä.

      tällä näyttää olevan ainakin 2 eri kannattaja nimimerkillä kirjoittavaa ihmistä

    • 11111111111111111111

      Ja amerikkalainen Benny Hinn on myöskin helari ja sitä uskontokunta ihannoi vaikka mies on suurimpia erheyttäjiä helarimaailmassa.

    • Siinä Hengenhedelmää kunnolla...Tunnetkko Jeesuksen Kristuksen henkilökohtaisenna pelastajanna?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      66
      548
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe