mies68

Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
päivää.
Tämä hetkellinen ja vähäinen ahdinkomme tuottaa meille määrättömän suuren,ikuisen kirkkauden.2.Kor.4:17...täällä suomess297SUOSITELEN
Lukemaan Hilja Aaltosen kirjan jälkikorjuun,Siinä on asiaa kaikille niin hellareille kuin luterilaiselle kuin muillekin097Rauhaa.
Jeesus Kristus antoi itsensä alttiiksi meidän puolestamme lunastaakseen meidät vapaiksi kaikesta vääryydestä ja puhdista197Huomenta..
Me olemme Kristuksen lähittiläitä,ja Jumala puhuu teille meidän kauttamme.Pyydämme Kristuksen puolesta:suostukaa sovinto197Huomenta.
Jeesus sanoi:"Miksi te sanotte minulle:Herra,Herra,mutta ette tee mitä minä sanon?"Luuk.6:46....Sanooko suusi Jeesus,mut297lyhyt sana perjantaille.
Ei hän väsy,ei hän nuku,hän on Israelin turva.Ps 121:4...Hän on meidän turvamme jotka Jeesuksessa olemme..Aamen296pieni sananpaikka.
Alussa oli Sana,ja Sana oli Jumalan tykönä,ja Sana oli Jumala...Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan,ja ilman häntä296Haaste Romaaneille
Miten vältää vastakais asetellua Romaaniit vastaan valkoiset. Itse olen uskossa Jeesus Kristukseen, ja teissä on paljon596Kristuksen kanssa eläviksi tehdyt
Kun kerran olette ottaneet omaksenne Herran Kristuksen Jeesuksen, eläkää Hänen yhteydessään. Juurtukaan häneen, rakentak095Hyvää iltaa.
Mitäs tänne?Kysyn kuitenki,kun näkee kuitenki kun katsoo keskusteluja,tämä foorumi meni huonoksi kun tuli tämä uudistus,394- 194
Nettiketti uskoville
23 Mutta vältä tyhmiä ja taitamattomia väittelyjä, sillä tiedäthän, että ne synnyttävät riitoja. 24 Mutta Herran palveli294sana sunnuntaille.
Vaikka jotkut ovatkin olleet epäuskoisia,ei kai heidän epäuskonsa tee Jumalan uskollisuutta tyhjäksi?Ei toki!Room.3:3-4.193Pimeyden työt.
Älkää osallistuko pimeyden töihin:ne eivät kanna hedelmää.Tuokaa ne päivänvaloon.Ef.5:11.093Huomenta.
Jeesus pystyy nyt ja aina pelastamaan ne,jotka hänen välityksellään lähestyvät Jumalaa.Hän elää iäti rukoillakseen heidä093Rakkaustesti.
Me tiedämme siirtyneemme kuolemasta elämään,sillä me rakastamme veljiä.Joka ei rakasta,pysyy kuolemassa.(1.Joh.3:14.)..T393Ole tietoinen uudesta luonteestasi Kristuksessa.
Siis,jos joku on Kristuksessa,niin hän on uusi luomus:se,mikä on vanhaa,on kadonut,katso,uusi on sijaan tullut.(2.Kor.5:393Oletko valmis?
On maanjäristyksiä harva se päivä, Islannin tulivuori pysäytti lentoliikeeteen, epävarmuutta monella alalla,oletko valmi593HEITÄNKÖ KIVEN!
Kun he tiukkasivat häneltä vastausta, Hän suoristautui ja sanoi: Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heitäköön ensimäi093Israel haluaa elää
rauhassa, ja rauhassa muiten kansojen kanssa. Juutalaisia on vainottu aina, ja toisen maailman sodan tapahtumat oli pist593