mies68

![]()
Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
Huomenta.
Kiivas mies panee alulle riidan,pitkämielinen riidan lopettaa..................Riita syntyy kuin rako patoon-tuki se,enn3117Huomenta..
Me olemme Kristuksen lähittiläitä,ja Jumala puhuu teille meidän kauttamme.Pyydämme Kristuksen puolesta:suostukaa sovinto1117HUOMIO!!!!!!!!!!!!!!!!!
JOS TEKEE TYHJÄKSI JEESUKSEN NEITSYYDESTÄ SYNTYMÄN,ELI JEESUKSEN PYHÄSTÄ HENGESTÄ SYNTYMÄN,NIIN ME TEEMME TYHJÄKSI KOKO1116Pelkäätkö Jumala
Kirkontyöntekijä, tai yleensä uskon kanssa tekemisessä oleva ihminen. Minä pelkää Hänen pyhyytään(tervepelko se) Ilm.22:18116Turvattomina aikoina.
Jumala on turvamme ja linnamme,auttajamme hädän hetkellä.Sen tähden emme pelkää,vaikka maa järkkyy,vaikka vuoret vaipuva3115Ps.94:19.
Kun huolet painavat mieltäni,saan sinulta lohdun ja ilon.....Jeesus on kanssasi kun on murheita,huolia,ongelmia,sairautt3115Huomenta.
Jumala on ostanut teidät täydestä hinnasta.Älkää ruvetko ihmisten orjiksi! 1.Kor.7:23...Siunausta tälle päivälle.1114Huomenta.
Minä kuuntelen, mitä Herra Jumala puhuu.Hän lupaa rauhan kansalleen,omilleen-Älkööt he enää eksykö mielettömyyteen!Ps.852114Nettiketti uskoville
23 Mutta vältä tyhmiä ja taitamattomia väittelyjä, sillä tiedäthän, että ne synnyttävät riitoja. 24 Mutta Herran palveli2114SANAA!
Voi niitä,jotka sanovat pahaa hyväksi ja hyvää pahaksi!Pimeyden he kääntävät valoksi ja valon pimeydeksi,karvaan makeaks3113HEITÄNKÖ KIVEN!
Kun he tiukkasivat häneltä vastausta, Hän suoristautui ja sanoi: Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heitäköön ensimäi0112sana sunnuntaille.
Mikä kylvetään vähäpätöisenä,nousee kirkkaana.Mikä kylvetään heikkona,nousee täynnä voimaa.1.Kor.15:43....niin se meidän1111Huomenta.
Jeesus sanoi:"Miksi te sanotte minulle:Herra,Herra,mutta ette tee mitä minä sanon?"Luuk.6:46....Sanooko suusi Jeesus,mut2111Turvattomalle
Sinä näet kaiken, tuska ja murhe ei jää sinulta huomaamatta, sinä ojennat kätesi. Sinulle köyhä ja orpo uskovat asiansa,0111Synti ja synnistä vapaaksi
Sillä kaikki ovat tehneet syntiä ja ovat vailla Jumalan kirkkautta. Room.3:23. Tämä on lähtökohta kaikille Ihmisille, n21111Sankarinainen pelasti
miehen kiskoille jumiutuneesta autosta!Uutinen Iltalehdestä, poliisi ja palokunta kiittää naista. Naisen teko oli rohkea25111Huomenta.
Jos väitämme,ettemme ole syntisiä,me petämme itseämme eikä totuus ole meissä.Jos me tunnustamme syntimme,niin Jumala,jok1110ihan lyhyesti.
Älä anna pahan itseäsi voittaa,vaan voita sinä paha hyvällä.Room.12:21.0110Rakkaustesti.
Me tiedämme siirtyneemme kuolemasta elämään,sillä me rakastamme veljiä.Joka ei rakasta,pysyy kuolemassa.(1.Joh.3:14.)..T3110Pelastajamme Jeesus Kristus
Johannes 3 16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka hä10110