Minä kuuntelen, mitä Herra Jumala puhuu.Hän lupaa rauhan kansalleen,omilleen-Älkööt he enää eksykö mielettömyyteen!Ps.85:9.
Vastaukset 2
- J.Edgar
omaisuuskansaksi. Rauhaa ei Jumala ole kyennyt antamaan heille ja tuskin antaakaan vähään aikaan. Siltä näyttävät merkit.
Kolmannen maailmansodan todennäköisin alkamispaikka on juuri Lähi-Itä, Iran/Israel. Kun Iran saa ydinaseensa valmiiksi, se höyrystää jumalan omaisuuskansan taivaan tuuliin. - olkoon päivämme siunattu Je...
nimessä!
Katselin tuossa 1. Kor. toista lukua, varsinkin se 14. jae kertoo aika paljon siitä mitä tällä palstalla tapahtuu.
Kun katselen Suomen ulkopuolelta tätä myllerrystä, näyttää kuin Jumalan käsi olisi lähestymässä Suomea, niin kuin isän käsi, joka aikoo antaa läimäytyksen, kun muu ei auta.
Miten mahtanee Jumala murehtia, murehtia sitä että monikaan ei halua kääntyä Hänen puoleensa! Ihmiset riehuvat ja riekkuvat, saatana saa uskovatkin käymään toistensa kimppuun.
Jopa niin, että voivat sanoa kuten yhdessä otsikossa: henkilö se ja se luulee olevansa uskossa... Ihan niin kuin uskossa olemisen perusteetkin olisivat muuttuneet.
Jos joku herätyksen tilassa lukee tätä palstaa ja haluaa antaa elämänsä Jeesukselle... hohhoijaa, varmaan ajattelee, että ei kannata - eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka luulen vaan olevani pelastunut.
Onneksi on kuitenkin uskovia, jotka jaksavat tälle palstalle kirjoittaa totuuden ja ennen kaikkea rukoilla - rukoilla armoa Suomelle, rukoilla myös, että saatana väistyy Jeesuksen nimessä tältä palstalta sotkemasta ja riitaannuttamasta uskovia.
-MariaHoo-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851711
- 81906
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39882En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56801- 60658
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19561Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38536Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36531- 19521