Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mies68
profiilit
mies68
mies68
Vapaa kuvaus
Ase tai siviilipalvelus: ase.
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: ---
Hakusanat:
Aloituksia
438
Kommenttia
947
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aivan,,Emme saa kadotustuomiotta kelleen sanoa,,,mutta Ojentaa ja kehoittaa voimme ja nuhdella,,mutta se on varma asia! Että Evankeliumia pitää esillä ja kehoittaa paranuksen tekoon, ja se on erityisen varma, että Jumalansana on muuttumaton! Ketään emme voi tietysti vetää uskoon,, se on Jumalan Pyhän Hengen tehtävä, mutta me olemme Jeesuksen opetuslapsia, ja tehtävä on viedä ilosanomaa kaikille,ja suomi on lähetyskentää tänään.Aamen
23.03.2013 20:53
Mie olin alkoholisti monta vuotta,,kunnes syksyllä 2002 elämänpyöränkäänsi Jeesus Kristus,,siitä alkoi hyvä ja uusi elämä. Aamen.
17.03.2013 15:32
Uskon,,,,Olen pääsyt eroon viinasta ja ahdistuksesta Jumalan avulla,,,ja Sana avautuu joka vuosi enemmän ja enemän,,Jeesus on elämäni Herra.♥
13.03.2013 21:52
Nimi laitettu,....
13.03.2013 20:40
Aamen Juhani....Pyhä Henki avaa Raamattun tekstin ja ohjeet elämään oikeaa elämää,,Rauha ja vapaus on ne sanat, joila minä kuvaan lyhyesti Kristityn elämää..
08.03.2013 08:13
Perustelu Raamatusta tohon,että vauva/lapsi jota ei kastetta ei kuulu Kristuksen ruumissen.,,,ja jatkokysymys : Onko se rakkauden Jumala joka toimii näin, että lapsi jota ei ole kastettu(esim afrikassa kuolee nälkään lapsia) joutuu helvetiin, ja taas lapsi joka on kastettu, pääseen taivaaseen?
Tämä näkökulma on tärkeä tässä asiassa, koska rakennamme Jumalan kuvaa tällä asialla.
Toivon asialista keskustelua tässä asiassa.
02.03.2013 08:46
Ole huoletta, kyllä Hän tulee,vielä on pelastuksen päivä. Jeesus on Herra!Aamen!
01.03.2013 08:23
Kaste ei suojaa,,vaan elävä Usko Jeesukseen,,,usko on otetava vastaan, kuten minä syyskuussa 2002 tein ratkaisun,,ja silloin alkoi avatumaan Sana( Raamattu). Olen saanut vauvakasteen, ja ollut ihan tavallinen suomalainen mies, työelämässä olin mukana, no mitä hedelmää kannoin,,en käynyt kirkkossa(häät,hautajaiset ainoat), ei kiinostanut raamattu,ei seurakunta,,join viina kuin sieni,,,ja muuta ahdistusta omiin tarpeisiin, ja jos olisin kuollut silloin, olisin mennyt alakertaan, että kolina olisi käynyt,,niin ymmärrän nyt, kun olen uskossa Jeesukseen Krisukseen, ja saan armon varassa vaeltaa päivä kerraanllan. Kiitosmieli ja ylistys mielessä, ja olipa selvä että menin Raamattuliseen upotuskasteelle ja liityin Seurakuntaa,,elävään seurakuntaan. Ensin siis tulee usko, sitten kaste.
26.02.2013 17:59
Joka paikaan sie KTS kerkeet...lol
25.02.2013 21:26
No kyllä siinä Raamatussa on kohta kannet jäljellä,,viralisessa kirkossa siis,,,mutta Jumala on ja toimii,,,Jeesus on tie,totuus, ja elämä!
25.02.2013 20:37
JA Usko on se, ei tunne,Moni ihminen on epävarma tossa asiassa,,,Kun tunnustaa Jeesuksen Herraksi.(Room.10:7-13.)..niin se on Aamen....tunteet tulevat ja menevät..välillä on uskoossa, välillä askossa.siis tunnetasolla..ja usko kuuluu kaikille..siis jos tulet uskoon, (uudestisynnyt)...mene elävään Seurakuntaan,ja se voi olla vapaa,helluntai,metodisti Bapistiseurakunta,,tai kotisoluseurakunta,,,tämän sanon sen takia,että oikea Seurakunta on Jeesuksen seurakunta,,,,ja se koostuu näistä.
17.02.2013 09:15
Kuka on kännissä???Mie olin kännissä viimeksi 10 vuotta sitten( syyskuussa 2002), Ja Jumalan avulla pääsin eroon siitä(alkoholista)..ja syistä jotka laitoivat juomaan,,,,,Jeesus Kristus on elämäni Herra,, ja Paavalin sanoin,,,voi minua, jos en Evankeliumia julista!!
14.02.2013 14:38
Ihan lyhyesti, ei ole.
14.02.2013 14:00
Raamattu on mahtava kirja,,,ja se avautuu, kun tulee uskoo,ja se on todella elävää Jumalan Sanaa!,,,,
14.02.2013 13:57
Room.10:8-13 löytyy miten tullaan uskoon,,,,,Ja kysymys vaikka Maaritille, Eikö sua pelotta, mihin ihminen joutuu kuoleman jälkeen, kun on kaksi paikaa,mihin Raamattun mukaan mennään,? Taivas/helvetti, ja sen mukaan kannataa varmaan juliastaa suoraan Evankelimia! Kun uskoo Jeesukseen, ja tunnustaa suoraan sen ääneen,Uskon! Onko teillä hätä sieluista? Mulla on hätä, sen takia tätäkin nyt kirjoitan! meitä suomalaisia on 5.5 miljonna, ja sanotaan että kirkoon kuuluu melkein kaikki,, kunpa se olisi Taivaasta katsoen näin! Ja ollaan huolissaan kuitenki, että porukka lähtee kirkosta, ja koitetaan vippaskonteilla takaisin saada lampaita,...Nyt on aika rukoilla polvet lattiaassa että Jumala vetää pelastukseen.
27.01.2013 09:41
Kertokaa rautalangasta väänetynnä..miten käy näiden lapsien(o-10 vuotta täytäneiden vaikka tässä tapauksessa) jotka kuolevat ilman vauvakastetta, kun tällä maapallolla ei todella tunnetta tota käytäntöä kaikialla,,Siis jos lähdetään siitä että se kaste on edelletys taivaaseen menosta...
16.01.2013 09:08
Aamen,,Veli
16.01.2013 08:51
Älä anna väärää todistusta lähimmäisestä
11.01.2013 21:33
Mie olen sitten koppikamaa,,KTS,,HE,,Kohta tulloo kesä,,niin pääseet rullatelemaan,,Mitäs jos KTS,,Pidetäs paasto netistä,,
10.01.2013 08:20
Onko mahdollisten eksytysten etsiminen tärkempää, kuin ottaa kehotus vastaan, tai Kristuksen julistaminen!? Pointti on Rakkaus!
08.01.2013 08:21
7 / 48