Kristityt seisovat Palestiinan rinnalla! HYVÄ!

KTS (Ei kirj.)

Meillä kristityillä on monta hyvää kanavaa tukea Palestiinaa:

Kirkon Ulkomaanapu:
http://www.eappi.fi/

FIDAn Palestiina-apu:
http://www.fida.info/tyomme/kummilapsityo/kummikohteet/lahi-ita/palestiinalaisalueet-gazan-majakka-koulu/

http://www.rauhanpuolustajat.fi/lahi-ita/suoma/fida.html

Patmoksen arabityö:

Humanitaarinen apu- ja mediaevankelioimistyö (videot, kasetit, TV-työ). Länsirannan palestiinalaisten keskuudessa Jerusalem Evangelistic Outreach -järjestön kautta. Bethlehem Bible College -raamattukoulun työn tukeminen. Kummilapsityö Abu Joosefin sosiaalikeskuksessa Beit Jalassa. Seurakuntatyön tukeminen Gazan evankelisen seurakunnan kautta ja Jerusalem Evangelistic Outreach -järjestön kautta.

HYVÄ!

5

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erttkl

      Palestiinassa kristityt ovat tosi ahtaalla ja vainottuja! Kristityt pakenevat Palestiinasta!

    • Kärsiviä autetaan

      Ilman muuta kristityt haluavat auttaa myös palestiinalaisia löytämään elämäänsä Jeesuksen Herranaan ja Vapahtajanaan. Samoin meidän tulee auttaa hädässä olevia ihmisiä, jotta kukaan ei suotta kärsisi ruuan, veden, lämmön tai vaikkapa yksinäisyytden puutteessa. Kristittyjen arabityö tähtää viime kädessä samaan kuin kristittyjen Israel-työ: evankeliumin tarjoaminen maailmassa olevilla ihmisille, jotka eivät vielä tunne Jeesusta. Koska uskon antaa ainoastaan Jumala, mistään pakkokäännyttämisestä ei ole kysymys. Inhimillästä hätää on lievennettävä mahdollisuuksian mukaan myös suoraan ilman, että kohde on samanaikaisesti "käännytyksen kohteena". Kristittyjen rakkauden tulee

    • mitä kummaa?

      MIten niin kristityt tukevat Palestiinaa? Ketä siellä ja miksi? Tottakai jos pyytävät apua heitä autetaan, mutta sen maan tilannetta on vähän vaikea täältä käsin edes ymmärtää.

      • Joka paikaan sie KTS kerkeet...lol


    • Olenko oikeassa?

      On mukava nähdä, että apua annetaan, moni vain kääntää katseensa pois kuullessaan sanan palestiinalainen. Heitä on kohdeltu huonosti ja ajettu pois kodeistaan, viety elanto ja viljelysmaita...heitä meidän on autettava, ei sortajia. Boikottiin sortovaltiot, ei sanota nimellä tai nimillä, sillä silloin sinä olet leimattu ja sinun kirjoituksesi voidaan poistaa, emmehän elä Suomessakaan aivan sanavapaassa valtiossa. Meitä johdetaan muualta, ainakin monessa osin ja johtajia kunnioitetaan ja pelätään. Tältä ainakin tuntuu, tuntuuko muista? Vai olenko väärässä ja vainoharhainen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe