Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jarkkis
jarkkis
jarkkis
Vapaa kuvaus
Koulutus: Ammattikorkeakoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: En halua lapsia
Liittynyt 20v sitten
0
aloitusta ·
5
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aika
Varaudu pitkään odottamisaikaan. Käy tekemässä se anomus niin nopeasti kuin mahdollista! Siinä voi nimittäin mennä aikaa.
17.09.2006 14:39
Tuohon verensokeriin viitaten, tuntuuko siltä, että olisi heikkottava olo? Jos näin on, niin kannattaa ruveta kantamaan esim. suklaapatukkaa mukana. TIedän asiasta sen verran, koska yhdellä tutullani on sokeritauti ja hän kantaa aina suklaapatukkaa mukana varalla, jos on liikkeellä jossain ja ei voi syödä kunnolla heti.
04.07.2006 11:22
Tässä voi olla ongelma. Oletko kysynyt lääkäriltä, mikä olisi se ihanteellisin ajankohta ottaa lääke? Otatko samaan aikan jotain muuta lääkettä? Se voi aiheuttaa ongelmia olotilaan.
02.07.2006 20:30
Terve!
Mihn aikaan ja miten otat lääkkeen?
Itse toimin seuraavalla tavalla ja ei ole ollut mitään ongelmia: Otan terxan (8 tabl.) lääkkeen päivällä tukevan ruoan jälkeen n. puolen päivään aikaan. Siitä sitten kahden päivän päästä se trexan lääkkeen tukihoitotabletti myös päivällä tukevan aterian jälkeen. Ja toimii todella hyvin. Ei tule mitään pahoin vointia tai muuta ongelmia. En tosin käytä kofeiinia ollenkaan.
Olen käyttänyt ko. lääkettä n. 12 vuotta.
02.07.2006 09:57
Lääkkeiden otto vaikuttaa kyllä huomattavasti vastakkaiseen sukupuoleen. Kyseiset henkilöt eivät tajua, että se on pakko ottaa lääkkeet heti ruokailun jälkeen. Jos näin ei tee, voi seurata ongelmia todella pian. Jotku voi vielä ihmetellä sitä, jos et juo olutta tai viiniä ruoan kanssa. Yksi asia varmasti vaikuttaa siihen, kun liikkuu tuolla ulkona ja käy joskus ravintoloissa kavereiden kanssa istumassa ja viettämässä iltaa... kantaa epilepsia-ranneketta, niin jotku voi suoraan siitä ottaa etäisyyttä henkilöön, jos näkevät sen suoraan. Itse olen ainakin suosinut sen käyttöä.
29.06.2006 16:50
1 / 1