2 päivää on siitä kun topimax lopetettiin.Olo on senmukainen :( Tänään tullut pieniä outoja oloja varmaan sata,lisäksi pitkästä aikaa dejavu-tuntemuksia,onko kellään muulla näitä? Ovat aika inhottavia...
Nyt siis Keppraa menee 500mg 1000mg ja trileptalia 600mg 900mg.Olo oli niin hyvä kun "sain" vielä syödä topimaxiakin tuohon lisäksi.Oli jopa 3 täysin kohtauksetonta päivää,viimeksi ollut yli vuosi sitten ja nekin gm:n jälkeen.
Onneksi mulla soittoaika ke neurolle,jos tämä kauhea olo jatkuu niin soitan kyllä jo ma ja kysyn voiko jotain tehdä.
Muistatteko kauan Kelalla menee käsitellä B-lausunto? Maksoin ekan Keppran pakkauksen itse kun Kela-kortissa ei ollut oikeaa tunnusta :( Kohta nekin lääkkeet on loppu ja pitäisi hakea lisää.Kyllähän ne korvaukset takautuvasti saa jokatapauksessa,mutta kiva laittaa viimeiset rahat lääkkeisiin.
Toivottavasti väliaikaista
10
841
Vastaukset
Aika
Varaudu pitkään odottamisaikaan. Käy tekemässä se anomus niin nopeasti kuin mahdollista! Siinä voi nimittäin mennä aikaa.- t.i.i.t.u
lääkäri on lähettänyt lausunnon suoraan Kelaan. Sain nimittäin kotiin yhden kpl johon oli kirjoitettu "kopio itselle."
Ei kai enää tarvitse erikseen tehdä anomuksia?
Täytyypä sitten vaan odotella ja kerätä rahoja kasaan :) - sauvatar
t.i.i.t.u kirjoitti:
lääkäri on lähettänyt lausunnon suoraan Kelaan. Sain nimittäin kotiin yhden kpl johon oli kirjoitettu "kopio itselle."
Ei kai enää tarvitse erikseen tehdä anomuksia?
Täytyypä sitten vaan odotella ja kerätä rahoja kasaan :)ja Kelalla kesti kuukauden ja se on
Kelan LYHYT aika =( - piikki3
t.i.i.t.u kirjoitti:
lääkäri on lähettänyt lausunnon suoraan Kelaan. Sain nimittäin kotiin yhden kpl johon oli kirjoitettu "kopio itselle."
Ei kai enää tarvitse erikseen tehdä anomuksia?
Täytyypä sitten vaan odotella ja kerätä rahoja kasaan :)Soita kelaan ja kysy, et onko toinen kappale mennyt sinne. Ettei tule pettymystä. Vie samalla lääkkeiden kuitit sinne, niin saat takautuvasti korvauksen lääkkeistä
- sauvatar
aina vain jonkin aikaa esim. mulla
n.2vk ennen kuin sopeudun uuteen
lääkitykseen.
Jos olosi on tosi huono,
on varmasti hyvä ottaa hieman Topimaxia
takaisin käyttöön tai nostaa jotain
muuta vielä varaksi.
Tuskaa nuo tilanteet kun on huono olo
koko ajan.
Kirjoita mun Gallerian osoitteeseen
niin saat Keppraa =)- t.i.i.t.u
ihanasta ajatuksesta,mutta sain tänään myöntävän vastauksen Kelasta erityiskorvattavuudelle.
Tulihan se sitten aika nopeasti :)
Meinasin tänään soittaa omalle neurolle kun olo alkoi iltapäivästä olemaan aika ikävä,mutta ehkä selviän hengissä keskiviikkoon (soittoaika)...
En varmaan uskalla lähteä ominpäin nostelemaan lääkityksiä.Tekisi kyllä mieli ottaa vähän topimaxia,mutta ehkä en tee sitä kuitenkaan.
Yritän vaan miettiä mitä lääkäri tekisi.Nostaisiko ehkä Keppraa...
Toivottavasti tämä on vaan väliaikaista,sopeutumista uuteen lääkitykseen.En jaksa enää näitä auroja :( - sauvatar
t.i.i.t.u kirjoitti:
ihanasta ajatuksesta,mutta sain tänään myöntävän vastauksen Kelasta erityiskorvattavuudelle.
Tulihan se sitten aika nopeasti :)
Meinasin tänään soittaa omalle neurolle kun olo alkoi iltapäivästä olemaan aika ikävä,mutta ehkä selviän hengissä keskiviikkoon (soittoaika)...
En varmaan uskalla lähteä ominpäin nostelemaan lääkityksiä.Tekisi kyllä mieli ottaa vähän topimaxia,mutta ehkä en tee sitä kuitenkaan.
Yritän vaan miettiä mitä lääkäri tekisi.Nostaisiko ehkä Keppraa...
Toivottavasti tämä on vaan väliaikaista,sopeutumista uuteen lääkitykseen.En jaksa enää näitä auroja :(ja kohtahan tuo keskiviikko jo on =)
Multa siis jää kuitenkin yli tuota,
joten olisin mielelläni ollut avuksi.
Itse olen aikoinani ollut samassa
tilanteessa ja tiedän mitä se on. - t.i.i.t.u
sauvatar kirjoitti:
ja kohtahan tuo keskiviikko jo on =)
Multa siis jää kuitenkin yli tuota,
joten olisin mielelläni ollut avuksi.
Itse olen aikoinani ollut samassa
tilanteessa ja tiedän mitä se on.Laitoin sulle postia!
- sauvatar
t.i.i.t.u kirjoitti:
Laitoin sulle postia!
muutakin postia kuin Epistä,
pitkästä aikaa =)))
Kiitos !
- t.i.i.t.u
Nyt on sitten Keppraa nostettu 1000 1000mg,
olo on ehkä vähän parempi kun alkuviikosta.
Lääkäri määräsi s-lomalle :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103865"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71617
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33493- 72483