Toivottavasti väliaikaista

t.i.i.t.u

2 päivää on siitä kun topimax lopetettiin.Olo on senmukainen :( Tänään tullut pieniä outoja oloja varmaan sata,lisäksi pitkästä aikaa dejavu-tuntemuksia,onko kellään muulla näitä? Ovat aika inhottavia...

Nyt siis Keppraa menee 500mg 1000mg ja trileptalia 600mg 900mg.Olo oli niin hyvä kun "sain" vielä syödä topimaxiakin tuohon lisäksi.Oli jopa 3 täysin kohtauksetonta päivää,viimeksi ollut yli vuosi sitten ja nekin gm:n jälkeen.

Onneksi mulla soittoaika ke neurolle,jos tämä kauhea olo jatkuu niin soitan kyllä jo ma ja kysyn voiko jotain tehdä.

Muistatteko kauan Kelalla menee käsitellä B-lausunto? Maksoin ekan Keppran pakkauksen itse kun Kela-kortissa ei ollut oikeaa tunnusta :( Kohta nekin lääkkeet on loppu ja pitäisi hakea lisää.Kyllähän ne korvaukset takautuvasti saa jokatapauksessa,mutta kiva laittaa viimeiset rahat lääkkeisiin.

10

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika

      Varaudu pitkään odottamisaikaan. Käy tekemässä se anomus niin nopeasti kuin mahdollista! Siinä voi nimittäin mennä aikaa.

      • t.i.i.t.u

        lääkäri on lähettänyt lausunnon suoraan Kelaan. Sain nimittäin kotiin yhden kpl johon oli kirjoitettu "kopio itselle."
        Ei kai enää tarvitse erikseen tehdä anomuksia?

        Täytyypä sitten vaan odotella ja kerätä rahoja kasaan :)


      • sauvatar
        t.i.i.t.u kirjoitti:

        lääkäri on lähettänyt lausunnon suoraan Kelaan. Sain nimittäin kotiin yhden kpl johon oli kirjoitettu "kopio itselle."
        Ei kai enää tarvitse erikseen tehdä anomuksia?

        Täytyypä sitten vaan odotella ja kerätä rahoja kasaan :)

        ja Kelalla kesti kuukauden ja se on
        Kelan LYHYT aika =(


      • piikki3
        t.i.i.t.u kirjoitti:

        lääkäri on lähettänyt lausunnon suoraan Kelaan. Sain nimittäin kotiin yhden kpl johon oli kirjoitettu "kopio itselle."
        Ei kai enää tarvitse erikseen tehdä anomuksia?

        Täytyypä sitten vaan odotella ja kerätä rahoja kasaan :)

        Soita kelaan ja kysy, et onko toinen kappale mennyt sinne. Ettei tule pettymystä. Vie samalla lääkkeiden kuitit sinne, niin saat takautuvasti korvauksen lääkkeistä


    • sauvatar

      aina vain jonkin aikaa esim. mulla
      n.2vk ennen kuin sopeudun uuteen
      lääkitykseen.
      Jos olosi on tosi huono,
      on varmasti hyvä ottaa hieman Topimaxia
      takaisin käyttöön tai nostaa jotain
      muuta vielä varaksi.
      Tuskaa nuo tilanteet kun on huono olo
      koko ajan.

      Kirjoita mun Gallerian osoitteeseen
      niin saat Keppraa =)

      • t.i.i.t.u

        ihanasta ajatuksesta,mutta sain tänään myöntävän vastauksen Kelasta erityiskorvattavuudelle.
        Tulihan se sitten aika nopeasti :)

        Meinasin tänään soittaa omalle neurolle kun olo alkoi iltapäivästä olemaan aika ikävä,mutta ehkä selviän hengissä keskiviikkoon (soittoaika)...

        En varmaan uskalla lähteä ominpäin nostelemaan lääkityksiä.Tekisi kyllä mieli ottaa vähän topimaxia,mutta ehkä en tee sitä kuitenkaan.

        Yritän vaan miettiä mitä lääkäri tekisi.Nostaisiko ehkä Keppraa...
        Toivottavasti tämä on vaan väliaikaista,sopeutumista uuteen lääkitykseen.En jaksa enää näitä auroja :(


      • sauvatar
        t.i.i.t.u kirjoitti:

        ihanasta ajatuksesta,mutta sain tänään myöntävän vastauksen Kelasta erityiskorvattavuudelle.
        Tulihan se sitten aika nopeasti :)

        Meinasin tänään soittaa omalle neurolle kun olo alkoi iltapäivästä olemaan aika ikävä,mutta ehkä selviän hengissä keskiviikkoon (soittoaika)...

        En varmaan uskalla lähteä ominpäin nostelemaan lääkityksiä.Tekisi kyllä mieli ottaa vähän topimaxia,mutta ehkä en tee sitä kuitenkaan.

        Yritän vaan miettiä mitä lääkäri tekisi.Nostaisiko ehkä Keppraa...
        Toivottavasti tämä on vaan väliaikaista,sopeutumista uuteen lääkitykseen.En jaksa enää näitä auroja :(

        ja kohtahan tuo keskiviikko jo on =)
        Multa siis jää kuitenkin yli tuota,
        joten olisin mielelläni ollut avuksi.
        Itse olen aikoinani ollut samassa
        tilanteessa ja tiedän mitä se on.


      • t.i.i.t.u
        sauvatar kirjoitti:

        ja kohtahan tuo keskiviikko jo on =)
        Multa siis jää kuitenkin yli tuota,
        joten olisin mielelläni ollut avuksi.
        Itse olen aikoinani ollut samassa
        tilanteessa ja tiedän mitä se on.

        Laitoin sulle postia!


      • sauvatar
        t.i.i.t.u kirjoitti:

        Laitoin sulle postia!

        muutakin postia kuin Epistä,
        pitkästä aikaa =)))

        Kiitos !


    • t.i.i.t.u

      Nyt on sitten Keppraa nostettu 1000 1000mg,
      olo on ehkä vähän parempi kun alkuviikosta.
      Lääkäri määräsi s-lomalle :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe