pc1

pc1 profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Oman tien kulkija joka katsoo muiden sekoilua mieluummin sivusta. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä

Liittynyt 20v sitten
138 aloitusta · 267 kommenttia
kirjoiuksessa maininnut nimeänsä ollenkaan, niin no oli hänellä joku piilonimi jonka sähköpostin turvin esitteli mutta ei siitä selvää ota. Esitteli vaan muuten itsensä ja sekin oli niin epämääräinen että, kovasti ihmetteli sitä että minkä takia olen yksin vaikka olen 26v. Samaa minunkin olisi pitänyt kysyä häneltä että miksi hän on yksin ja miksi hän haluaa suomesta miehen. Olen jo lyhyessä ajassa saanut muutaman viestin jossa kovasti halutaan sitä miestä mutta samanaikaisesti pyydetään lähettämään rahaa. Tämäkö on tätä nykyaikasta deittailua että huijarit tai muuten rahanahneet naiset ovat vallanneet treffipalstat joista hyväuskoisia sinisilmäisiä miehiä metsästetään omiin tarpeisiin. Tämä on mulle vaikeaa koska etsin oikeaa parisuhdetta. Mutta ei sitä näytä löytyvän ei suomesta eikä muualtakaan. On minulla ollut jo yli puoli vuotta ilmoitus netissä mutta ei ole tärpännyt. Kyllä mulle kelpaisi suomalainenkin nainen mutta tilanne on nyt tämä että en sitten kuitenkaan ole varmaan niin mielenkiintoinen tyyppi edes ilmoituksessa että kannattaisi kenenkään tutustua. Tää on nyt tätä nykyaikaa kun on näitä pintaliitäjiä vaan jotka ei halua oikeaa suhdetta vaan haluaa vaan "leikkiä".
Asustelen pohjanmaalla.
koska olin 4 vuotta sitten liian sinisilmäinen erästä työkaveria kohtaan kun ostin häneltä pahasti ylihintaisen auton joka myöhemmin paljastui kolaroiduksi autoksi ja näinollen maksan autoa edelleenkin, kuukausierät ovat niin rajut ettei yksinkertaisesti ole varaa omaan kämppään. Käyn säännöllisessä työssä ja maksan kotona lähes kaikki. Ruuat, lämmityskulut ym laskut. Vanhemmat ovat sanoneet että täällä saa asua kun on kerran tilaa, muuttaisin kyllä jos vaan olisi varaa, toisaalta mulla menee kyllä nyt jo kotia niin paljon että ehkä olis parempi kun asuisi yksin, ehkä vanhemmat joutuisivat taloudelliseen ahdinkoon jos nyt yhtäkkiä muuttaisin, mutta milläs minä asuntolainan/vuokran sitte maksaisin kun on tuo autolaina jota pitää maksaa vielä melkein 10 vuotta ja korko nousee koko ajan. Ja sille naiselle joka haukkui täällä kaikki kotona asuvat sanon että sinunlaistasi tyyppiä en halua koskaan tavata. Useimmilla kotona asuvilla on siihen joku syy joten en kaipaa tollasia kommentteja sellaisilta jotka ei asioista tiedä mitään.