Vapaa kuvaus

Mitähän itsestäni osaisin kertoa, hmm...Olen tavallinen tallaaja.. Mies oli ja meni manan majoille..

Tyttäriä on monta ja lapsenlapsia ja lapsenlapsenlapsia. Onhan siinä jo porukkaa...

Itsestäni jotain: No,olen rauhallinen ja pitkäpinnainen..Luen paljon,rakastan runoja,dekkarit viihdyttävät ja ja sitten välillä vakavampaa,pääasia,että saan lukea..Etten ihan juutu kirjan ääreen ,teen muutakin...

Vapaaehtoistyötä esim.. No,ei siitä sen enempää.....Ai niin,pelailen ,yksinpelejä tai kaksinpelejä,hauskaa,rentouttavaa puuhaa...saa aivotkin toimintaa. Tämä tietokone ,on vallan mainio,

olen oikea räplääjä,aina löytyy kiinnostavaa juttua...Motto: "Elämä ei ole aina hauskaa,mutta mielenkiintoista,joka päivä." Kiva herätä uuteen aamuun, jospa tänään tapahtuu sellaista,mikä muuttaa kaiken paremmaksi ..aina on toivoa.



Kirjoitan tähän yhden ,Tommy Tabermannin runon ( Kaipaus 1976 )



Hiljaisuusvalssi



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa ,kunnes kielet sen katkeaa,

se soittaa aalloilla,kiviä vasten,

se soittaa oksalla kevätkeinuvalla,

jonka alla minä uinun,

kauriin ja karhun lailla.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa,kunnes meidät on pesty,

se harjaa harjalla, kanervankarkealla

ja se huuhtelee kuulla niin kirkkaalla,

ettei tähtiä tarvita lain.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa kunnes kielet sen parkuen katkeaa.

Se soittaa kunnes murheeni morsian mustissa on,

kunnes haudalla sen riisun päästäni

kuihtuneen seppeleen.

Oli vähän surullinen..Yritän löytää taas ,jonkun kivan.. Vaihtelua elämään..

Kiitos,kun poikkesit sivullani. Sinulle :Oikein mukavaa päivää,voimia ja Iloa!

sähkö[email protected]

.



Suosikkibändit/artistit: Tomi Metsäketo, Kari Tapio, Hecktor, Kaseva, Queen, Eagles ym..

Suosikkileffat: Viulunsoittaja katolla, Puhallus, Hevoskuiskaaja, Kummisetä, Oman elämänsä sankari ym.

Lempikirjat: Esim..Vihreä oli laaksoni, Vuorovetten prinssi, Sadanvuoden yksinäisyys, Garpin maailma, Tuntematon sotilas ym.

Vapaa-aikanani: Räplään tietokonetta, sättäilen, pelaan, luen romaaneja ja runoja, teen ristikoita, ulkoilen ym.

Katson tv:stä mieluiten: joitain sarjoja, Dokumentteja, uutisia, viihdettä, elokuvia..

Kotieläimet: Ei ole nyt, mutta pidän kissoista..

En pidä: hirvikärpäsistä, ym. ötököistä... kuumuudesta, metelistä, yksitoikkoisuudesta ym.

Ruoka & juoma: Pizza, lasagne, risotto, kana...juomana Novelle, Bonaqua tai vesi



Koulutus: ---

Ammatti: Eläkeläinen

Yhdistykset/kerhot: Espoonlahden eläkkeensaajat ry

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

13

Kommenttia

2058

  1. Ei tässä nyt jouda juoksemaan,minkään jutun takia.. Tänään vaan tuntuu, tosiasiatkin huijaukselta.. Kai huomenna sitten otamme vakavasti elämän,kun on se piiiiitkääääää
    päivä...Yleensä on oikein harmaa ja synkkä..mitenkähän tänä vuonna..
    Menemme kylään,joten,eiköhän päivä, ole kuitenkin ihan mukava..
    Pitääkin tehdä kääretorttu viemisiksi,kunm on ohjekin tuossa yläpuolella.. Kiitos vihjeestä..Skillannille,mukavaa matkaa!! Äkkiähän sieltä,turbo-luudalla,tulet lentelemään kanssamme..Nyt alan imuroimaan.. En ole himo-siivooja,mutta pöly käy nenään ja niitä vaatteita eilen mylläsin,niin varmaan on pölyä..Minun piti siivota yhtä laatikkoa,,Löysin almanakan,vuodelta 1980...aloin lukea merkintöjäni,jestas,silloin oli menoa jatkuvasti..ei enää jaksaisi tuommoista lentoa.. Kyllä se ikä alkaa jo painamaan jaloissa..Kiva lukea,vanhoja juttuja,mutta siivoominen jää,tulee entistä sekasempaa,kun pistää kaikki takasin ja ajattelee: Kerkee kai sitä ,joku toinen kerta sitten.. Tästä tulee mieleen hauska tapahtuma.. Olin kerran Pohjanmaalla ja ajoin pyörällä ja tuli kamala kaatosade..Menin lähimpään taloon,sadetta pitämään..Oli tupa täynnä miehiä ja kattiloita,sankoja ym..lattialla,kun katto vuoti pahasti..
    Yksi miehistä sanoi:" Ei tämä poudalla vuoda,eikä sateella voi mennä korjaamaan.."
    Tuppas naurattamaan.. Mutta,minä menen..Palaan taas.. Mukavaa Kiirastorstaita ja älkää antako kenenkään juoksuttaa turhaan.. Heips..t.Irkku
  2. Kevättä kohden menemme, vauhdilla.. Vettä on satanut ja lumiräntää..Kellojen siirto on aivan turhaa..
    Miksi emme voi olla normaali-ajassa..aamulla on niin pimeää nyt.. No,ei auta purnaaminen..
    Minun tekee mieli kahvia,joten keitän vähän ja teevettäkin,jos joku haluaa teetä..Olisi juustosarvia,vastatehtyjä.. Leivoin ajankuluksi..Tulkaa iltakahville ja teelle...
    Minulla on vähän outoa,kun Jori ei ole kotona...Kun on hiljaista,tulee mieleen,mitä hän nyt tekee,ennenkuin välähtää,että ei hän ole paikalla..Viihtynyt on hyvin,joten se on hieno asia..
    Olin matkalla..Syksyllä hankimme matkan ja nyt se aika oli.. Nizzassa kävimme tytär ja hänen tyttärensä..
    Oli siellä mukavaa,eikä ollut vielä liian kuumaa..Juuri sopivaa.. Ei varmaan keski-kesällä kannata käydäkään..huh,kun ajattelenkin..en oikein kestä kuumaa.. Muuten ,elämä menee samoja latuja..
    Käyn siskolleni kaupassa,vedän Vertaisryhmää ja eläkekerhossa käyn..En ole vielä oikein tajunnut,että
    olen vapaampi kulkemaan,on vielä uutta ja viime viikko meni siellä reissulla..Mutta kyllä se tästä lähtee rullaamaan..Tänään oli menoa ja huomennakin.. Jori tule Pääsiäiseksi Mummolaan,ihan kiva..
    Oli hyvä,kun ostin hänelle ,semmoisen yksinkertaisen kännykän..Hänkin osaa jo soittaa sillä..Harjoittelimme..Voimme pitää yhteyttä.. Täällä Pirtissä, on kaikki edelleenkin mukavasti..Se on hyvä asia.. Alan taas käymään ahkerammin..Oli tuossa touhua,kun järjestelin asioita..
    Kaikenlaista muutosta on ollut muillakin perheessämme.. Ihan hyvä,ettei kukaan jumiuidu paikalleen..elämä jatkuu... Mukavaa illanjatkoa.. Iloista mieltä..toivottelee Irkku
  3. Yksinään liitäviä pilviä ,jotka eivät ketään kohtaa..Joskus sitten suru ,yksinäsyydestä,tekee mielen harmaaksi
    ja sateena virtaa maahan.. Hieno ajatuskuvio..Mukava tietää,kun ei ole pilvenhattaraakaan ,yksikseen vaeltamassa, että silloin,on onnellisia hetkiä..Kiitos runostasi, satumainen tunnelma..Kiitos myös muistamisesta.. Se lämmittää sydäntäni! Tulehan taas kirjoittelemaan..Voihan hyvin..Odotamme kevättä jo!
    Iloista mieltä !t.Irkku