Vapaa kuvaus

Mitähän itsestäni osaisin kertoa, hmm...Olen tavallinen tallaaja.. Mies oli ja meni manan majoille..

Tyttäriä on monta ja lapsenlapsia ja lapsenlapsenlapsia. Onhan siinä jo porukkaa...

Itsestäni jotain: No,olen rauhallinen ja pitkäpinnainen..Luen paljon,rakastan runoja,dekkarit viihdyttävät ja ja sitten välillä vakavampaa,pääasia,että saan lukea..Etten ihan juutu kirjan ääreen ,teen muutakin...

Vapaaehtoistyötä esim.. No,ei siitä sen enempää.....Ai niin,pelailen ,yksinpelejä tai kaksinpelejä,hauskaa,rentouttavaa puuhaa...saa aivotkin toimintaa. Tämä tietokone ,on vallan mainio,

olen oikea räplääjä,aina löytyy kiinnostavaa juttua...Motto: "Elämä ei ole aina hauskaa,mutta mielenkiintoista,joka päivä." Kiva herätä uuteen aamuun, jospa tänään tapahtuu sellaista,mikä muuttaa kaiken paremmaksi ..aina on toivoa.



Kirjoitan tähän yhden ,Tommy Tabermannin runon ( Kaipaus 1976 )



Hiljaisuusvalssi



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa ,kunnes kielet sen katkeaa,

se soittaa aalloilla,kiviä vasten,

se soittaa oksalla kevätkeinuvalla,

jonka alla minä uinun,

kauriin ja karhun lailla.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa,kunnes meidät on pesty,

se harjaa harjalla, kanervankarkealla

ja se huuhtelee kuulla niin kirkkaalla,

ettei tähtiä tarvita lain.



Kun hiljaisuus tempaa viulunsa

ja yksinäisyys alkaa soitella.

Se soittaa kunnes kielet sen parkuen katkeaa.

Se soittaa kunnes murheeni morsian mustissa on,

kunnes haudalla sen riisun päästäni

kuihtuneen seppeleen.

Oli vähän surullinen..Yritän löytää taas ,jonkun kivan.. Vaihtelua elämään..

Kiitos,kun poikkesit sivullani. Sinulle :Oikein mukavaa päivää,voimia ja Iloa!

sähkö[email protected]

.



Suosikkibändit/artistit: Tomi Metsäketo, Kari Tapio, Hecktor, Kaseva, Queen, Eagles ym..

Suosikkileffat: Viulunsoittaja katolla, Puhallus, Hevoskuiskaaja, Kummisetä, Oman elämänsä sankari ym.

Lempikirjat: Esim..Vihreä oli laaksoni, Vuorovetten prinssi, Sadanvuoden yksinäisyys, Garpin maailma, Tuntematon sotilas ym.

Vapaa-aikanani: Räplään tietokonetta, sättäilen, pelaan, luen romaaneja ja runoja, teen ristikoita, ulkoilen ym.

Katson tv:stä mieluiten: joitain sarjoja, Dokumentteja, uutisia, viihdettä, elokuvia..

Kotieläimet: Ei ole nyt, mutta pidän kissoista..

En pidä: hirvikärpäsistä, ym. ötököistä... kuumuudesta, metelistä, yksitoikkoisuudesta ym.

Ruoka & juoma: Pizza, lasagne, risotto, kana...juomana Novelle, Bonaqua tai vesi



Koulutus: ---

Ammatti: Eläkeläinen

Yhdistykset/kerhot: Espoonlahden eläkkeensaajat ry

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

13

Kommenttia

2058

  1. Äkkiä ne muutot tapahtuvat,nykypäivinä..Oliko edes kanto-apua SkillaNilla?...Otanpa kahvia ja omenatorttua..Niin tämäkin päivä on illassa....hyvin meni,kaikinpuolin..Nyt voin taas pariviikkoa
    miettiä,mitä ensikerralla tekisimme..ei ole paljonkaan enää mahdollisuuksia,on asiakkaat menneet jo niin muistamattomiksi..No,kuitenkin viihtyvät kanssani,joten se on pääasia,etteivät karkaa mihinkään..Olkaamme onnellisia,kun muistimme vielä toimii..Kiva onkin muistella kaikkea vanhaa,kuten täällä teemmekin usein..Oli taas semmoinen päivä,että syömiset jäivät aika minimiin..
    Kyllä suunnittelen kaikkea,mutta kun tulen kotiin,väsyttää senverran ,että jää tekemättä..
    Katselin TV:stä, Subilta "Capria" ,kiva sarja,kun on kauniit maisemat. Olen käynyt joskus siellä,sinisessä laguunissa..on siitä jo aikaa..Ihanan näköistä oli.. Olen lukenut ne kirjat "Huvila meren rannalla ja Lumottu saari" Axel Munthen..Ihan kiinnostavat kirjat..ja hienoa,että on voinut nähdä .oikeesti sen huvilan..Jaa'a ,on maailmassa paljon , upeita paikkoja..Useita ,voi
    katsella vain, tällä tietokoneella..Hyvä niin..Minusta ,tietokone on hyvä..Olen iloinen,kun kerran sain älynväläyksen ja menin ostamaan..On ollut paljon iloa tästä..Yritän suositella muillekin ikä-ihmisille.. Monet sanovat,että eivät opi käyttämään,mutta olen yrittänyt kertoa,että ei ole vaikeaa,eikä helposti hajoa..Minäkin ensin pelasin pasianssia,että opin käyttämään hiirtä..
    Luin tuossa Hintriikan kirjoitusta..Minunkin pitäisi käydä lääkärissä joskus.. Ei saa aikoja Terveyskeskukseen..Pitää varmaan käydä yksityisellä,joku kerta..Jos sydäntäni kuuntelisi...
    Ei kai siellä ole mitään erikoista..kai stressistä kipuja.. (kuuluisia viimeisiä sanoja hih..)
    No, katsotaan,miten tässä menee..nyt pitää mennä huolehtimaan,tälle puolelle ruutua..
    Oikein mukavaa iltaa kaikille! t.Irkku
  2. Taas on viikonloppu vierästänyt.. Ihan mukavasti meni.. Eräs ystäväni tuli,kun jo viime viikonloppuna lupasi tulla.. On tämä ihmeellistä.. koskaan ei tiedä mitä sattuu,oli ollut sairaalassa viikon,kun oli tullut, ylättävä sairauskohtaus..Kyllä sitä tulee ,pieniä muistutuksia,että koskaan ei tiedä,milloin on viimeinen tapaaminen.. Siksi ,pitäisi aina erota,ystävällisissä merkeissä..Muistan,kun tyttäreni olivat koululaisia ja jos oli riitaa aamulla..niin postiluukusta huusivat:" Hei hei Äiti,sanoivat,että olisi muuten mennyt päivä pilalle.. No,ei minun pitänyt ,mitään surullisia kirjoitella..
    Päivä oli kaunis,kuulas ja pirteä..Talvi tekee tuloaan.. Siihen olemme tottuneet,joten ei siinä ole mitään uutta..On mukavaa,kun ei ole kuuma..En oikein tahdo kestää kuumia ilmoja..kylmästä selviää, voi pistää lisää vaatetta ja se on siinä..Onkimisesta,tuli mieleeni..Vaikka olen aika rauhallinen,,en millään jaksaisi onkia..tuntuu,kun olisi hirveesti tekemistä.. ja sama jos olisin
    rannalla ,ottamassa aurinkoa..Kyllä kiristäisi pipo pahasti.. Kyllä pitää olla aina jotain tekemistä,muuten pitkästyy. No,en onneksi ole koskaan harrastanut,kai sitä tuntee itsensä niin hyvin..Juon tässä kahvia.. kiitos,hyvää oli.. ja sitten menoksi.. Mukavaa iltaa..t.Irkku