reilu
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Messenger: [email protected]
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 8 kommenttia
- no muistatkos itte aina???
- on hyvä ja olen samaa mieltä tuon" Unohda " otsikon vastaajan kanssa. On merikelpoinen vene ja kulkee riittävän hitaasti...paitsi kovassa myötätuulessa.
- Olen metsästäjä ja myös maanomistaja. Kuulun yhteen seuraan ja olen seurannut parille seuralle vuokraamiani maitten osalta heidän käyttäytymistään. Minulla ei ole pahaa sanottavaa. En ole havainnut rauhoitettujen eläinten metsästystä ja olen varsin tyytyväinen monen metsästäjan ajankäyttöä pienpetojen kuten minkin, supin ja kettujen metsäsästämiseen.
Maanomistaja on "kunigas" maillaan ja sellaiset "euroopan-omistajat" on kyllä saatava ruotuun. Muuten loppuu harrastusmahdollisuudet.Pidän ihmeellisenä, jos joku seuran jäsenistä uhkaa olla vuokraamatta maitasi. Johtokunnalle kysely asioista ja laittomuuksista ilmoitus poliisille. - Vähän riippuu siitä paljonko olet valmis uhraamaan euroja veneen hankintaan. Sanoisin, että joku Busrer S ja 20 hp siihen. Mitoiltaan ja kooltaan sellainen, ettei tarvitse rekisteröidä. Painaa reilu 300 kg ja kulkee kyllä Golfin perässä. Jos haluaa uhrata vielä enemmän eikä tyydu noin 30 km/h matkanopeuteen voi hankkia hieman isommankin L ta M mallit 40-50 hp koneilla. Nekin saattavat kulkea Golfin perässä
- Olitpa asiaa tietävä.??? Kotimainen rypsirouhe on kyllä pääasiallinen valkuaislähde ja rehuyksiköista yli puolet tulee nykyäänkin korsirehuista. Antibioottikuurilla olevien tuotteita eli maitoa ja lihaa ei voida käyttää missään.
Mielelläni käytän luottavasti maitotuotteita ravintonani - Tutkin avustuskohteita ja ne ovat todella arvokkaita.
Rakennetaan kouluja...vanhoja peruskorjataan.
Tehdään työtä lapsityövoiman käyttämisen vastustamiseen ja epäkohtien korjaamiseen.
Tuetaan sairaaloita ja toimitetaan lääkkeitä.
Tehdään työtä, ettei tyttöjä ympärileikattaisi jne. - ruuan ALV liittyy nenäpäivään???
- En kyllä ole nähnyt pukua, mutta puvun helmojen tulee ulottua vähintään polviin ja rinnat kohtuudella piilossa eikä saa näkyä läpi.