Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

525

Kommenttia

3505

1. Panssarit vastaan Dronet

Miten nykyiset panssarit kestää lennokkien hyökkäyksen?
    Maanpuolustus
    19
    220
  2. Prepaid-liittymä ja vastaaja

Jos haluan niin saako prepaid liittymään vastaajan? Mutta edellyttääkö se henkilötietojen antamista?
    Saunalahti
    0
    219
  3. Suomalainen rengas

Kainuussa tehdään suomalaisia polkupyöräm renkaita. Mistä ihmeestä sellaisen voi ostaa pääkaupunki seudulta???
    Pyöräily
    2
    218
  4. Pilleritä kuukautiskipuihin

Miten nuorena voi saada ehkäisypillerit jos valittaa kivuliaita kuukautisia?
    Ehkäisy
    0
    218
  5. Palanut auto, entisöiminen

Välillä näkee kuvia pensaikoista löytyneistä ruosteisista autoista. Niistä on sitten rempattu ja entisöity tosi hienoja
    Museoautot
    3
    216
  6. Kuvassa ylhäällä Boeing F/A-18 E Super Hornet, Dassault Rafale ja Eurofighter Typhoon, alhaalla Loc

Kuvassa ylhäällä Boeing F/A-18 E Super Hornet, Dassault Rafale ja Eurofighter Typhoon, alhaalla Lockheed Martin F-35A ja
    9
    216
  7. Lapinrata? Pitäisikö tehdä ja minne?

Sitä rataahan minä?
    Yleistä Lapista
    2
    215
  8. Keskustelua valaiden kanssa

Näkikö kukaan MTV3:n kevennyksen 25.11.2022. Kevennykset: Päälle hypännyt ryhävalas innoitti brittimiehen kirjoittamaan
    Ympäristönsuojelu
    2
    215
  9. Hissi ja avaruusasema

Voisiko rakentaa hissin jolla pääsisi avaruuteen ja miksi ei voisi?
    Yleistä tieteestä
    4
    214
  10. Kirjeshakki

Olen shakkia pelaava mies. Haluaisin seurustella naisen kanssa jolla on vakisuohde myös toiseen mieheen. Haaveissani voi
    Avoin suhde
    0
    212
  11. Itäinen raja-aita

Aitahan rakennetaan suomen puolelle. Eli idästä saapuva henkilö joka pääseen koskettamaan aitaa on itse asiassa Suomessa
    6
    210
  12. Majoitus kahden hengen huoneissa

Katselin euroopan matkoja Albatros travelsilta sanoma lehdestä. Majoitus kahden hengen huoneissa. Onko kokemusta? Jos o
    Yleistä matkailusta
    5
    209
  13. Rantatontti

Kun jäätiköt sulaa niin meren pinta nousee 7 metriä. Missä menee rannikolla uusi ranta viiva. Talojen pohja kuvissa on j
    Maailman menoa
    3
    208
  14. Huawei Y360 mobiilidata pois päältä kuluttamasta.

Jos on mobiilidata päällä. Se kuluttaa akkua. Miten otan sen pois päältä? Huawei Y360
    Muut kännykkämerkit
    2
    208
  15. Ei Kiinalainen kännykkä

Siis mikä merkki vain joka ei ole Kiinalainen tai jota ei ole koottu Kiinassa. Onko sellaisia olemassa?
    Kännykät
    8
    208
  16. SIM-kortin tiedot

Voiko sim-kortin tietoja muuttaa? Lähinnä kyseessä olisi puhelinnumeron muutos.
    Kännykät
    6
    207
  17. Sähköpyörä Aurinkolataus

Onko mahdollista ladata sähköpyörän akkua aurinko paneelilla?
    Pyöräily
    1
    206
  18. Millä koneella Pargaan

Käytiin Kreikassa. Kiinnostaisi tietää näenkö netistä millä koneelle lennettiin. Siis Valmistaja ja tyyppi. Jos siis tie
    Finnair
    1
    205
  19. Lahjaveron maksu

Tarkoitus olisi antaa lahjaksi 50.000euroa. Saajan pitäisi maksaa siitä lahjavero. Voinko maksaa sen hänen puolesta? Pel
    Verot
    1
    205
  20. Voiko naapuri periä?

Eli meillä on kolme rantatontti rinnakkain. Itse omista sen pohjoistontin. Kaveri sen etelätontin. Välissä oleva omistet
    Perintö ja testamentti
    3
    205