Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jormalaiset
jormalaiset
jormalaiset
Vapaa kuvaus
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Se olis helpompaa vaan sanoa muille, pariskunnille, mä oon sitä. Ja ne tietäs heti että mä oon kiinnostunut niistä pariskuntana.
14.08.2015 07:58
Tahdon nuolla sut puhtaaksi elämän kolhuista. Ottaa kädestä kii ja viedä mukaan.
-
Noin sanoin vaimolle...
13.08.2015 15:04
Näin miehenä sanoisin että rauhallista yritystä niin kyllä se sinne mahtuu. Aina voi myös ottaa mukaan yhden tai pari kaveria joilla on pienempi. Ne voi sitten tavallaan avata tietä.
Kysy muuten miksi huutaa. Sehän voi johtua vaikka nautinnosta.
13.08.2015 14:59
Pidän kovasti kertomuksesta. Nokkelia tapahtumia ja sujuva kerronta. Toivottavasti saan kuulla jatkoa tavalla tai toisella.
-
Ottaisin myös vastaan vinkkejä muista vastaavista hyvistä tarinoista.
Lukija
13.08.2015 08:18
Vaimo lähtee kavereiden kanssa viettämään iltaa. Sovitaan että menen puolelta yöin hakemaan sen kotiin. Laitan auton ajoissa sovitusti parkkiin ja menen ravintolaan baaritiskille katselemaan. Vaimoni tanssiin hitaita. Huomaa minut ja rupeaa vaihtamaan kielisuudelmia miesten kanssa.
12.08.2015 15:23
Vaimoni lähti tyttökaverinsa kanssa lomalle etelään. Sovittiin että etelässä saa sitten jakaa pillua minkä ehtii. Mutta ei suomalaisille. Sanoin mustien olevan hyviä siihen. Eivät tulisi koti kaupungissa kadulla vastaan. Hyvä vitsi siis.
07.08.2015 14:57
Mun vaimo haaveilee tollaisesta. Mut ei sitomista naruilla vaan käsistä jotka pitää kiinni. Mä mietin et joka raajassa pitäisi olla yksi pitelijä. On se vaan sen verran salilla käynyt.
07.08.2015 13:29
Tapaamisesta jäi kivat muistot. Tapasimme uudestaan jonkin ajan kuluttua. Voin kertoa jos joku haluaa kuulla. Joko täällä tai sähköpostilla.
05.08.2015 15:54
Onkohan täällä muita jotka kokee lutkat jotenkin kiihoittavaksi.
Terveisin Vaimoni on lutka.
05.08.2015 13:44
Sain valita joko strap-on tai sen poikaystävä.
05.08.2015 13:09
Suhteellista kaikki. Nyt on köyhiä jotka saa palkkaa 4500€/kk. No, säännöllisesti 100€ kuussa voisi olla jollekkin kiva lisä.
Muuten jos tulisi sopiva tarjous niin onko jotain mitä et suostuisi tekemään?
Entäs jos asiakas ei olisikaan hyvän näköinen. Vanha ja ruma, entäs nuori ja finninen?
05.08.2015 12:15
Joo kyllä se satanen on vähän alikanttiin. Tosin näkemättä mitään, se perustuu maksukykyyni. Siksi kyselenkin mahdollisuutta päästä isäpuoleksi.
Entäs se satunnainen seuralainen elokuviin? Ilman seksi siis, olisi kiva jos olisi joskus seuraa. Entäs se elämäsi kumppani?
Minua kiinnostaisi käydä Puuhamaassa mutta pitäisi olla "vaimo ja lapset".
-
Olet raskaana, kapea kohderyhmä, mutta korkeampi hinta.
Tietääkö miehesi ajatuksesi?
04.08.2015 16:04
Voisin maksaa sulle vaikka satasen. Oikeastaan kiinnostaa aika minkä sillä saa. Entäs saisiko alennusta jos menee reisille.
-
Saat uskoakseni runsaasti asiakkaita. Onko sinulla nyt poikaystävää tai aviomiestä. Jos ei niin voisin tulla tuuraamaan miestä rinnallasi. Sellainen olisi hyvä ajatellen sukulaisia ja taloyhtiön talkoita varten.
03.08.2015 15:58
Toivottavasti on antoisa matka. Kerrothan kuulumiset kun selviätte kotiin.
Me käytiin keväämmällä risteilyllä. Törmättiin kivaan polttari porukkaan. Vaimo esitteli minut taloyhtiön hallituksen puheenjohtajaksi. Naapurin mies siis.
06.07.2015 10:10
"jonka huomasin siitä, että vaimoni tyrkytti häntä seuraksi tälle miehelle pyöräilyseuraksi." Siis tyrkytti ketä? Siis sinuako pyöräilyseuraksi?
No, itselle on aina ollut vaikeaa katsoa kun vaimo nauttii . Tulee vertailua että nauttiiko hän yhtä paljon minun kanssa. Mutta kun vaimo korahtaa ne viimeiset korahdukset ja vieras vetäytyy hänestä tulee minullekkin huvä tunne joka kruunaa kaiken.
06.07.2015 09:08
Toki, mutta ensin join kirnun tyhjäksi.
06.07.2015 08:27
Miksi ei islam?
Entäs jos on kaappi muslimi, mietes tunnistat?
03.07.2015 15:26
Hyväksyisitkö sen jos sitojia olisi useampi?
03.07.2015 14:37
Vaimo sai pitää työpaikkansa. En sitä ole moittinut. Myöntänyt olen että ajatus ja muistot mitä ikkunasta näin kiihoittavat. Nyt se tekee samaa muille omistajalle. Viikonloppuna kun hain sen niin parkkiksella oli viisi mersua neuvottelujen takia. Vienti johta tuli jutteemaan. Ne yrittää naida sen ulos. Mutta vaimo on sitkee sissi se vaan sanoo haluavansa lisää. Ei ne sitä alista.
03.07.2015 14:27
Kyllä se 15v on ihan yleistä ja normaalia.
Itsellä sain tosin vasta intin jälkeen serkkutytöltä. Oltiin sen ja sen poikaystävän kanssa mökillä. Ekaksi serkkutyttö anoi mulle ja sit mä sen poikakaverille.
03.07.2015 14:13
135 / 176