Toteutettu fantasia kaduttaa

Levipari

Ollaan n. 40v pariskunta ja olen vuosia puhunut vaimolleni fantasiastani, jossa hän harrastaisi seksiä vieraan kanssa. Puheissa on ollut se, että hän olisi välillä kaksin ja välillä saisin olla mukana. Puheet kiihottivat vaihtelevasti vaimoani.

Eikä me erityisesti tähdätty siihen, että asia joskus toteutettaisiin, mutta juhannuksena asia sitten tuli sitten eteen mahdollisuutena ja tilanteen ollessa otollinen päädyimme toteuttamaan.

Tutuistuimme juhannusviikolla Levillä nuorempaan mieheen, joka oli jäänyt yksin lomalle jonkin pyörätapahtuman jälkeen. Törmäsimme mieheen välillä niin tunturin päällä kuin lenkillä ja lopulta illallisen jälkeen jäimme juttelemaan enemmän lasilliselle. Jostain syystä vaimoni tunsi kovaa vetoa tähän alle 30v mieheen jonka huomasin siitä, että vaimoni tyrkytti häntä seuraksi tälle miehelle pyöräilyseuraksi.

Lopulta sitten juhannusaattoa edeltävän iltana vaimoni pyysi hänet illallistamaan hänet meidän mökkiin ja illan mittaan asiat johtivat toiseen minkä seurauksena annoin vieraalle miehelle luvan olla vaimoni kanssa. Kokemuksena ihan ok, mutta mies jäi Leville vielä vaimoni takia ja majoittui meidän mökkiin aina eiliseen sunnuntaihin asti.

Tämän jälkeen minulta ei enää kysyttykään mielipidettä seksiin vaan vaimo noudatti omia halujaan. Olin aina välillä mukana, mutta vaimon valtasi itsekkyys toteuttaa omia fantasioitaan. Käytännössä kukaan ei käyttänyt vaatteita mökin sisällä koko juhannuksena eikä tapahtumat rajoittuneet ilmeisesti mökin sisäpuolellekaan.

Nyt olemme kotona ja yritämme käsitellä asiaa. Puheyhteys onneksi on, mutta vaimo haluaisi pitää edelleen yhteyden mieheen. Mä taas toivoisin saavani jonkin kontrollin asiassa ja jatkaa eteenpäin.

135

5553

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turhaan-kaduttaaM

Ei mitään syytä katumukseen tai pelkoon. Totta kai vaimosi haluaa antaa vittua toiselle miehelle mutta myös sinulle. Niin kauan kuin tilanne vain kestää, nauti siitä, että mies nai vaimoasi. Kyllä hän aikanaan hiljentää tahtia tai vallan lopettaa. On selvä, että vaimosi saa nyt kyrpää mieheltä ja mies vaimoltasi. Kun nussit vaimoasi, voit antaa hänen kuvitella, ihan ääneen, kuinka toinen nussii häntä. Anna sinäkin leikeissänne mielikuvituksen lentää. Vaimosi arvostaa sitä, että rakastat häntä. Se on vähän eri asia kuin hullaantuminen. Tuskin asia on haitaksi liitollenne. Päinvastoin se vahvistaa suhdettanne. Onnea teille!

• Eienää

Sulla on täysi oikeus kieltää heitä enää tapaamasta, jos ei susta tunnu hyvältä.

• oikeudenjakaja

Ja kukkua kanssa, kenelläkään EI OLE OIKEUTTA KIELTÄÄ TOISELTA HENKILÖLTÄ SEKSIÄ KENENKÄÄN KANSSA, jos molemmat ovat aikuisia ja haluavat sitä, mutta jokaisella on oikeus olla sietämättä sitä, jos sitä ei itse halua.

• Irviö
        oikeudenjakaja kirjoitti:

Ja kukkua kanssa, kenelläkään EI OLE OIKEUTTA KIELTÄÄ TOISELTA HENKILÖLTÄ SEKSIÄ KENENKÄÄN KANSSA, jos molemmat ovat aikuisia ja haluavat sitä, mutta jokaisella on oikeus olla sietämättä sitä, jos sitä ei itse halua.

Minulla on täysi oikeus kieltää sinua harrastamasta seksiä kenenkään kanssa koskaan.
        Sinulla on toistaiseksi oikeus olla noudattamatta kieltoani, mutta odotapa vain kun nuo rauhanuskoiset saavat sharian aikaan, niin sitten ei kyllä harrasteta seksiä missään.

• Anonyymi
        oikeudenjakaja kirjoitti:

Joko tai noissa tilanteissa jokainen meistä kuitenkin on omasta elämästään vastuussa vaan itselleen (kuinka elämänsä haluaa elää) ja idiootille idiooteille en enään tähän vaivaudu kertomaan sen tarkemmin vastuusta lapsesta niin kauan kun tämä on alaikäinen

• Anonyymi
        Irviö kirjoitti:

Minulla on täysi oikeus kieltää sinua harrastamasta seksiä kenenkään kanssa koskaan.
        Sinulla on toistaiseksi oikeus olla noudattamatta kieltoani, mutta odotapa vain kun nuo rauhanuskoiset saavat sharian aikaan, niin sitten ei kyllä harrasteta seksiä missään.

Etkö sä ole demolition mania katton eihän tulevaisuudessa edes saa lisääntyä ilman lupaa ja seksiä harrastetaan päähineiden kanssa jotta on henkinen yhteys ilman fyysistä yhteyttä ja nesteiden vaihtoa

• Levipari

Yllättävän paljon kuitenkin käsittelemistä tässä oli. Itsellekin vaikka oli olevinaan niin varma kaikesta. Olen sanonut jo, että en halua hänen tapaavan tai olevan tämän kanssa tekemisissä ennenkuin me ollaan sovittu parina mitä tehdään. Kuitenkin vaimo oli jo ollut tekemisissä hänen kanssaan viimeksi äsken puhelimitse. Se, että niin pidättyväinen nainen muuttuu hyvinkin estottomaksi on aika rajua. Ei mua torjuttu mistään, mutta en ollut myöskään toiminnan keskipiste. Eiköhän tämä tästä.

• Eienää

No sun kannattaa kans ottaa toinen nainen. Ehdotappa katso miten suhtautuu.

• EiEi

Niinpä se on, että ne fantasiat kannattaisi jättää fantasioiksi. Sitten niitä voisi käyttää aina uudelleen ja uudelleen. Jos ei tuntunut kokeilu sinusta hyvältä, voit kieltäytyä jatkosta. Jos tahdot vaimosi kanssa jatkaa liittoa, hänen pitäisi ymmärtää sinun tunteesi.

• Hupsistapupsista

Hupsista keikkaa! Ilmeisesti hyvin suunniteltu (mielessäsi) ei ollutkaan puoliksi tehty (oikeasti). Ikävää jos fantasiasi menikin penkin alle, näin voi käydä kun oikean elämän tapahtumia ei voikaan ohjailla mielensä mukaan toisin kun fantasioissa. Jos kerran pitkään kypsyttelit vaimoasi jotta hän tällaiseen suostuu ja ajatukseen suhtautui vaihtelevasti, hän varmaan aluksi otti kai vain sinun mieliksesi edes pohdittavaksi sen. On se vaan prkl jos hän yhtäkkiä siitä tykkäsikin. Ilmeisesti ei olis pitänyt innostua vaan vain pitkin hampain suostua että sinä saat tahtosi periksi?? Jestas!

Ei vaan nyt puhumaan pelisäännöt selviksi, ilmeisesti ette sitä etukäteen tehneet. Vaimosi ei sille mitään voi jos sinua nyt vituttaa, itsepä usutit leikkiin mukaan. Toisaalta ihan ymmärrettävää että sinä et halua vaimon ja apumiehen jatkavan puuhiaan, etenkin jos alunperin tarkoitus oli kertakäyttöilon etsiminen.

• Levipari

Asiasta on nyt puhuttu jonkin verran. Ymmärrän vaimoni kannan ja hän ymmärtää minun kantani. Hän oli ollut yllättynyt itsekin siitä, kuinka paljon halut vievät mennessään. Oli hän kokenut asian kielletyn kiihottavana, mutta samalla kokenut tarvettaa myöskin "esittää". Tästä johtuen oli tehnyt asioita joita ei välttämättä muuten tee.

Hänen näkökulmastaan vierasta ei voi oikein ottaa netistä, kun hän ei halua olla tilanteessa jossa edessä on joku ihan vieras tai muuten vain kamala. Siksi tällainen tutustuminen tarvitaan ja siksi halusi pitää vielä mahdollisuuden tähän tuttavuuteen.

• Vierailulla

Kuulostaa tutulta vaimot usein todella estottomia, halukkaita. Livessä tavattiin ja hauskaa pidettiin kolmisin.

• Levipari

Olen päättänyt antaa luvan jatkaa, koska olen keskustelujen jälkeen varma, että me molemmat halutaan vaimon kanssa samaa. Lisäksi seksi on vilkastunut niin paljon tapahtuneen jälkeen, että ei ole valittamista :)

Sovittu on, että vieraat on luvallisesti nyt ainoastaan tuossa yhdessä.

Jatkoakin on sovittu jos jotakuta kiinnostaa moinen :P

• Moi ainnahan se kiinnostaa

• Huippujuttu

Joo. Se on tossa tilanteessa paras ratkaisu. Otatte toisen kundin "lisämausteena" oman juttuunne. Kannattaa vaan jotain pelisääntöjä siihenkin laatia, ettei sulle jää vain joo joo-miehen rooli. Nuo hommat toimiessaan saa kyl sexin 100 kertaa paremmaksi, kun "kerran viikossa, saunan jälkeen"-meiningin. Ps. Partiopojat aina valmiina ja kiinnostuneita.

• Anonyymi

Eli teistä ei kumpikaan osaa häntä tyydyttää kun hän teitä molempia tarvii

• turhaan-kaduttaaM

Vaikuttaa hyvältä. Saat nauttia siitä, että vaimosi saa vierasta kyrpää. Tästähan moni mies haaveilee. Vaimosi nautti vieraasta kyrvästä ja tällä tavalla toteutat myös vaimosi nautintoa, kun hän luvan kanssa antaa vittuaan toiselle. Onnea teille!

• edellinen

Vielä hiukan jatkoa. Miten paljon helpompaa, kun sama mies nai vaimoasi. Ei tarvitse jännittää, toteutuuko ja onnistuuko se. Sekä vaimosi että sinä voitte nyt keskittyä täyteen nautintoon. Sitä paitsi voitte järjestää tapaamisen paljon suuremmalla todennäköisyydellä kuin vieraan kanssa. Eikä vähin ole sekään, ettei vaimosi taatusti halua nussia aina uuden kanssa, joka saattaisi olla kuinka epämiellyttävä tahansa. Tuo rentoutta leikkeihin. Asia on nyt todella hyvin.

• Kateelinen

Aivan mahtavaa itse olen tuota toivonut,mutta vaimo on torjunut.Upeeta tuo sinun ja vaimon onni!! Tuo on sitä hyvää aisusuri puuhaa,jatka ihmeessä koska vaimo tykkää ja nuorimies jaksaa tyydyttää vaimon hyvin onni kukoistaa,Älä ole mustis,se on turhaa loppupeleissä kukaan ei voi omistaa ketään!! Kiitos teille alkaa toinen elämänvaihe.

• hyvämaku

Vielä parempi olisi, jos ystävystyisit kaverin kanssa. Meillä kun oli vastaava juttu niin kävimme vaimon panijan kanssa kahdestaan kalassa, oluella ym. miesten jutuissa.
      Meillä oli oikein mukavaa yhdessä ja puhuimme asioista ihan suoraan
      Kaveri kehui vaimoani hyväksi pantavaksi ja minä kerroin omista tunnelmistani.
      Pienessä oluttuiterissa päätimme usein mennä taas panemaan.
      Kaverin hyvä puoli oli se, ettei hän ripustautunut, eikä pitänyt salaa yhteyttä. Tuli vain kyläillemään, kun pyysimme.
      Vaimoni nai usein ensin kahdestaan kaverin kanssa ja sitten annoimme hänelle yhdessä. Tyytyväinen oli, kuten minäkin.
      Lykkyä tykö teille. Kyllä se siitä.

• neljästään

Meillä pelaa hyvin! Kas kun meillä perhetuttu pariskunta joiden kanssa aloittelimme pari vuotta sitten yhteiset sextailut. Tapaamme noin parin viikon välein ja aina on ihanaa. Olemme myös kokeilleet bi-juttuja, rouvat nuolevat toisiaan ja me miehet imetään toisiamme yht-aikaa. Loppuun saakka. Kaikki ovat tyytyväisiä tilanteeseen. Me miehet olemme innostuneet niin imuista että tapaillemme keskenämmekin (salaa). Miellä on käsitys että rouvatkin tekevät samoin! Meidän yhteiset sextailut nelisin eivät ole harventuneet, päinvastoin.
        SEX on mahtavaa!!

• Levipari

Olen puhunut pari kertaa puhelimessa tämän miehen kanssa ja olemme viestitelleetkin, mutta olemme sopineet, että meille hän ei tule lapsiemme takia. Välimatkaa asuinpaikoillamme on 1.5h autolla, joka on mielestäni sopiva.

Ja tällä hetkellä tuntuu toimivan. Seksielämämme on todellakin piristynyt. Olen luvannut siis, että he saavat kaksin sopia näkevänsä, mutta minulla on oikeus tietää jälkeenpäin tapahtuneet ja saan kuvauksen mitä ja missä on tapahtunut. Lisäksi mulla on optio ryhmään :)

Olen antanut myös siunauksen sille, että vaimo lähtee miehen mukaan hänen työporukkansa risteilylle Tukholmaan tyttöystäväehdokkaana. Tämä tyttöestävän esittäminen tuntuu vaimoani erityisesti kiihoittavan.

• aisuritasialla

On muuten risteilyn jälkeen eukollas perse hellänä, kun työporukka jyystää koko matkan ajan porukalla. No saapahan kunnolla kyrpää ja joka reikään yhtäaikaa ja sinä moninkertaisen aisankannattajan tittelin.

• yllär_pyllär

Hetkinen, vilkaisen kristallipallooni. Ooh, mikä ylläri: ette ole parin vuoden päästä enää yhdessä!

• kikikii

Toivottavasti olet rahamiehiä. Se voi olla ainoa syy, miksi vaimosi jatkaa enää sinun kanssa.

• Jokos on risteily tehty?

• turhaan-kaduttaaM

Tuskin pysyt nahoissasi, kun vaimosi leikkii tyttöystävää risteilyllä. He harjoittavat ruokottomia seksileikkejä, ja vaimosi kertoo sinulle kaiken. Olet onnenpoika! Jatkoa teille! :)

• 0218

Tuo nyt ei tuntunut sellaiselta fantasialta niinkuin ne yleensä ovat. Yleensä fantasiat toteutuessaan eivät jää rasitteeksi liittoon. Vaan molemmilla on siitä hyvä tunne. Tässä tapauksessa tuntuu että vaimosi sai haluamansa rakastajan, ihan sinun siunauksellasi. Ei siinä mitään että se olisi väärin, mutta jotenkin sain sellaisen tunnun lukemastani että asia ei ihan mennyt niinkuin olitte suunnitelleet.

Vai menikö?

• turhaan-kaduttaaM

"0218", tais tulla vähän pistettyä lonkalta. Näytät olevan taipuvainen myös epäilemään kieroja taka-ajatuksia.

Jos mies kiihottu ajatuksesta, että vaimo on toisen miehen nussittavana, tottakai hän toivoo, että toinen mies on vaimolle ERITYISEN mieluisa. Niin itsekin ajattelen oman vaimoni suhteen. Mies tietysti RAKASTAA vaimoansa ja toivoo hänelle mahdollisimman hyvää ja itsekin nauttii suunnattomasti, kun tietää että vaimo on huoraamassa miellyttävän miehen kanssa.

Ajatuksesi, että "yleensä fantasiat toteutuessaan eivät jää rasitteeksi liittoon", tuskin pitää paikkansa yleisesti. Tässä tapauksessa on kyllä mennyt nappiin, koska fantasia on puolisoiden yhteinen ja molemmille mieluinen, mutta jos epäsymmetrisyyttä esiintyy, toinen saattaa toisen mieliksi ryhtyä sellaiseen, mikä ei sitten skulaakaan. Me nääs ollaan sangen erilaisia ihmisiä, ja liitot ovat vielä erilaisempia.

Ja "Leviparille": Nauttikaa! Ei ole aihetta jarrutella!

• Levipari

Eihän se nyt automaattisesti tarkoita, että vaimo ryhtyy patjaksi muille. Juuri eilen juteltiin, että häntä ei muut kiinnosta ja jos kiinnostaa niin kyllä kertoo. Luotettavassa vakkarissa on hyvät omat puolensa kuten nyt vaikka paljaalla oleminen.

• hah1

Todella sairasta!!ero teille tulee ennemmin tai myöhemmin..

• t-kM

Ei ole sellaista tutkimusta, että pariskunta eroaisi helpommin, jos mies antaa vaimonsa toisen miehen nussittavaksi.

Sairastahan se ei ole ollenkaan, koska perustuu ihan normaalibiologiaan. Mies, joka kiihottu vaimonsa huoraamisesta, on todennäköisemmin mahdollisesti syntyvän lapsen isä kuin toinen mies. Jos taas mies ei kiihotu, toinen mies on todennäköisesti mahdollisesti syntyvän lapsen isä.

• outoa

Olen samaa mieltä kanssasi,(hah1)

• tieto_lisää_tuskaa
        t-kM kirjoitti:

Ei ole sellaista tutkimusta, että pariskunta eroaisi helpommin, jos mies antaa vaimonsa toisen miehen nussittavaksi.

Sairastahan se ei ole ollenkaan, koska perustuu ihan normaalibiologiaan. Mies, joka kiihottu vaimonsa huoraamisesta, on todennäköisemmin mahdollisesti syntyvän lapsen isä kuin toinen mies. Jos taas mies ei kiihotu, toinen mies on todennäköisesti mahdollisesti syntyvän lapsen isä.

"Ei ole sellaista tutkimusta, että pariskunta eroaisi helpommin, jos mies antaa vaimonsa toisen miehen nussittavaksi."

Itsestäänselvyyksiä ei tarvitse tutkia.

• hienohomma

Jännät paikat sinulla, kun vaimosi risteilee. Pyydä viestejä aina, kun saanut. Se lisää painetta nivusissasi
      Onnea!

• Johan on, kun mies tekee itsestään tieten tahtoen aisurin...Liekkö menee pitkään kun sinua ei kaivata enää yhtään mihinkään. Tietysti laskuja maksamaan:)
      Voi voi ja huokaus ja haukotus. Kun kerran on vieraisiin oppinut, niin tuostahan ei muuten loppua tule.

• t-kM

"rebelfly83", aisurihan on varsinaisesti toisen miehen tekemän lapsen elättäjä. Vanhentuneeseen, ja sanoisinko alkeelliseen, kulttuuriin kuului pilkata toista "aisuriksi", olipa hän sitten lapsen isä tai ei. Nykyisenä uusioliiton ja adoption aikana tällaista miestä pidetään laadukkaana ja haluttavana, ei pilkan kohteena.

Jo ihmiskunnan varhaisella kaudella mies, joka kiihottui tiedosta tai näkemästään, kun vaimo huorasi toisen miehen kanssa, oli todennäköisesti yhdynnässä vaimonsa kanssa. Kyrpä pumppaa n. 90 % vieraan miehen spermasta naisen vitusta, joten oma mies on mahdollisesti syntyvän lapsen isä noin kymmenkertaisella todennäköisyydellä, Sen sijaan, jos hän ei kiihotu, eikä ole yhdynnässä, mahdollisesti syntyvä lapsi on varmasti vieraan mihen, eli oma mies on oikeasti "aisuri".

Eli kiihottuva mies jättää geeninsä seuraavalle polvelle, kiihottumaton ei jätä. Biologia on joskus yllättävää, jos ei ole paneutunut sen saloihin.

• t-kM kirjoitti:

"rebelfly83", aisurihan on varsinaisesti toisen miehen tekemän lapsen elättäjä. Vanhentuneeseen, ja sanoisinko alkeelliseen, kulttuuriin kuului pilkata toista "aisuriksi", olipa hän sitten lapsen isä tai ei. Nykyisenä uusioliiton ja adoption aikana tällaista miestä pidetään laadukkaana ja haluttavana, ei pilkan kohteena.

Jo ihmiskunnan varhaisella kaudella mies, joka kiihottui tiedosta tai näkemästään, kun vaimo huorasi toisen miehen kanssa, oli todennäköisesti yhdynnässä vaimonsa kanssa. Kyrpä pumppaa n. 90 % vieraan miehen spermasta naisen vitusta, joten oma mies on mahdollisesti syntyvän lapsen isä noin kymmenkertaisella todennäköisyydellä, Sen sijaan, jos hän ei kiihotu, eikä ole yhdynnässä, mahdollisesti syntyvä lapsi on varmasti vieraan mihen, eli oma mies on oikeasti "aisuri".

Eli kiihottuva mies jättää geeninsä seuraavalle polvelle, kiihottumaton ei jätä. Biologia on joskus yllättävää, jos ei ole paneutunut sen saloihin.

Eiköhän tuo ap ole jonkin sortin piilohomo..Eikait se muuten kiihota nussia samaa naista toisen miehen kans...Todennäköisesti haluais itse pyllyyn siltä mieheltä..
        Kyllähän nyt jäi pappa kakkoseksi kun erehtyi opettamaan eukkonsa nuoren miehen makuun..Siinä raportoinnit pian unohtuu vaimoltaan!

• t-kM
        rebelfly83 kirjoitti:

Eiköhän tuo ap ole jonkin sortin piilohomo..Eikait se muuten kiihota nussia samaa naista toisen miehen kans...Todennäköisesti haluais itse pyllyyn siltä mieheltä..
        Kyllähän nyt jäi pappa kakkoseksi kun erehtyi opettamaan eukkonsa nuoren miehen makuun..Siinä raportoinnit pian unohtuu vaimoltaan!

Koeta nyt ymmärtää, että jos aapee olisi piilohomo, ei täällä tarvitsisi olla piilossa, koska kuitenkin kirjoitetaan niminerkillä. Minäkin tunnen vastenmielisyyttä homoilua kohtaan, mutta vaimon huoraaminen kiihottaa kovasti. Sinulle vain jotkin seksin muodot ovat tuntemattomia. Tälle on lisäksi selkeä biologiaan perustuva selitys.

Asia on tuikitavallinen seksinhakuilmoituksissa. Bi-miehet mainitsevat, jos haluavat myös homoseksiä.

Onko biologia sinulle vieras? Onko ominaisuuksien periytyminen aina kyllästymisasteeseen asti tuntematon? Ovatko satunnaiset mutaatiot ja niiden välikoituminen vallitsevassa ekolokerossa sinulle uutta?

• vapaaehtoisuusonkallista

Elämä jatkuu teistä huolimatta.

• JORMA6978p

Onnea naisellesi, hän on pitkän odotuksen jälkeen löytänyt miehen mittaisen kumppanin. Taidat olla pelkkä aisankannattaja kun annat toisen miehen nussia naistasi. Normi mies ei anna tällaiselle lupaaja se näköjään kiihoittaa naistasi. Siis se, että kerrankin mies ottaa hänet.

Grow your self a pair, bitch

• t-kM

Näkemyksiä sinulla kyllä on, mutta ei oikein tietoja biologiasta. Populaatiossa on vakiintunut määrä geenimuunnelmia, jotka aiheuttavat kiihottumista vaimon huoraamisesta, mutta kun geenit periytyvät sattumoisin yksilölle, hänellä saattaa syntyä voimakas kiihotus tai päinvastoin voimakas vastenmielisyys, ihan sen mukaan, mitä hän on sattunut perimään. Itse näköjään kuulut niihin, jotka pitävät vaimon huoraamista vastenmielisenä. Minä ja aapee pidämme sitä erittäin kiihottavana.

Monta muuta asiaa, joita toiset pitävät erittäin kiihottavina, sanotaan nyt vaikka poliisimaista pukeutumista, kumiasuja tai homoseksiä, pidän taas yököttävänä. Me kun ollaan erilaisia. Ei kellään ole omine haluineen aihetta asettua toisen mitaksi ja sanella toiselle, mitä tulee tehdä.

• juupalessa

Kunnon nöösimies!

Jos olisit mies niin vaimosi ei muita katselisi.
      :D naurattaa kyllä ...ei taida paljo elämässä sisältöä olla kun pitää yrittää kiksejä siitä, että vaimo haluaa muuta ja sitten vaimo taitaaki haluta vähän enemmä muuta...

• eiei

aika sairasta;!

• Mitässittenni

Teillä on hyvä tasapainoinen suhde ilmeisesti koska olette päässeet tuohon tilanteeseen. Teette aivan oikein mielestäni jos sinä vaan sen pystyt käsittelemään mielessäsi. Ensin tulee mustasukkaisuus,, mutta jos siitä pääsee yli niin NIIN sitten tulee kiima omaa narttua kohtaan!! Sinulla tuntuisi olevan hyvä nainen siellä joka ajattelee myös sinua..;) Meillä vähän samanlaista säätöä..;)

• uusitaso

Nuo tuomitsivat eivät ole uskaltaneet itse kokeilla.

• vanhajaviisas

Joo, vaimon kanssa tavattiin yksi parikymppinen pimatsu, joka oli aivan kuumana minuun (50 v), mutta ei sitä vaan uskaltanut. Ties mitä pöpöjä olisi saanut.

• kikikii

Minä olen kokeillut useaan otteeseen. Meillä on ollut kolmas pyörä ja itse olen ollut kolmantena pyöränä. Silti olen sitä mieltä, että nyt tämä pariskunta on mennyt liian pitkälle, kun antaa tuon naisen tuon toisen mukaan risteilylle.

Toisaalta saattaapi olla keksittyä fantasiaa koko juttu.

• ay35s

on varmaan tylsä seksielämä kun vaimon pitää muita naida. kohta tulee ero ja joudut antamaan omaisuutesi erossa. oli varmaan kiva tehdä pitkää päivää töissä että pidät vaimosi tyytyväisenä ja nytten kävi niin että tyytyväinen vaimo ei kummiskaan ollut. voi voi. et ollut ainut ja etkä tule olemaan ainut joka tekeee tämä virheen. naista ei rahalla osteta vaikka moni niin kuvittelee.

• t-kM

On tästä aiheesta ollut monta muutakin ketjua. Niissäkin henkilöt, jotka eivät tunne kiihotusta puolison huoraamisesta, ovat olleet pihalla kuin lintulauta, mutta ovat halunneet silti esiintyä asiantuntevina. Niin nytkin. Tähän pätee sääntö: ihminen ei ymmärrä mitään, mitä ei ole kokenut.

Jos ei ole kokenut kiihotusta, ei voi ymmärtää, että joku toinen tuntee. Jos ei ole kokenut, miten huoraaminen toisen kanssa vahvistaa puolisoiden välistä rakkautta, ei voi ymmärtää, ei kerta kaikkiaan voi.

• NuoriMiesJa

Harmi, että alkanut kaduttamaan. Ehkä jotkin fantasiat on syytä pitää vaan fantasioina. Tai sitten fantasioita voi "lähentyä" netin kautta erinäisillä sivustoilla. Tietysti sitten riskinä on, että lankeaa, kun himo on suuri.
      http://yourdream.datecougar.net/

• nilkinhavaitsija

sanoisin että aikamoinen nilkki toi sun vaimos

• Kaksinvain

Vaarana tuollaisessa suhteessa on kuitenkin aina se, että tutustuu ja ihastuu siihen toiseen. Ei seksi pysy pelkästään seksinä vaan siinä tulee aina juteltua ja vaihdettua ajatuksia.

Toivottavasti suhteenne kestää...

• t-kM

Vaarallista! Vaaran välttämiseksi vaimo pitää sulkea haaremiin, ja munaton mies vartioimaan.

Ihan oikeesti, ota vähän iisimmin!

• MinäJaMunMies

Sinä ja sinun vaarasi. Ei kukaan ketään omista. Yhdessä pariskunta voi olla onnellinen vain vapaaehtoisesti ja OMASTA halusta. Ei toista mitenkään "väkisin pitämällä tai kiristämällä" parisuhde voi olla onnellinen.

Itse en koe tuollaista juttua kuitenkaan omakseni. Varmaan joillekin ok ja hyvä sitten niin, kun asiaan on yhteisymmärrys kaikilla osapuolilla. Itse olin joskus varatun miehen toinen kahdeksan vuoden ajan. Vaimo tiesi. Kyllästyin itse kuvioon ja jätin miehen.

Nykyinen parisuhteeni on kestänyt kolmisen vuotta. Alkuun se oli kahden sinkun seksisuhde, ilman mitään velvollisuuksia tai sitoumuksia. Molemminpuolisten tunteiden tultua kuvaan sovimme seurustelusta, mutta sovimme, että molemmat saa käydä vieraissa, jos haluaa. Itse en ole kertaakaan käynyt, ei tee mieli. Mies kävi kerran ja kertoi, että se oli kuin väkisinpanoa, kun ei häntä haluttanut yhtään se tuntematon ihminen, mutta "pakko" oli, kun oli mukaansa houkutellut. Eikä ole hänkään käynyt enää sen jälkeen.

Elikkäs, hyvä vaan, että seksin suhteen pariskunnalla on yhteisymmärrys ja sovitut pelisäännöt, olipa ne sitten millaiset hyväänsä toisten ihmisten mielestä, niiden kahden ihmisen mieleiset ne pitää olla.

• Kkmdjc

Yhdyn yllä olevaan. Tuntuu siltä että meni fantasia vähän liian pitkälle jos näin voidaan sanoa.

• t-kM

Jotkut näkevät vain vaaroja, jotkut nauttivat.

• KKKova
        t-kM kirjoitti:

Jotkut näkevät vain vaaroja, jotkut nauttivat.

Olen parikyppinen vaimoni kanssa. En ole kehdannut kertoo mitä tehnyt. Uimahallissa vanhempi mies tuli "juttelee" iso pystyssä kädessään. Eka kerta veskissä ja sit sen kotona. Olen se mitä naidaan ja kyl tuntuu. Kai olen se narttu. Sitä vaan tulee käytyy fantasiaa.

• Niimp
        KKKova kirjoitti:

Olen parikyppinen vaimoni kanssa. En ole kehdannut kertoo mitä tehnyt. Uimahallissa vanhempi mies tuli "juttelee" iso pystyssä kädessään. Eka kerta veskissä ja sit sen kotona. Olen se mitä naidaan ja kyl tuntuu. Kai olen se narttu. Sitä vaan tulee käytyy fantasiaa.

Sit on vaikee kertoo kavereille tai kimmakaverille. Ettäkäy ukon luona mikä juottaa, repii housut pois ja käyttää hyväkseen..

• luopukaammepahuudesta

Anna pahalle pikkusormi, niin se vie koko käden. Tulet sen kyllä huomaamaan.
      Parempi on lukea raamatusta ja sieltä uudesta testamentista ohjeet elämään ja noudattaa niitä.
      Kaikki me olemme kerran jumalan valtaistuimen edessä vastaamassa elämästämme.
      Tiedän, että tähän suhtaudutaan halviksien, mutta jokaisen polven on kerran noskistuttava Jumalan edessä ja tunnustettava, että Jeesus Kristus on Herra.

• mee-sinne-saarnaamaan

Miten ois notkistelu Amida Butsun tai Varunan edessä? Näitä oppeja varten on ihan omat uskontopalstat.

• t-kM

Tarkotakkonää, että joku on syntyperän mukaan huonompi. YK:n ihmisoikeuksien julistuksesta, jonka Suomikin on ratifioinut: "Kaikki ihmisolennot syntyvät vapaina ja tasa-arvoisina ..." Hyi, sinua!

• myötämäkeä

Kuulostaa ikävältä ja tunnen luonteeltaan tuollaisia naisia, joilta tuollainen onnistuisi. Mitä jos käyt itse vieraan naisen pakeilla? Muinoin en olisi uskonut tätä suosittelevani, mutta elämä muuttaa ihmistä ja tuollainen kyllä auttaa.

• vituttaatuommoinen

aloittajapariskunta on tyypillinen tolloa sakkia..ja on ihan oikein että noin käy... Ettekö te perkeleen t ollot tajua että ihminen on yksiavioinen

• minnaojal

Idioottejako tänne kirjoittaa? tottakait tuossa "laimaamisessa" on vaaransa ettei halua palata enää saman kanssa yhteen. Mitä rakkautta tuollainen on että ollaan siellä ja ties missä. Erotkaahan jo.

• eripuranen

idioottejako tänne kirjoittaa? tottakait tuollaisessa "lainaamisessa" on vaaransa. eikä rakkaudesta tietoakaan teidän suhteessa. erotkaa tollot.

• Tuollaisessa hommassa sen vieraan pitää olla kerta-annos. Siihen ei pidä pitää yhteyttä jälkeenpäin, koska se voi sotkea liiton. Parempi etsiä uusia naamoja taas - ja potkaista ne pihalle hauskanpidon jälkeen.

• Eisuositeltavaa

No juu mietin kans et aika tulella leikkimistä.Varsinkin jos tarve pitää yhteyt puhelimella jatkuvasti. Kyllä se vieras ihminen alkaa kiihottavaa ja oman kans pakkopullaa.En suosittele jos vähänkin epäröi.

• t-kM

Onpa moralisteilla pinna kireällä.

Ette vain voi sille mitään, että joku nainen nauttii luvallisesta huoraamisesta ja mies siitä, että vaimo huoraa. Yrittäkää hillitä pakahduttava kiukkunne. Suurena salaisuutena kerron, että ette te voikaan nauttia, eikä teitä yritetä pakottaa muiden suloiseen irstailuun. Irstailu on rivoa, ruokotonta, porsastelevaa, pöyristyttävää, ihanaa, hekumallista, syntistä ja muutenkin se tekee gutaa. :)

• Eisuositeltavaa

No en ole moralisti, puhun omasta kokemuksesta.

• Itsekin puhun omasta kokemuksesta. (Ryhmä)Seksiin pätee samat asiat, kuin mihin tahansa elämässä. Jotkut rajat on hyvä asettaa, ettei homma riistäydy lapasesta.

Jos esimerkiksi on kyse alkoholin käytöstä, niin monet käyttävät sitä vain juhlatilaisuuksissa tai viikonloppuisin yms.

No tämä mies on ilmeisesti kykenemätön asettamaan mitään rajoja. Itse en olisi naista risteilylle päästänyt.

• asdfqwezxcvbnm

tätä porno tekee. pitää naida joka asennossa joka paikassa ja kaikkia vaikka naimisissa oltaisiin. tässä ei ole mitään tervettä vain nykyajan pornon tuottama asia.

• nm1

Ok.

• ÖzzqÄly

En ole moralisti. Jos todella nautit siitä, että vaimo sekstaa vieraan kanssa, niin sitten asia on ok. Joku täällä kirjoitti, että jotkut nauttivat tällaisesta seksin muodosta, mikä on mielestäni ihan ok.

Mutta ole rehellinen: sopiiko järjestely todella sinulle? Oletko todella tyytyväinen ja onnellinen?

Vai suostutko siihen sen takia, että vaimosi haluaa ja rakastat vaimoasi? Vai sen takia, että vaimosi on toimiessaan näin kiihkeämpi myös sinua kohtaan; siis ajattelet, että sinäkin tässä voitat.

Miltä tilanne oikeasti sinusta tuntuu?

Vaikka itse olisin miten vapaamielinen tahansa ja ymmärtäisin, että yksi hyväksyttävä seksin laji on puolison vieraissakäymisestä kiihottuminen, niin minua silti loukkaisi puolisoni kiinnostus toiseen mieheen. Varsinkin, kun tämä haluaa jatkaa yhteydenpitoa toisen miehen kanssa.

Tulella siis leikit ja korkeat ovat panokset.

• t-kM

"... minua silti loukkaisi puolisoni kiinnostus toiseen mieheen." Jos sinua loukkaisi, mitä se tähän kuuluu. Et sinä ole oikean ja väärän mitta. Toisella asiat voivat olla ihan toisin. Luonteesi rakenteeseen kuuluu, että elät pelkojen ja vaarojen maailmassa. No, et ole yksin.

• ÖzzqÄly

Hyvä t-kM: lue ensimmäinen kappaleeni uudelleen.

Kehotin aloittajaa miettimään, mitä hän todella haluaa, muita neuvoja en hänelle antanut.

Minä en ole oikean ja väärän mitta. Silti otin oikeuden kertoa, mitä itse (luullakseni) tuntisin vastaavassa tilanteessa.

Muuten olen t-kM kanssasi ihan samoilla linjoilla: ihmiset tykkäävät eri asioista ja se on ok. Jos aloittajan järjestely tyydyttää kaikkia kolmea, homma toimii loistavasti. Rivien välistä kuitenkin saan käsityksen, että aloittaja ei ihan vakuuttunut ole homman toimivuudesta. Häntähän huolettaa asioiden tila ainakin jossain määrin. (Minä siis saan tällaisen käsityksen, mikä ei tarkoita minun väittävän asioiden olevan niin).

Peräänkuulutan rehellisyyttä itseään kohtaan.

• t-kM
        ÖzzqÄly kirjoitti:

Hyvä t-kM: lue ensimmäinen kappaleeni uudelleen.

Kehotin aloittajaa miettimään, mitä hän todella haluaa, muita neuvoja en hänelle antanut.

Minä en ole oikean ja väärän mitta. Silti otin oikeuden kertoa, mitä itse (luullakseni) tuntisin vastaavassa tilanteessa.

Muuten olen t-kM kanssasi ihan samoilla linjoilla: ihmiset tykkäävät eri asioista ja se on ok. Jos aloittajan järjestely tyydyttää kaikkia kolmea, homma toimii loistavasti. Rivien välistä kuitenkin saan käsityksen, että aloittaja ei ihan vakuuttunut ole homman toimivuudesta. Häntähän huolettaa asioiden tila ainakin jossain määrin. (Minä siis saan tällaisen käsityksen, mikä ei tarkoita minun väittävän asioiden olevan niin).

Peräänkuulutan rehellisyyttä itseään kohtaan.

Anteeksi! Luulin että asetit oman tuntemuksesi yleispäteväksi mitaksi. Tässä taas näemme, että kieli on kehno viestinviejä ja erityisesti niin lyhyissä viesteissä, että toinen niitä jaksaa lukea. Mea culpa! Vielä kerran, anteeksi!

• loosers

Olet hävinnyt jo silloin kun vaimosi/ miehesi haluaa panna muita. Ei ole rakkautta.

• t-kM

Mistä kuvittelet tietäväsi paria paremmin, rakastavatko he toisiaan vai ei?

• todellafiksua

Melko "viisasta". tiedän perheen joka harjoittaa moista. Lapsia on . kulissit on. rakautta ei ole. nainen sanoo ettei mies arvosta . ja tottahan se on! ja nainen on taas vaan rahan takia yhdessä, kun köyhäily pikku lähiöelämä ei jaksa kiinnostaa. SAiras valtapeli. JOSSA kaikki lopulta häviää. Mitkä on seuraukset ? lapsille kun ne kasvaa?
      pieni kylä, kaikki tiedetään nopeaa kyllä.

• t-kM

Sinunkin maailmasi on täynnä vaaroja ja kauheuksia. Jos vähänkin poiketaan sinun normeistasi, syntyy katastrofi. Uskot, että kaita tie on turvallisin tie. Relaa vähän.

• kalleperälä

mitä jos lopetatte sen pornon katselemisen. HOH HOIJAA.

• t-kM

Oot ehkä lisäilly aapeen teksteihin jotakin rivien väliin, muttei se kyl pornosta puhunu mitään.

Sen sijaan tutkimuksien mukaan kaikki normaalit miehet katselee pornoa ja huohottaa, nykyisin jo naisistakin enemmistö. Tuhkikset eivät tietenkään tarvitse. Oikea pornoannos on hiukan ennen työhönlähtöä, työstä tullessa ja nukkumaan mennessä. Seksileikkejä voi ryydittää pornon avulla. Ja jos ei yöllä tule unta mimmuun, mikäs sen parempi ajanviete kuin porno. Soon ihan mahottoman hohdokasta. Suosittelen sullekin, se tekee niin gutaa!

• Nainen52v

Mihin perustuu väitteesi, että kaikki miehet ja enemmistö naisista katsoo pornoa? Porno on ylinäyteltyä, epätodellista paskaa. Sulla taitaa olla naisen puute tai potenssiongelmia jos pitää katsoa pornoa kolmesti päivässä.

• t-kM
        Nainen52v kirjoitti:

Mihin perustuu väitteesi, että kaikki miehet ja enemmistö naisista katsoo pornoa? Porno on ylinäyteltyä, epätodellista paskaa. Sulla taitaa olla naisen puute tai potenssiongelmia jos pitää katsoa pornoa kolmesti päivässä.

Väitteeni perustuu Kontulan kyselytutkimuksiin. Miesten osuus on saavuttanut maksimin jo aikoja sitten. Haavio-Mannilan ja Kontulan kyselytutkimuksia seuraamalla voi vuosien varrella havaita, että suurin osa naisistakin on jo löytänyt pornon, eikä enää pidä sitä syntinä tai kiellettynä. Tosin keskusteluissa naiset joutuvat edelleen kaunistelemaan asiaa, vähän miehetkin.

Olen samaa mieltä kanssasi pornon heikkotasoisuudesta. Pornon ja teatterielokuvan koko taloudellinen panos on samaa luokkaa, mutta pornon nimikkeitä on valtavan paljon enemmän. Koska pornofilmejä ei esitetä teattereissa, yleisöt ovat pienet ja netin kautta saadaan kerättyä nimikettä kohti naurettavan vähän rahaa. Pornofilmit tehdään perin kehnolla, huonosti palkatulla ja vähällä työvoimalla.

Ei sen puoleen, olen ollut huomaavinani, että lehtienkin seksijutut ovat stereotyyppisiä ja aika kökköjä. Kehitys on kuitenkin ollut valtavan hyvä, kun ottaa huomioon, että vielä parikymmentä vuotta sitten poliisit tekivät ratsioita "tupakkakauppoihin" ja "antikvaareihin".

Porno on epätodellista niinkuin kaikki fiktio. Osa on suorastaan sitä, mihin käytit p-alkuista sanaa, mutta tiheällä kammalla löytyy sutkoht kunnollistakin.

Meillä menee vaimoni kanssa aivan upeesti, vaikka en sillä haluaisikaan kehuskella, sillä tiedän, ettei kaikilla mene. Toivoisin kyllä hartaasti, että menisi. Uskon, että sinullakin menee hyvin. :)

• Aaponpoika

Sääntö NRO 1
      Naisiin ei tule luottaa koskaan, ikinä, milloinkaan. Näin sanoo myös moni nainen itsekin kun puhutaan naisista. Se kertoo jo aika paljon!

Jos puhutaan esimerkiksi naistyöporukasta tai muuten vaan akkaporukasta tai kaveruudesta tms. niin se on täynnä draamaa ja ties mitä mitä miehet ei voi sietää. Miestyöporukassa ei näitä vastaavia akkojen ongelmia ole koska mies on mies ja osaa käyttäytyä. Mies on taas heikko muissa asioissa kun haksahtaa naisten vedätykseen. Moni mies on saanut itsetunnon ja arvon takaisin kun on tehnyt elämäntapamuutoksen eikä ole haksahtanut vädätyksiin.

Tosimies ei haksahda eikä alennu naisten pyöritykseen koskaan, ikinä eikä milloinkaan!

• t-kM

... kertoi suoraselkäinen sovinistimies. Ootko muuten huomannu, että naiset ovat ihania?

• ÖzzqÄly

Veikkaan, että Aaponpoika vihaa, halveksii ja pelkää naisia. Mikäli näin on, niin säälin poikaa.

• P-anomies

Jahas. tein itse kerran tuon "virheen". Paitsi että kyseessä ei tavallaan ollut virhe, koska halusin k.o. naisesta muutenkin eroon, vaikka ihan kiva lelu olikin. "seurustelua" oli kestänyt tässä kohtaa noin 25 päivää. Nainen kannattaa laittaa kiertoon, siinä kohtaa kun homma ei enää toimi.

• t-kM

Ei kai siinä mitään vahinkoa ole tapahtunu. Osoitit tytölle paremman miehen, ja jäi sille tielleen. Varmaan kiittivät molemmat ystävällisestä palveluksestasi.

Muuten, olen sitä mieltä, että mies, joka pitää naista "kivana leluna", on jäänyt pysyvästi inkkaritasolle.

• Tohtorötkeli

Jos se "homma" ei toimi, niin wiakrasta on ollut apua monelle. Asiaa ei tarvitse hävetä.

• p-anomies
        t-kM kirjoitti:

Ei kai siinä mitään vahinkoa ole tapahtunu. Osoitit tytölle paremman miehen, ja jäi sille tielleen. Varmaan kiittivät molemmat ystävällisestä palveluksestasi.

Muuten, olen sitä mieltä, että mies, joka pitää naista "kivana leluna", on jäänyt pysyvästi inkkaritasolle.

noh, on niitä naisia ilman ryhmäseksitarpeitakin, että jos "paremmalle miehelle" tämmöinen leidi kelpaa, niin eihän siinä sitten mitään. Elämä on vaan opettanut että niistä merkeistä missä naisen tapaa, ei yleensä koskaan pääse eroon, en tulevaa vaimoa ajatellut ryhmäseksi tapahtumasta etsiä. Sitä paitsi, nainen ON lelu, jos sellaisen itsestään tekee. tai mies. miksi olisi sukupuolisidonnaista?

• M3333

Mull on pitkään ollut sellainen fantasia ettei koskaan ikinä enää kukaan vieras mies naisi mun vaimoa...oonko jotenkin outo...

• Levipari

Onpa täällä keskusteltu. Meillä on kaikki hyvin kuitenkin. Normaalit riidat ja haasteet.

• t-kM

Onnea!

• vasikka1764

Minusta tää aisuri kostaa tuolle lainakullin omistajalle tosi hyvin.
      Ilmoittelee paikan,ajan,iän,harrastuksen, ylimääräisen ajan , jonka joku ukko on ollu pois kotoa jne. Ja toivoo , että menis motoristi miehen tyttöystävän/vaimon tietoon tätä kautta. ei noita motoristi porukkaa niin hirveästi sinne jääny..

• EiHyvältäNäytä

Oli aloittajan teksti sitten totta tai fantasiaa, niin aika tyypillinen kuvio, mitä moni elää. Tuo risteily- ja tyttöystäväkuvio kertoo jo aika pitkälle, että olet menettämässä pelin. Noissa menee hienon hieno raja ja pikkusormi on nyt annettu syvällisemmässä mielessä, vaikka miten keskustelisitte ja olisit vaikka paikan päällä. Nainen esitellään duuniporukan kavereille. Vakavaa! Fyysisen kiintymyksen lisäksi henkistä pukkaa. Näissä ei pidä koskaan aliarvioida ihmisiä ja keskustelun rationaalista tasoa.

Yleensä tähän viittaavat asiat pidetään neljän seinän sisällä ja tietyn samaa harrastavan populaation kesken satunnaisena mausteena. Olet häviämässä pelin plussat. Aviokriisiä odotellessa. Toivottavasti selviätte ja opitte taas uutta itsestänne.

• EiHyvältäNäytä

Lisään vielä. Mitä jos käännät asetelman toisin päin? Nyt on sinun vuoro ja haluat toisen naisen kuvioihin mukaan? Voisi vaimo tykätä aika lailla kyttyrää ja avata vähän silmiä ihastuksesta uuteen "jännään". Sinä esittäisit toisen naisen miesystävää kaveriporukalle? Ei ihan yksiviivainen juttu.

Noissa asioissa pidetään seksi seksinä ja muu jätetään parisuhteeseen.

• t-kM
        EiHyvältäNäytä kirjoitti:

Lisään vielä. Mitä jos käännät asetelman toisin päin? Nyt on sinun vuoro ja haluat toisen naisen kuvioihin mukaan? Voisi vaimo tykätä aika lailla kyttyrää ja avata vähän silmiä ihastuksesta uuteen "jännään". Sinä esittäisit toisen naisen miesystävää kaveriporukalle? Ei ihan yksiviivainen juttu.

Noissa asioissa pidetään seksi seksinä ja muu jätetään parisuhteeseen.

Tällainen käännetty kuviohan on ihan tavallinen parinvaihdossa. Osa parinvaihtajista haluaa olla neljä yhdessä, mutta osa kahtena tilapäisparina. Tilapäispari saattaa hyvinkin esiintyä tuttujen seurassa joko huoraavana tai seurustelevana parina. Samoin on avoimessa avioliitossa. Nämä ovat naisen ja miehen kannalta symmetrisiä.

Parinvaihdosta on myös tutkimustietoa. Sivusuhteet ovat heillä harvinaisempia kuin yksiavoisuutta yrittävillä,

Kolmaspyöräkuviossa esiintyy sekä MMN- että MNN-variaatioita. Nämä eivät ole symmetrisiä, mutta yleisiä, aivan riippuen kunkin mieliteoista. Yleensä toinen, joka ei tunne toisten mieltymyksiä, ei juuri pysty rationaalisuuteen pyrkivällä todistelulla lähentymään aihetta, ja miksi tarvitsisikaan, sillä ihmiset ovat erilaisia.

Oletat ilmeisesti, että henkilöt eivät arvaisi vaaroja, joita heidän kuviossaan on, joten sinun tulee niistä kertoa. Siksi yrität pelotella heitä. Todennäköisesti he ovat miettineet näitä asioita enemmän kuin sinä. He ovat punninneet vaarojen ja nautinnon tasapainoa. Ovat tulleet siihen tulokseen, että on vain yksi elämä. Jos nyt kieltäytyy nautinnosta, ei siitä mitään korvausta saa.

• EiHyvältäNäytä

Itse asiassa olen hyvin läheltäkin näitä kuvioita seurannut, myös sillä isommalla mittakaavalla, eikä vain satunnaisena hupiharrasteluna. Joskus käy hyvin, joskus huonosti. Paha ennustaa etukäteen. Ihmiset todellakin ovat erilaisia. Toinen voi haluta ulos kuvioista ja toinen mennä syvemmälle. Mikäli suunta ja mielet ovat samalla aaltopituudella, niin kiva lisä.

• Isällejasiskolle

Voi se järkyttää, kun kansa valitsee kohtalon. "Kreikan äänestyspaikat aukesivat – kansa ratkaisee maan kohtalon". Siellä, missä meteli on suurin, ei viihdy hyönteisetkään.

• nohyhhyi

No hyi.

• riippuvuus

ota a.p toi t-kM matkaan. sillä näkyy olevan niin yleispäteviä neuvoja. kaikki miehet tai naiset ei todellakaan katso pornoa tai edes tarvi sitä. moni nainen ja mies, saa myös tyydytyksensä parisuhteesta.
      Laajenna sinäkin t-kM sitä pornon kyllästämää maailmaankuvaasi hieman. tai jos et, mee nettiin vaikka runkaamaan taas -vaihteeksi.

• t-kM

"riippuvuus", en ole sanonut, että kaikki miehet ja naiset harrastavat pornoa, vaan että kaikki NORMAALIT miehet ja naistakin USEIMMAT. En oikein pidä siitä, että minun väitetään sanoneen sellaista, mitä en ole sanonut. Jotkin nimittävät tällisia keksittyjä vastapuolen mukamielipiteitä olkiukoiksi, jotkut tuulimyllyiksi.

Toivon YLEISPÄTEVÄSTI, että kunkin annettaisiin tehdä mitä haluaa, kieltämättä ja pilkkaamatta. Seksi on suloinen asia. Eri ihmisillä on eri tarpeet. Vain sellainen, mikä VAHINGOITTAA TOISTA pitää olla kielletty, siis alaikäiseen sekaantuminen ja raiskaus. Täysikäisten vapaaehtoista seksiä ei muiden kuulu arvostella.

Nimimerkilläsi viitannet käsitteeseen "seksiriippuvuus". Rahanahneitten psykologistien keksintöä. Normaalit ihmiset olemmekin riippuvia seksistä. Jos emme olisi, ihmiset olisivat jo kuolleet sukupuuttoon. Ei siinä huuhaaterapiaa tarvita.

Mitä mieltä muuten olet, puhelinriippuvuudesta, teeveeriippuvuudesta, juoksevavesiriippuvuudesta, lämminvesiriippuvuudesta, rahariippuvuudesta, koulutusriippuvuudesta, vaateriippuvuudesta uimarannallakin, kelloriippuvuudesta, valaistusriippuvuudesta, henkilöauto- tai bussiriippuvuudesta jne., jne.? Voimmeko elää enää ihmisiksi ilman mainittuja?

• runkkaasinävaan

kuulostaa että sulla on joku "stressihäiriö" tai joku paha seksiriippuvuus/ vamma, yrität seksillä purkaa sitä ja silti itket ainakin henkisesti. runkaat ja itket. -ja sillähän se ratkeaa kaikki kun harrastaa parinvaihtoa. :DDDDD

• petterihomo

Ethän sä osaa hoidella EDES yhtä naista. siksikö sen parinvaihdon tarvitsetkin.

• t-kM

Homoudessa ei muuten ole mitään vikaa, kullakin on omat tarpeensa, mutta ehket oikein käsitä heteromiestä, joka nauttii vaimonsa huoraamisesta. Sinä vain et voi käsittää, koska et ole näin rakentunut. Hän on.

• Kullirvo

No ethän sinä vaimosi seksielämästä voisikaan millään päättää, ei se mies vaimoaan "hallitse" kannattaa jättää tollainen luolamiesajattelu, muuten ihan hauska juttu.

• "jonka huomasin siitä, että vaimoni tyrkytti häntä seuraksi tälle miehelle pyöräilyseuraksi." Siis tyrkytti ketä? Siis sinuako pyöräilyseuraksi?
      No, itselle on aina ollut vaikeaa katsoa kun vaimo nauttii . Tulee vertailua että nauttiiko hän yhtä paljon minun kanssa. Mutta kun vaimo korahtaa ne viimeiset korahdukset ja vieras vetäytyy hänestä tulee minullekkin huvä tunne joka kruunaa kaiken.

• Levipari

Me ollaan oltu vaimon kanssa yhdessä liki 15v ja kaikenlaista nähty ja koettu. Siksi luottamus toiseen on hyvä. Jos tämä johtaa eroon niin ero voi tulla muustakin syystä. Molemmilla on ollut omat ekat seksijuttunsa ennen toisiamme. Jostain syystä kuitenkin heti ekoista panoista asti mulla on ollut seksuaalisesti eri fiilis vaimoni kanssa. Johtuu ehkä siitä, että hän on hyvin kaunis, arka, ujo, mutta kiihottuessaan todella seksuaalinen, mutta ikäänkuin häpeilevä. Jotenkin se vain vetää mua oikeista langoista.

Vieraasta puhuminen tuli mukaan jo 10v sitten joten kovin hätiköidysti emme ole olleet toteuttamassa. Sängyssä vain puhuessa siitä molemmat saivat jotain räjäyttävää seksistä irti. En nyt ala puhumaan siitä sen enempää yksityiskohtien osalta, koska jokaisella meillä on mielikuvituksemme.

Levillä vain asiat tapahtuivat. Vieras osasi lukea tilanteen ja muutenkin hän sopi kuvioihin. Fyysisistä kyvyistä huolimatta. Silti hän ei vain ole sellainen mies, että kokisin hänet uhkaksi muuten. Ei vain ole vaimoni tyyppiä. Sängyssä ja seksuaalisesti taas kyllä. Hankala selittää, mutta joku varmaan ymmärtää mitä tarkoitan.

Levin jälkeen oli toki käsiteltävää... mutta jotenkin ei enää pelota... se toisenkaan menettäminen. Viikonloppuna harrastimme seksiä facetimen kautta tämän miehen ollessa sitä kautta läsnä. Eilen sitten vaimo sanoi, että hänen tekee hirveesti mieli käydä tämän miehen luona ja tänään töiden jälkeen vaimoni on sitten ajamassa yöksi.. antamaan ja saamaan.

Ja musta on mukava kuvitella täällä mitä tapahtuu vaikka saankin illalla seurata hetken kännykän kautta.

• Ulkoistusta

Mielestäni tässä voittaa kaikki, naisesi saa munaa ja sinä saat kiksit. Voisin itsekin vetäistä eukkoasi jos ei ole mikään kauhea harppu. Voin laittaa sitten sulle vaikka parit videot miten eukkosi huutaa kun laukeaa.

Aivan loistavaa.

• Mutta haluaisitko sinä harrastaa seksiä vieraan vaimon kanssa? Esim 37 vuotiaan, jos kiehtoo ajatus niin laita postia...

• mnkilo

Vaihtelevin mielin luin tekstisi... ettei vaan mene hieman vaaralliseksi jos risteilylle lähtee ilman sinua.... jos niin sovitte, niin sovi myös se, että myös sinä voit sillä välin sekstailla jonku muun naisen kanssa, ja raportoit aina hälle siitä. Voihan se olla, että naisellasi mieli muuttuu.... itsellämme on ollut kolmantena toinen nainen, ihan kivaa, mutta ei pitemmän päälle. (oli vakipanona). Jos jatkuu pitempään, niin silloin saattaa tunteet tulla voimakkaammaksi tekijäksi siinä.

• Hanskaheikki

Mietin tässä miten se nuorempi julli täyttää sun vaimoa siellä risteilyllä.

Vedätkö itse käteen kotona?

• fantasioita

Sinulla on asiat todella paljon paremmin kuin itsellä oli, kun 40-vuotiaana kerroin puolisolleni, että minulla on tuollainen samanlainen fantasia. Kun kerroin exälleni, että haluaisin katsella, kun hän harrastaa seksiä vieraan miehen kanssa, hän sanoi minulle: "Jos tuo fantasiasi on totta, niin avioliittomme loppuu tähän". Hän pakotti minut perumaan kaiken, mitä olin fantasiasta sanonut. Ei kulunut kauaa, kun erosimme. Tämän jälkeen olen aina suhteen alussa varmistanut, ettei nainen ole fantasioissa mikään tiukkapipo. Olisit onnellinen, kun sinulla on tuollainen nainen. Itse olen etsinyt tuollaista iät ja ajat. Jos et kestä häntä ja aiot jättää hänet hänen fantasioiden takia, kerro minulle, kun hän on vapailla markkinoilla:)

• Levipari

Meilläkin suhtauduttiin vaihtelevasti puheisiin. Välillä kiihotti, välillä suututti. Jatkoin silti puhumista..

Vaikka me puhutaan aiheesta niin silti välillä tuntuu olevan vaikeaa seurata vaimon ajatuksenkulkua. Ruokahalu hänellä on ainakin kasvanut. Tunnusti tavanneensa tansseissa viime lauantaina miehen, josta oli vaikea ollut pitää näpit irti. Paikallinen tuttu niin parempi näin.

• Aviomiesxxx

Pitkää fantasiat fantasioina, älkee ryhtykö niitä toteuttamaan. Se on minun neuvo. Oman vaimoni kanssa nain usein, ei koskaan vieraan.
      En tiedä fantasioiko hän naidessa jotain muuta miestä, mutta itse ajattelen miten muut miehet panisivat tilanteesa ja siitä ajatuksesta kyrpä saa valtoimenaan vauhtia jo on kuin kova kanki ja kesto sen mukainen.

• Levipari

Nyt olisi ajankohtaista se laivamatka. Huomenna lähtevät ja maanantaina palaavat. Matka on tämän miehen työpaikan TYHY-matka.

• uteliasnais

Miten matka meni? Entä kotiintulo?

• Karhula

voi miten upeeta,tuollaista olen aina toivonut.itsellä pieni kulli joka laukeaa heti.joudun kädellä aina tyydyttämään.mutta toivoisin nurta kestäävää kullia vaimon pesään.Ole hyvä mies onnellinen aisuri,olen tosi kaatelinen sinun puolesta ONNELLINEN.Jussi

• Levipari

Ihan ok meni, mielikuvituksella voitte pohtia mitä on tapahtunut. Tosin vaimo totesi, että viikonloppu oli liian pitkä aika, kun henkisellä puolella kemiat eivät kohtaa täysin.

• asöldfjkasöfjk

täytyy kyllä sanoa että olet ihailtavan pragmaattinen tämän asian kanssa. Pitkä suhde, jos ero tulee niin se tulee joka tapauksessa ja se syy ei ole tod näk tämä. Elämä on nauttimista varten. Omalla kohdallani tuo setti on myös fantasia mutta vähän epäilen että en mustasukkaisuuttani kestäisi ihan noin pitkälle menevää toimintaa koska en 100%:sti luota puolisooni tietäen hänen historiansa. Iso käsi.

• Levipari

Kiitos. Olet varmaan ekoja joka ymmärtää tämän kuvion. Pitkä yhteinen elämä takana.. ei mitään täydelllisyyttä, mutta myös sellaista jota kaikki ei koe. Kaikkea kun katsoo sopivan "etäältä" niin tajuaa, että elämä on mahdollisuuksia täynnä.

Vaimokin lähti reissuun. Viikonlopuksi. Ja mielikuvitukselanne voitte kuvitella loput :)

• JärjenValo

Sanonpa vain, 49v miehenä, että HYI VITTU, jos täällä kirjoittelijat ovat tosissaan.

Toisaalta - saatte kaikki saman HIV:in ja luonto hoitaa loput. Juuri niinhän sen pitää mennäkin.
      Olisi muuten vitun hienoa olla tuollaisten ihmisten lapsi tahi isä/äiti.

Kävisitte saatana kouluja ja hankkisitte muuta sisältöä elämään kuin nussimisen luusereiden kesken.

Sperma ei ole mikään vaihtoesine.

Hyi saatana joka tapauksessa. Hakeutukaa hoitoon, päässänne on todella pahasti vikaa.

• swingerisingeri

Tosi umpimielinen kaveri...huh..mistä tiedät vaikka juuri olisitkin mainitsemasi "tuollaisten ihmisten lapsi" Mene kiillottamaan autoasi!

• pali7

Ollaan reipas 50 v pari kimpassa yli kolkyt vuotta parikyt vuotta sitten vaimo anto vieraalle laivalla hytissä aamulla molemmilla morkkis vaimo kyseli että rakastanko sitä vielä kun on sellainen huora että anto sovittiin että unohdetaan koko homma mutta ei unohtunut mentiin laivalle taas vaimo puki ja meikkasi tällä kertaa huoraksi nussi menomatkalla ruotsiin yhden kanssa takas tullessa kahden kanssa.
      Kohta parikyt vuotta touhuttu näitä juttuja ja rivoiltu siellä sun täällä ja tuntuu vaimo edelleen kelpaavan miehille ilman ja maksua vastaan, niin miksi lopettaa kun vaimo tykkää leikkiä huoraa ja minä kiihotun siitä. Sana leikkiä monen mielestä väärä mutta no. 0417246799

• Anonyymi

Vaimon kanssa vieras tuli mieleen kun halusi kerran katsoa pornoa. Liitin koneen televisioon, istuttiin vierekkäin sohvalla kysyin mitä haluaa nähdä sanoi ei likaista pornoa, löysin linkin siisti nainen tapasi kadulla miehen tai mies tapasi naisen.
      Naisella ihan nätti mekko, mies kkehui naista ja nainen vilkuili ympärilleen, vaimo kuiskas mitenkähän käy, sanoin katso nännit jo näkyy, vaimo kuiskas siitäkö sen näkee, kosketin rintoja kuiskas älä nyt avasin sauna takkia ja imaisin huokasi katsotaan.
      Kohta nainen oli sisällä mies istui viereen ja yritti hyväillä sai pikku hiljaa ilä osaa pois vain liivit esillä.
      Nainen yritti nousta mies painoi alas vaimo kuiskas paneekohan väkisin ja puristi kainalosta hyväilin paljaasta jalasta sanoin sullakin olis tummoinen asu, vaimo katsoi ja naurahti panisitko minut tyrkylle. Hieroin ylempää sinä olisit pornompi kuin tuo kumarruin että saan maistaa nänniä työnsi alas pois edestä.
      Nainen sanoi en voi on perhe, mies hieroi polvia ja ylempää nainen huokaili ja yritti nousta mies repäisi ylä osan alas ja imi nännejä vaimo huokas voiko se noin tehdä laskeuduin alas ja imin nännejä vaimo huokaili olet samallainen.
      mies työnsi käden pilluun nainen hätäänty vaimo kysyi eihän tämä ole raiskaus juttu käännyin rintoihin vaimo kuiskas olet ihana, nyt se katso mies suuteli hameen rajasta painoin pääni alas jalat leveni hitaasti ja siirtyi sohvan reunalle maistoin pillua ei ole ennen ollut näin liukas. Vaimo kiljahti katso miten se nuolee väkisin vaimokin liikutteli jalkojaan sanoin estä, työnsi päästä nuolin vain vaimo antautu, huokasi luoja mikä kalu laskin housut ja nousin , pois edestä vedin vaimon lattialle matalaa pöytää vasten että näki työnnyin takaa rajusti, melkein heti vaimo ulisi ei noin saa ja sai orgasmia työntelin hitaasti. loppuun asti vaimo nousi kuiskas kiitos oli kiihottavaa katsoa.
      Jokunen ilta eteenpäin kun taas keikutteli suihkun jälkeen sanoin laita se asu se mekko, katsoin ja sanoin lyhennä tuohon, vaimo nauroi onkohan liian lyhyt. Kone alkoi surista vein välillä viiniä. Kun tuli eteen sanoin liivit pois tuli uudelleen eteen kosketin haaroja ja vedin housut pois, sanoin nyt olet hyvä ja tunnet sen. Vaimo liikkui ja sanoi anna ne housut laitoin musiikia ja sammutin valot jäi vain pieni valo tanssitin vaimoa kuiskasin nojaa tansittiin kuiskasin vieras tansittaa lähellä tunnet kädet ja hyväilin paljasta selkää hitaasti painaa sunt vasten, kalu nousi soipivasti vaimo nojasi kuiskas mitä se vieras haluaa, sanoin sinut lähdetään huoneeseen haluan nuolla sinua vaimo painoi lisää kuiskas etkö muuta miheni kyllä on täällä kuiskas olis se ihanaa kerrankin olla vaan kun lopetettiin tanssi nostin helmaa ja suutelin vaimo esteli koskin etupuolelta huokasi kaulaan tuntu ihan oikealta koskin jalt kin oli vähän liukkaat vaimo juoksi vessaan tuli ja sanoi ne housut.

Mni loppu viikkoon sanoin on hyvä orkesteri perjantaina, nautoi nykö paritat sanoi ei katsotaan vaan vaimo nautoi sitten housut halasin varalta kahdet.

Ravintolassa oli hyvin pukeutuneita miehiä kello oli yli kymmenen, kuiskasin on herras miehiä mene edeltä käyn hakemassa. Vaimoa haettiin melkein heti, näin kuinka tanssitettiin os tanssi ns. oikein, osa läheltä. Eräs vanhempi herra tansitti ja puhui koko ajan veti vaimoa lähelle ja käsi kulki pitkin selkää tanssitti siten että jalka oli välillä reilusti haarojen välissä, vaimo hymyili miehelle kun vei pois.
      Kävin vaimoa heti, kuiskasin sinä täriset vaimo kuiskas mies tansitti niin ihanasti, kuiskasin tuotko housut, vaimo puristi, haluatko todella että menen se kysyi jo.
      Sanoin mene mutta varo, laita vessassa viestiä kun olet huoneessa.
      Vaimo katosi lavalta odottelin tuli viesti on ihana sviitti tarjos heti juomaa. Meni aikaa vaimo tuli,istuttiin päydässä hymyili koko ajan mentiin tanssimaan, kuiskas haluat varmaan kuulla sanoin kerro kotona, eräs toinenkin mies tanssitti useasti sen huomasin.

Kotona vaimo istui viereen, kuiskas se puoli alasti oleminen jo oli hurjaa mutta huoneeseen meno vapisin kun join juomaa rauhassa mies tuli viereen sanoi saat lähteä milloin haluat halusin vain kutsua sinut kun olet vetävä tai haluttava ja laittoi käden polvelle sanoin miehelle ethän sinä yksin tässä ole, annoin suudella ja suukotta kaulaan ensi kosketus rintoihin annoin se tapahtua oikeastaan halusin mies kuiski ihanat rinnat annoin laskea olkaimet kun suuteli rintoja tartui kaluun tunsin sen kovuuden se oli paksu sormet ei yltänyt ympäri kaivoin esille se oli puhdas jotenkin pyöreä sen pää ja kiiltävä katsoin Markkua katsoin ja imin kuiskas melkein heti älä liikaa hitto kun minä valuin ja kosketus sinne Markku kuiskas ihanan liukuas laskin mekon ja istuin syliin annoin imeä rintoja tuli hirveä halu nousin ja ohjasin itse sen sisään se paksu tatti aukoi ihanasti tunne oli että heti tarvin heti kuiskasin anna tulla älä odota, kun tunsin että ote kiristy aloin tulla ja samalla sain pitkät ryöpyt vapisin ja painoinsanoin anna olla kesti kivasti hieno olo. Kiiiitos

• Anonyymi

On kyllä aika karmivaa luettavaa tuollaiset tekstiseinät ilman välimerkkejä. Eihän tuosta ota pirukaan selvää.

• Anonyymi

Se on tuo suhde taputeltu onnea kannattiko

• Anonyymi

Olimme ottamassa yhtenä heinäkuun perjantai ottamassa viinaksia vaimoni Päivin 47 v 163/54 , puhuimme fantasioistaa sanoin ettää minusta olisi jännittävää nähdä kun sinä menisit baariin yksin ja miehet piirittäisivät sinua ja antaisin joittenkin niiden naida sinua . Päivi sanoi no se fantasia ois helposti toteuttavissa ja koska minulla on myös samantapainen fantasia . Sanoin mites ois jos toteutetaan se tänä iltana , Päivi sanoi sopii ja lähti laittamaan itseään . Hän laittoi sukat ja sukkanauhaliivit , sanoin jätä pöksyt pois ja Päivi jätti hän laittoi lyhyen minihameen ja avonaisen paidan ilman rintsikoita ja sanoi olen valmis . Sanoin mene siihen baariin jossa kerran käytiin jossa ei muita pahemmin o,e kuin ukkoja , sovimme että , vaimo tulee klo 24 kotiin ja nyt kello oli ilta 8 . Päivi soitti taksin ja lähti ja minä jäin jännittyneenä odottamaan . Päivi tuli vasta puoli kaksi ja oli vähän nuutuneen näköinen ja sukat oli rikki ja oli likaiset vaatteet , huomasin paidan selässä vihreää . Päivi alkoi kertomaan baari reissuaan , kun hän tuli sinne baariin niin siellä oli noin 20 ukkoa ja vain 2 naista , tilasin juotavaa ja menin istumaan . Heti oli 3 miestä tulossa kysymään sako ista , myönsi ja sen jälkeen ei tarvinnut itse ostaa , kun olin jo juonut 3 paukkua alkoi mennä jo päähän yksi miehistä sanoi mennäänkö istumaan tuonne sivummalle ja osoitti hämärää nurkkaa jossa oli seinustalla penkit ja edessä pöydät , mentiin . Kun pääsimme istumaan niin heti oli käsi hinkaamassa säästä ja kun en estellyt niin meni ylemmäksi ja huomasi ettei minulla ollut pikkuhousuja ja kohta oli sormi pillussa ja toinen ukko kouri tissejäni toiselta puolelta . Mitäs sanot jos lähdettäisiin meille , on juotavaa . Lähdin heidän mukaansa oikazimme puiston läpi , istuimme penkille ja yksi miehistä kaivoi pullon povarista ja antoi ryypätä. Siinä jatkui pillun sormettaminen ja yksi miehistä kaatoi minut penkin taakse selälleen ja kaivoi seisovan kullinsa esiin ja työnsi sen pilluuni , nai niin kauan kuin päästi spermansa sisään . Sen jälkeen jatkoimme matkaa ja kun olimme miehen kotona minulta rexvästiin pIta ja hame pois , miehet riisuivat itsensä ja jotka eivät vielä ollut saanut niin panivat minua ja yksi oikein runnoi isoa kaluaan pilluuni . Kun olivat panneet niin tuli tämä joka oli pannut minua puistossa niin uudelleen ja naisin kauan . Sen jälkeen keräsin vaatteeni , puin ja lähdin , miehet vielä sanoivat tuu huomenna niin saat useammalta mieheltä kullia . Lähdin ja soitin taksin , semmoinen baari ilta tästä tuli . Koitin pillua ja sanoin no on se kyllä aika liukas ja kaadoin Päivin sohvalle ja sanoin nyt pääsen panemaan spermaista pillua .

• Anonyymi

Aamulla kun herättiin niin hiukka kadutti että , olin päästänyt Päivi sinneckapakkaan ja ukkoja panivat nussineet vaimoani . Kun Päivi heräsi niin kyselin vielä illasta, hänellä ei ollut sanottavaa . Noustiin ylös ja siinä touhuiltiin kaikkea . Iltapäivällä kaadoin meille paukut ja toisetkin , Kysyin mitä meinasi tehdä illalla kun nämä äijät oli pyytänyt häntä tulemaan . Päivi sanoi en tietenkään mene ja jos siellä on useampi niin enhän minä tai pilluni kestäisi semmoista , no otimme lisää juotavaa ja aloin Päivin pillua hieromaan sanoin alkaako muikkua tekeen mieli , kun Päivi huohotti, sanoi tekee ja nyt sais panna vaikka 5 miestä minä sanoin aiotko soittaa kun kerran annettiin puhelin numero , Päivi sanoi pitäiskö entä jos siellä on useita miehiä ja ne kaikki haluaa naida minua . Sanoin minä ainakin haluan ja panin Päiviä ja kauan ja siinä sanoin soita vaan ja sanot sille ettet voi olla kauaa koska mies pääsee töistä illalla 10 ja Päivi soitti .

• Anonyymi

Päivi puhui jonkin aikaa kysyi etteihän siellä ollut monta miestä ja mihin osoitteeseen hän tulisi . Päivi lopetti puhelun ja sanoi , mies sanoi nimensä ja sukunimensä ja osoitteen , sanoi myös ettei ole kuin pari hänen lisäkseen . Päivi kysyi menenkö ollenkaan johon vastasin mene vaan on sekin fantasiasi toiseen kertaan toteutettu että , on useampi mies panemassa sinua , no Päivi sanoi , no mennään . Hän alkoi pukeutumaan , nyt hän laittoi punaiset sukat ja sukkanauhaliivit , mustan minihameen , mustan paidan ja korkkarit , kun oli valmis niin koitin pillua se oli ihan märkä ja huomasin aiemmin että , nännit nöpöttivät , sanoin taitaa Päivin pillu odottaa kullia , hän sanoi siihen höpö höpö ja vähän punastui . Päivi soitti taksin varttia vaille kuusi ja lähti . Päivi tuli kotiin muutama minuutin yli kymmenen , oli hiukka väsynyt , hän riisui vaatteensa ja laittoi aamunakin. Kaadoin hänelle paukut jonka juotuaan kertoi . Siellä oli kuusi miestä ja ensimmäiseksi kun asunnon omistaja tuli avaamaan niin hän alkoi heti eteisessä riisumaan minua , suuteli hieroi tissejä , nännejä ja laittoi sormen pilluuni hän sanoikin olet ihan kostea . Hänellä ei ollut muuta päällään kuin bokserit , hän käänsi minut ympäri ja työnsi kalunsa minuun , minä nojasin eteisen pöytään , muut siellä huutelivat mihin jäätiin niin mies sanoi hän juttelee Päivin kanssa . Hän pani niin kauan että päästi siittiönsä pilluuni ja sen jälkeen mentiin olohuoneeseen jossa muut istuivat ja kalsareissa , tarjosivat minulle paukut jonka jälkeen alkoivat naimaan minua kaikki vuorollaan . Jotku halusi panna takaapäin ja kokoajan joku oli työntämässä kaluaan suuhuni . Kaikki naivat minua ja melkein kaikki vielä toisenkin kerran . Sain kyllä välillä istuakin ja ottaa paukkuja mutta koko sen 4 tunnin aikana oli joku panemassa minua . Kun kello tuli lähelle kymmentä sanoin minun täytyy lähteä . Mies jolle olin soittanut sanoi sen mies tulee kymmeneltä töistä . Sanoin no oli kyllä aikamoista panemista , menetkö vielä , johon Päivi sanoi painokkaasti EN . Nytkin on pillu hellänä pian ne äijät keksii että , nne hommaa yli kymmenen ukkoa ja panevat minua koko viikonlopun niin etten kävele viikkoon . Jaksoi Päivi vielä että , pääsin liukkaille panemaan . Toivottavasti nyt Päivi sai kunnolla fantasiansa tyydytettyä sillä en kyllä enää päästä häntä lähtemään toisten pantavaksi .

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      145
      3126
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      108
      2553
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      51
      2541
    4. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      240
      2208
    5. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      480
      1884
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      250
      1832
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      108
      1830
    8. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      9
      1674
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      1597
    10. R.I.P. Kristian Antila

Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi
      Maailman menoa
      24
      1452
    Aihe