jormalaiset
Vapaa kuvaus
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
524
Kommenttia
3502
Diplomaatti Passi
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008690093.html 3. Pidätetään Putin valtiovierailulla – ja joudutaan ehkä sotaan MONEN048- 047
Supertulivuori possahtaa
Siis jos ja kun käy näin niin pitkäksi aikaa on ruokaa valmiusvarastoissa? Ilmeisesti puhutaan viljasta?047Mielikuvitus kirjekaveri?
Moni etsii täällä kaveria kirjeen vaihtoon. Suostuisitko kirjoittamaa mielikuvitus olennolle? *Vaikkapa Aku Ankalle. Ju547Panssarimiestä muistaen
Niin se aika vierii Haluaisin ostaa Ei Kiinassa tehdyt miesten alushousut. Mistä löydän? Olen käyttänyt Björn Borg boxer047Facebook ei sulkeudu
Valitsemalla kolmio minkä alla on sulje, ei tapahdu mitään. Vari muuttuu mutta ei muuta. Suljen koneen ja käynnistän sen047Baletti liikkeen nimi
Onko sille elokuvissa joskus nähtävälle liikkeelle nimi. Balleriina seisoo peilin edessä ja nostaa toisen jalkansa suora047Vastaaja prepaid liittymään
Siis saako prepaid liittymään vastaajan? Edellyttääkö se henkilötietojen antamista?046- 046
Elämänhallinta
Tulee mieleen että menettääkö Nais julkkis elämän hallinnan helpommin kuin Mies julkkis? Ja miksi?246Dual asetukset
Omistan LG kahdella sim-kortilla varustetun kännykän. Homma toimii hyvin mutta. 1 paikassa on normaali saunalahden liitt045Suolisto leikkaukset
Luin netistä viime sodan tapahtumista ja haavoittuneista. Henkilö oli haavoittunut vatsaan. Sirpale oli rikkonut suolia045DualSim ja eri operaattorit
Miten toimii vai toimiiko jos dual-sim puhelimessa kortit on eri operaattoreilta?044Pohjoisnapa siirtyy, vaikuttaa miten?
Siis tietysti suunnistukseen ja autojen navigointiin. Mutta jos ei harrasta kumpaakaan niin onko arkeen mitä vaikutusta044Koirien älykkyys
Onko koirille tarkoitettuja kilpailuja missä paremmuuden ratkaisisi ongelman ratkaisu kyky? Miten saat herkun lukitusta444- 344
Yhdyntä avaruudesta tulleiden kanssa
Oletteko olleet tai uskotteko että olette olleet yhdynnässä avaruusdesta tulleiden vierailijoiden kanssa. Vaihtaisin mie644Facebookin piilotetut keskustelut
Katselin Facebookissakäymiäni keskusteluja, messengeri nykyisin. Piilotin joitakin keskusteluja palatakseni niihin myöhe044IP-osoite Facebookissa
Viestittelen henkilön kanssa Facebookissa. Miten saan tietooni hänen IP-osoitteen ilman että kysyn häneltä sitä suoraan?044Voittaen Viroon
Olen keski-ikäinen suomalais mies. Voitin kahden hengen laivamatkan Tallinnaan missä kaksi yötä kylpylässä. Koska olen042