Vapaa kuvaus

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]

Aloituksia

525

Kommenttia

3505

1. Osoite avaruudessa

Nasa lähetti Voyager 1 ja Voyager 2 avaruuteen pitkälle matkalle. Mukana meni niin sanottu kultainen levy kummasakin. Le
    Tähtitiede
    9
    65
  2. Ärrä vikaisten kirja

Kuulin tarinan sukulaismiehestä. Kaverilla oli paha r-vika. Sitä tosin ei huomannut kun puhuessaan se väisti kaikki sana
    0
    64
  3. Uralin takana

Oletteko retkeilleet Siperiassa?
    Eräretkeily
    0
    64
  4. Prepaid-liittymä ja vastaaja

Saako prepaid liittymään vastaajan? Edellyttääkö se henkilötietojen antamista?
    Elisan liittymät
    0
    63
  5. Vastaaja prepaid liittymään

Siis saako prepaid liittymään vastaajan? Edellyttääkö se henkilötietojen antamista?
    Sonera.
    0
    62
  6. Numerolevyn vaihto

Viisareiden alla on tuo levy missä on kellon merkki ja tunti numerot. Vaihdetaanko niitä missään? Olisi kiinnostavaa saa
    Kellot
    0
    62
  7. Sormenjäljet, samanlaiset?

Sormenjäljet on kuulemma yksilölliset. Jos saadaan henkilöltä kaikki sormenjäljet ja vastaavat arkistosta tunnistus lien
    Poliisi
    5
    61
  8. Mobiili data pois päältä?

Jos on mobiilidata päällä. Se kuluttaa akkua. Miten otan sen pois päältä? Huawei Y360
    Datayhteydet
    0
    61
  9. Miten nauhoittaa Skype-keskustelu?

Voinko nauhoittaa Skype palaverin?
    Tietotekniikka
    3
    61
  10. MI6:sen seikkailut Puolassa

Luin jostakin joskus Iso-Britannian tiedustelupalvelun MI6 toiminnasta toisen maailman sodan jälkeen Puolassa. Ne lähett
    Salaliittoteoria
    0
    60
  11. Koko joukkueelle mitallit

Kiinnostaisi tietää miltä tuntuu saada se kultainen (tai mikä mitalli vaan) kun joukkue voittaa turnauksen. Kysely koske
    Yleistä urheilusta
    0
    60
  12. Olga Tokarczukin suomennetut teokset, dekkari?

Mikä noista on dekkari? - •Päivän talo, yön talo, 2004 •Alku ja muut ajat, 2007 •Vaeltajat, 2012 -En oikein päässyt jyvä
    Jännitys ja dekkarit
    0
    59
  13. Baletti liikkeen nimi

Onko sille elokuvissa joskus nähtävälle liikkeelle nimi. Balleriina seisoo peilin edessä ja nostaa toisen jalkansa suora
    Tanssi
    0
    59
  14. IP-osoite Facebookissa

Viestittelen henkilön kanssa Facebookissa. Miten saan tietooni hänen IP-osoitteen ilman että kysyn häneltä sitä suoraan?
    Yleistä somesta
    0
    59
  15. Nyt olisi Moskeijan paikka vapaana?

Hankkeen puuhanainen Pia Jardi on ehättänyt jo ilmoittaa julkisuudessa, että Oasis-säätiö vie moskeijahankkeen johonkin
    Kauhajoki
    0
    58
  16. Saunalahden liittymien jako

Minulla on kolme saunalahden liittymää nimissäni. Oma elisa tunnuksilla pääsen katsomaan niiden tietoja ja päivittämään
    Datayhteydet
    0
    57
  17. Universidad de Las Palmas

Onko tuttu kenellekkään. Mitä sielä voi opiskennella?
    Vaihto-opiskelu
    0
    57
  18. Arvon lisä verot

Jos luovuttaisiin palkkaverosta. Korvattaisiin korotetulla arvonlisä verolla. Paljonko sitä pitäisi nostaa?
    Verot
    1
    56
  19. Voittaen Viroon

Olen keski-ikäinen suomalais mies. Voitin kahden hengen laivamatkan Tallinnaan missä kaksi yötä kylpylässä. Koska olen
    Yleistä matkailusta
    0
    56
  20. Nokia 6303i RM-638 Ovesta Facebookiin

Nokia 6303i, siis tuo Nokia minulla on. Otan kuvan ja yritän laittaa sitä nettiin. Puhelin rupeaa etsimään OVI palvelua
    Nokia-puhelimet
    3
    56