jormalaiset

Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
Osoite avaruudessa
Nasa lähetti Voyager 1 ja Voyager 2 avaruuteen pitkälle matkalle. Mukana meni niin sanottu kultainen levy kummasakin. Le965Ärrä vikaisten kirja
Kuulin tarinan sukulaismiehestä. Kaverilla oli paha r-vika. Sitä tosin ei huomannut kun puhuessaan se väisti kaikki sana064- 064
Prepaid-liittymä ja vastaaja
Saako prepaid liittymään vastaajan? Edellyttääkö se henkilötietojen antamista?063Vastaaja prepaid liittymään
Siis saako prepaid liittymään vastaajan? Edellyttääkö se henkilötietojen antamista?062Numerolevyn vaihto
Viisareiden alla on tuo levy missä on kellon merkki ja tunti numerot. Vaihdetaanko niitä missään? Olisi kiinnostavaa saa062Sormenjäljet, samanlaiset?
Sormenjäljet on kuulemma yksilölliset. Jos saadaan henkilöltä kaikki sormenjäljet ja vastaavat arkistosta tunnistus lien561Mobiili data pois päältä?
Jos on mobiilidata päällä. Se kuluttaa akkua. Miten otan sen pois päältä? Huawei Y360061- 361
MI6:sen seikkailut Puolassa
Luin jostakin joskus Iso-Britannian tiedustelupalvelun MI6 toiminnasta toisen maailman sodan jälkeen Puolassa. Ne lähett060Koko joukkueelle mitallit
Kiinnostaisi tietää miltä tuntuu saada se kultainen (tai mikä mitalli vaan) kun joukkue voittaa turnauksen. Kysely koske060Olga Tokarczukin suomennetut teokset, dekkari?
Mikä noista on dekkari? - •Päivän talo, yön talo, 2004 •Alku ja muut ajat, 2007 •Vaeltajat, 2012 -En oikein päässyt jyvä059Baletti liikkeen nimi
Onko sille elokuvissa joskus nähtävälle liikkeelle nimi. Balleriina seisoo peilin edessä ja nostaa toisen jalkansa suora059IP-osoite Facebookissa
Viestittelen henkilön kanssa Facebookissa. Miten saan tietooni hänen IP-osoitteen ilman että kysyn häneltä sitä suoraan?059Nyt olisi Moskeijan paikka vapaana?
Hankkeen puuhanainen Pia Jardi on ehättänyt jo ilmoittaa julkisuudessa, että Oasis-säätiö vie moskeijahankkeen johonkin058Saunalahden liittymien jako
Minulla on kolme saunalahden liittymää nimissäni. Oma elisa tunnuksilla pääsen katsomaan niiden tietoja ja päivittämään057- 057
Arvon lisä verot
Jos luovuttaisiin palkkaverosta. Korvattaisiin korotetulla arvonlisä verolla. Paljonko sitä pitäisi nostaa?156Voittaen Viroon
Olen keski-ikäinen suomalais mies. Voitin kahden hengen laivamatkan Tallinnaan missä kaksi yötä kylpylässä. Koska olen056Nokia 6303i RM-638 Ovesta Facebookiin
Nokia 6303i, siis tuo Nokia minulla on. Otan kuvan ja yritän laittaa sitä nettiin. Puhelin rupeaa etsimään OVI palvelua356