jormalaiset

![]()
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
Saunalahden liittymien jako
Minulla on kolme saunalahden liittymää nimissäni. Oma elisa tunnuksilla pääsen katsomaan niiden tietoja ja päivittämään065Ilmoitus armeijassa
Oliko armeijassa joku ilmoitus -Eli upseeri kysyy sotilaalta ilmoitusta -Sotilas vastaa nimellä arvolla ja tehtävällä. -165Kirjojen suomentaminen
Luen Saara Villan suomentamaa "Ewa Morenon juttu" tekijä Håkan Nesser. Hyvin suomennettu. Yhdessä kohtaa kerrotaan mitä064Ansiosidonnainen tulossa
Näyttää siltä että tulen irtisanotuksi kevään koittaessa. Työsuhde on jatkunut yhtä jaksoisesti 20 vuotta. Aikoinaan sov264- 063
Maria Stuart Skotlannin kuningatar
Jos ja kun Brexitin ansiosta Skotlanti eroaa Iso-Britanniasta tuleeko Maria Stuartin jälkeläisestä taas hallitsija.063Nyt olisi Moskeijan paikka vapaana?
Hankkeen puuhanainen Pia Jardi on ehättänyt jo ilmoittaa julkisuudessa, että Oasis-säätiö vie moskeijahankkeen johonkin062Voittaen Viroon
Olen keski-ikäinen suomalais mies. Voitin kahden hengen laivamatkan Tallinnaan missä kaksi yötä kylpylässä. Koska olen061Kuvatun tekstin luettavuus.
Jos teksti vaikkapa henkilö kortissa on 5mm korkeata. Miten kaukaa voi nykyisellä kännykällä kuvata että kuvasta voi vie061Mitä ansiosidonnaisella saa tehdä?
Jos minut lomautetaan kirjanpitäjän hommasta. Saan ansiosidonnaista. -Saanko mennä kaverin mökkityömaalle katselemaan j160Arvon lisä verot
Jos luovuttaisiin palkkaverosta. Korvattaisiin korotetulla arvonlisä verolla. Paljonko sitä pitäisi nostaa?159Nokia 6303i RM-638 Ovesta Facebookiin
Nokia 6303i, siis tuo Nokia minulla on. Otan kuvan ja yritän laittaa sitä nettiin. Puhelin rupeaa etsimään OVI palvelua359- 159
Kuvat Instagramiin pöytäkonelta
Haluaisin siirtää kuviani pöytäkoneeltani instagramiin? Miten teen sen vaihde vaihteelta?059Kova laki: Erikoisyksikkö
Eilen tuli Kova laki, Erikoisyksikkö kanavalta Frii ma 2.11.2020 klo 22:00. Kausi 15, osa 13. Jos näit kerro miten kävi059Mehiläiset menee?
Jos mehiläiset katoavat ja muut pölyttäjät samoin. Miten luonto ja maisemat muuttuu?158DualSim ja eri operaattorit
Miten toimii vai toimiiko jos dual-sim puhelimessa kortit on eri operaattoreilta?058Pohjoisnapa siirtyy, vaikuttaa miten?
Siis tietysti suunnistukseen ja autojen navigointiin. Mutta jos ei harrasta kumpaakaan niin onko arkeen mitä vaikutusta058Yhdyntä avaruudesta tulleiden kanssa
Oletteko olleet tai uskotteko että olette olleet yhdynnässä avaruusdesta tulleiden vierailijoiden kanssa. Vaihtaisin mie658Paavo Arhinmäki muistelee
Joskus oli telkassa haastattalu Paavo Arhinmäki ja joku Kristillisten mieskansanedustaja. -Toimittaja: Oletteko ollut hu058