jormalaiset
Vapaa kuvaus
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
524
Kommenttia
3502
Voittaen Viroon
Olen keski-ikäinen suomalais mies. Voitin kahden hengen laivamatkan Tallinnaan missä kaksi yötä kylpylässä. Koska olen043Ansiosidonnainen tulossa
Näyttää siltä että tulen irtisanotuksi kevään koittaessa. Työsuhde on jatkunut yhtä jaksoisesti 20 vuotta. Aikoinaan sov243Koko joukkueelle mitallit
Kiinnostaisi tietää miltä tuntuu saada se kultainen (tai mikä mitalli vaan) kun joukkue voittaa turnauksen. Kysely koske043Clarion Hotel Helsinki Mitä naapuriin
Clarion Hotel Helsinki Katselin hotellille mennessä sen pohjois puolelle nousee kaksi betonista rakennusta rannantuntuma341Olga Tokarczukin suomennetut teokset, dekkari?
Mikä noista on dekkari? - •Päivän talo, yön talo, 2004 •Alku ja muut ajat, 2007 •Vaeltajat, 2012 -En oikein päässyt jyvä041Salt neuvottelut vakooja?
Aikoinaan käytiin neuvotteluja NL-USA euroopassa, oliko Wien ja Salt?? Amerikkalaiset epäili yhtä omista neuvottelijoist041Ärrä vikaisten kirja
Kuulin tarinan sukulaismiehestä. Kaverilla oli paha r-vika. Sitä tosin ei huomannut kun puhuessaan se väisti kaikki sana041Keskustelut Koiran kanssa
Keskusteletteko Koiran kanssa vaikka se ei vastaa? Kerron ummet ja lammet ja sano, näinhän se on vai mitä? Eikä Koira vä040Työpaikat Facebookissa
Olen lisännyt työpaikat Facebookiin. Miten vaikutan niiden järjestykseen? Haluaisin että uusin olisi ylimmäinen. Nyt ne040Käytätkö juoksuhametta?
Käyttääkö kukaan juostessa hametta? https://www.zalando.fi/juoksuhameet/ Varmasti omat hyvät puolensa mutta empä ole hu140Google Maps
Onko muita kartta jutuja joista voisi katsella syrjäseutujen teitä ja polkuja?040Venäjän kielen opettajaa
Aloitin venäjän opinnot ja haluaisin opetusta venäläiseltä. Kyseeseen tulisi keskustelu ja lausumisen opetus.039Sormenjäljet, samanlaiset?
Sormenjäljet on kuulemma yksilölliset. Jos saadaan henkilöltä kaikki sormenjäljet ja vastaavat arkistosta tunnistus lien539Ilamaisia arkkitehti ohjelmia
Tarkoitus olisi tehdä malli 2D/3D mökki tontista ja siinä olevista rakennuksista. Voisi sitten hamotella muutoksia ja is539Saunalahden liittymien jako
Minulla on kolme saunalahden liittymää nimissäni. Oma elisa tunnuksilla pääsen katsomaan niiden tietoja ja päivittämään038Kansalaisuuden poisto EU:ssa
Ilta-Sanomat: Tutkija Markku Jokisipilä ottaa Facebook-julkaisussaan kantaa Isis-vaimojen ja heidän lapsiensa kohtaloon.638HIFK Omistaja Lucas Chang Jin Pelaajaoikeudet
Hesarissa olleen jutun mukaan Jin haluaa tehdä joukkueella rahaa. Esimerkiksi myymällä pelaajia. -Miten se homma menee.038Voinko kaveri periä lapsensa?
Jos isyys vahvistetaan miehen kuoleman jälkeen tulee myös oikeus perintöön. -Mutta toimiiko homma toisin päin. Kaverill538Naurunappula.com linkki facebook
Sain tehtyä linkin Naurunappula.com sivustoltani facebooksivulleni. Ei ollut tarkoitus. Saan sen kyllä Vain minä tilaan.037Tokio tai Hongkong?
Onkohan kenelläkään kokemusta opiskelusta Japanissa tai Hongkongissa? Katselin Times Higher Education listaa ( https:/037