jormalaiset

![]()
Minä Exhibionisti.
Haluan tulla katsotuksi.
[email protected]
Aloituksia
525
Kommenttia
3505
Ilamaisia arkkitehti ohjelmia
Tarkoitus olisi tehdä malli 2D/3D mökki tontista ja siinä olevista rakennuksista. Voisi sitten hamotella muutoksia ja is561Ilmoitus armeijassa
Oliko armeijassa joku ilmoitus -Eli upseeri kysyy sotilaalta ilmoitusta -Sotilas vastaa nimellä arvolla ja tehtävällä. -161Nyt olisi Moskeijan paikka vapaana?
Hankkeen puuhanainen Pia Jardi on ehättänyt jo ilmoittaa julkisuudessa, että Oasis-säätiö vie moskeijahankkeen johonkin060Ansiosidonnainen tulossa
Näyttää siltä että tulen irtisanotuksi kevään koittaessa. Työsuhde on jatkunut yhtä jaksoisesti 20 vuotta. Aikoinaan sov260Arvon lisä verot
Jos luovuttaisiin palkkaverosta. Korvattaisiin korotetulla arvonlisä verolla. Paljonko sitä pitäisi nostaa?159Voittaen Viroon
Olen keski-ikäinen suomalais mies. Voitin kahden hengen laivamatkan Tallinnaan missä kaksi yötä kylpylässä. Koska olen059Nokia 6303i RM-638 Ovesta Facebookiin
Nokia 6303i, siis tuo Nokia minulla on. Otan kuvan ja yritän laittaa sitä nettiin. Puhelin rupeaa etsimään OVI palvelua359Salt neuvottelut vakooja?
Aikoinaan käytiin neuvotteluja NL-USA euroopassa, oliko Wien ja Salt?? Amerikkalaiset epäili yhtä omista neuvottelijoist059Kuvatun tekstin luettavuus.
Jos teksti vaikkapa henkilö kortissa on 5mm korkeata. Miten kaukaa voi nykyisellä kännykällä kuvata että kuvasta voi vie058Maria Stuart Skotlannin kuningatar
Jos ja kun Brexitin ansiosta Skotlanti eroaa Iso-Britanniasta tuleeko Maria Stuartin jälkeläisestä taas hallitsija.058Kirjojen suomentaminen
Luen Saara Villan suomentamaa "Ewa Morenon juttu" tekijä Håkan Nesser. Hyvin suomennettu. Yhdessä kohtaa kerrotaan mitä058Mitä ansiosidonnaisella saa tehdä?
Jos minut lomautetaan kirjanpitäjän hommasta. Saan ansiosidonnaista. -Saanko mennä kaverin mökkityömaalle katselemaan j157Mehiläiset menee?
Jos mehiläiset katoavat ja muut pölyttäjät samoin. Miten luonto ja maisemat muuttuu?157Pohjoisnapa siirtyy, vaikuttaa miten?
Siis tietysti suunnistukseen ja autojen navigointiin. Mutta jos ei harrasta kumpaakaan niin onko arkeen mitä vaikutusta057Aistien parantaminen
https://yle.fi/uutiset/3-9956221 Haluaisitko paremman näön. Olisitko valmis kokeiluun?056- 156
DualSim ja eri operaattorit
Miten toimii vai toimiiko jos dual-sim puhelimessa kortit on eri operaattoreilta?056Kova laki: Erikoisyksikkö
Eilen tuli Kova laki, Erikoisyksikkö kanavalta Frii ma 2.11.2020 klo 22:00. Kausi 15, osa 13. Jos näit kerro miten kävi055Koirien älykkyys
Onko koirille tarkoitettuja kilpailuja missä paremmuuden ratkaisisi ongelman ratkaisu kyky? Miten saat herkun lukitusta454IP64 puhelin hyvällä kameralla
Siinähän se tärkein. Tarvitsen kestävän kännykän töihin. Suojaus olisi IP64. Mutta tarve olisi lähettää kuvia konttorii754