niko.pajari

Hahaa!!! Kiinni jäit. Miks tulit kattomaan mun sivua?? Suosikkileffat: se on se yks hyvä mut en muista nimee...kyl te sen tiiätte Vapaa-aikanani: tylsäää Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: etelään.. En pidä: teistä Ruoka & juoma: juomaaan.. Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia1 aloitusta · 6 kommenttia
- hah!
- Ehkä paskin ketju ikinä! SULKEKAA JA SUKELTAKAA!!
- HAHAAA!! Face the reality biatchhhh...
- Riitta Väisänen ollu ite jotain pervoilees siel eikä haluu tunnustaa...
- On vaan sellanen homma että pitäs saada sinne porukkaa liittymään että yleistyis suomessa. Itelläni on ollu siellä sivut jo vuoden verran ja mut en oo paljoo jaksanu käydä. Nyt sitte innostuin uudestaa ja oon käyny ihan säännöllisesti.. Jos joku haluaa ni voip liittyä seuraavan linkin kautta ni ei sitte mee hommat harakoille vaan ihan kotipuolen joukkueelle.. http://r.yuwie.com/crimina/
Nii tosiaan joskus viimevuoden puolella kävin kattelemassa ihan ensimmäisten yuwie profiileista ja siellä oli eräs mies joku oli kerenny jo tienaamaan pientä tasku rahaa elikkäs kuvia oli kolmesta shekistä 100-200$. ja nyt varmasti tienaa jo sen verran että ei paljoo tarvi töitä tehä.. Nii ja kun ootte sen profiilin saanu tehtyy ni laittakaa ihmeessä viestiä tulemaan jos vaan on jotain kysyttävää esimerkiks sivujen tekemisestä. - Pojillahan on jo nukkeja ainoastaan aseilla sun muilla varustettuina eikä mitään kaunista jo nössöä. Miettikää jos pojalla olisi nukke millä on hame ja sitä hän työntelisi rattaissa..Se on vähän homoa ja nyt jo valitetaan kun niin moni lopettaa armeijan kesken henkisen ahdistuksen koti-ikävän sun muitten psyykkisien ongelien takia. Se on niin että äiti on tyttären malli ja isä pojan ja jos ei ole isää niin sitte joku muu äidin miesystävä..Itselläni ei ollut koskaan kumpaakaan mutta kävi tuuri kun isosiskolla oli niin paljon kavereita kylässä joista suurinosa poikia sieltä minä vaikutteeni sain.