Vapaa kuvaus

Tuuli väreilee meren pinnalla,

auringon viimesäteet kohtaavat rannanhiekan,

kalan hyppy vedessä rikkoo hiljaisuuden,

olemme yhtä, sinä ja minä.

Yön hiljaiset hetket kanssasi,

linnun siipien kahahdus taivaalla,

koivunlehdet liikumattomat yllämme hetkellä kun saan pitää sinua lähelläni,

rakkaus on tämä hetki.

Kuva minusta, löytyy linkistä "tuo komea mies"

Jos et itse saa aikaan hankaluuksia elämääsi, älä sure, aina löytyy henkilö joka tekee sen puolestasi.

Ja lisää; Pullukka, hyväntuulinen ja yksoikoinen eläkkeellä oleva keittiömestari.

Ammattiani harrastelen edelleen.

Juttelen mielelläni mistä tahansa aiheessta, mikään ei ole vierasta, synnyttämisestä hevosen kenkien laittoon, minulla on mielipide josta pidän kiinni.

Kerran minut valtasi epäilys että saattaisin olla väärässä jossain asiassa, onneksi heräsin huomasin ajatuksen olleen vain unta.

Tyttärieni mielestä olen aina väärässä, niiden, siis tyttärien kohdalla kävi kasvatusfipa jonka voi laittaa kokemattomuuden tiliin.

Ne opetettiin puhumaan eivätkä sen jälkeen ole lopettaneet.

Jos voisin aloittaa alusta uudestaan niiden kanssa sulkisin ne pimeään kellariin siihen asti että ne voi siirtää koulun harteille kasvatusosion ajaksi.

Lainaus Lassi ja Leevi sarjiksesta:

"Kaikki mikä ei ole pakolla tehtyä voidaan laskea huviksi".

Muuten jos et jaksa lukea tätä tekstiä loppuun niin tuskin jaksat jutellakaan koska minä käytän mielelläni pitkiä lauseita.

Ja EHDOTTOMASTI puhun mieluimmin punaisilla, jossain poikkeustapauksissa myös ylellä, mutta vieroksun sitä.

Ja myös huomioitavaksi; olen huono keskustelujen aloittelijaksi, mutta erittäin hyvä kuuntelijaksi ja puhumaan.

Luonteeni uteliaspuoli on aina liikkeellä katsomassa minkälaisia ihmisiä lankoilla pyörii, jos se häiritsee jotakuta, bannaa tai ilmoita s.postiin että tiedän pysyä poissa sivultasi.

Se minkä ikäisten ihmisten kanssa keskustelu luonaa ei ole rajaa, jokainen voi itse päätellä haluaako jutella vaiko eikö.

Yön pehmeä satiini kietoutuu ympärillesi, tuulenvire liikuttaa hiustesi kruunua, kuvajaisesi kimaltelee virrassa kilvan tähtien, mä untasi valvon.

Kuu syleilyynsä meidät ottaa, tähdet polkuamme valaisee, puut metsän meille kuiskii, linnut tarinaansa kujertaa, yö unten usvaisten harsoon meidät peittää.

On vain 2 täydellistä ihmistä, toinen kuollut, toinen syntymätön. Kiinal. sananlasku

Suosikkibändit/artistit: rock, Blues, pop, country

Ruoka & juoma: kaikki mikä itse teen, ja valikoiden muiden tuottamat nautinnot

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Ase tai siviilipalvelus: laivasto

Yhdistykset/kerhot: Päin mäntyä vaikka sattuis kerho

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Jos haluat nähdä pärstäkuvan, niin loikkaa treffi sivulle, siellä se toljottaa odottaen sinua!

Aloituksia

273

Kommenttia

534

  1. Nyt kun

    tää on ollu auki jo peräti muutaman tunnin, niin haluan takaisin entisen!!! Yksinkeratainen sieluni ei ymmärrä näitä nyk
    Huuhaa
    0
    119
  2. Tuli,

    meinaa lisää lunta :(, vois vähä rajoittaa ko allakas lukee et ny on kevät... yritettiin joskus tanssii tän tahdis, tul
    Huuhaa
    2
    118
  3. Tämä on Kaikille

    mukaville ihmisille ja samalla lähtölaskennan alku, olen ikäänkuin saanut tästäkin sen mitä saatavissa on. Nyt voi aloit
    Huuhaa
    3
    118
  4. Minä Inhoan

    hammaslääkäreitä, varsinkin hyväntuulisia hammaslääkäreitä jotka poraa kiviporalla leuan täyteen reikiä ja samalla kerto
    Huuhaa
    5
    116
  5. Se Alkaa Tästä 12 oO-1-Oo

    ja päättyy tähän. kahdentoista päivän musiikillinen odotus, jouluaatto..... kohta siirryn Suurtorille tönimään muita po
    Huuhaa
    0
    116
  6. Tämä on

    vain tarkoitettu väliaika eli taukomusiikiksi.. jotta ajatukset taas kulkisivat selkeinä (???????????), harmi ettei löyd
    Huuhaa
    1
    116
  7. Fiksu

    aloitus oli tarkoitus tehdä näin myöhäisillan ajankuluksi, siinä vain kävi niin etten enää muista mistä minun piti se al
    Huuhaa
    0
    115
  8. Sinulle...tai

    minulle, tai ei kenellekään. Päätä itse, siihen eivät voi muut vaikuttaa..... http://www.youtube.com/watch?v=K43BZ0FSOAY
    Huuhaa
    0
    115
  9. Se Alkaa Tästä

    Eli joululaulut, 1 per päivä minulta jouluaattoon asti. Uusia, vanhoja mutta kaikki sellaisia joita itse kuuntelen......
    Huuhaa
    3
    115
  10. tässä nyt

    uusille NIMETTÖMILLE kirjoittajille, on vähän samaa näköä ja ääntä http://www.youtube.com/watch?v=Ac2yP_DbHxc
    Huuhaa
    2
    114
  11. Se on siis

    sillai kun ei ole mitään sanottavaa, niin siihen käytetään tuhottomasti sanoja. Ja kun ei ne sanatkaan riitä niin avataa
    Huuhaa
    2
    113
  12. Nyt alkaa

    pikkuhiljaa olla valmistelut iltaa varten valmiit. Pitsa on valmiina odottamassa uuniin laittoa, juotavaa varattu (ei al
    Huuhaa
    2
    113
  13. Siis tuota....

    kun tuolla kiertelin ja kaartelin pitkin finjävel24 sivustoja nii on se sanottava että huuhaa jää vasta jonnekin sijoill
    Huuhaa
    1
    112
  14. Olenk???

    Olenk mää tänää kirjottanu jottai...vai eile, ei sil mittä välii ol kunnei mul kuiteska mittää asiaa ol. Simmotti mää ky
    Huuhaa
    1
    112
  15. ROCK ON RAJATON RIEMU

    VALINNOISTANI EI VOI VALITTAA!! EN KUUNTELE VALITUKSIA JOLLEI NE OLE KIRJATTU KOLMENA KAPPALENNA JA KOPIOT NIISTÄ!! Tämä
    Huuhaa
    0
    112
  16. Perskatti kun

    meinas lykätä talvea tänne! Het ku ulos meni oli vähällä päästä samantien sairaslomalaiseksi, kesäkenkillä tuli jotenki
    Huuhaa
    1
    112
  17. Keskiiän kriisi?!?

    Elikkäs joitain tunnusmerkkejä joista tunnistat oletko vanha, "Vanha" vai VANHA! Krapulat ovat pahenpia kuin ennen, nii
    Huuhaa
    0
    111
  18. Mulla loppu mielikuvitus

    joten kävin kopioimassa yhen vanhan juttuni, ja tää onkin tämän illan ainoa kannaottoni mihinkään, siis muiden aikaisemp
    Huuhaa
    1
    111
  19. Tässä kappale

    niille niinsanotuille miehille jotka jaksaa lätistä paskaa päivästä toiseen Divine; Y're think u* man http://www.youtube
    Huuhaa
    2
    110
  20. Nuo ulkolaiset

    vaa,at alkaa hävyttömäks;(( Kun yritin punnita itseäni niin digiruutuun tuli teksti "Overload", mikä perhanan raskas kuo
    Huuhaa
    0
    110