Vapaa kuvaus

Tuuli väreilee meren pinnalla,

auringon viimesäteet kohtaavat rannanhiekan,

kalan hyppy vedessä rikkoo hiljaisuuden,

olemme yhtä, sinä ja minä.

Yön hiljaiset hetket kanssasi,

linnun siipien kahahdus taivaalla,

koivunlehdet liikumattomat yllämme hetkellä kun saan pitää sinua lähelläni,

rakkaus on tämä hetki.

Kuva minusta, löytyy linkistä "tuo komea mies"

Jos et itse saa aikaan hankaluuksia elämääsi, älä sure, aina löytyy henkilö joka tekee sen puolestasi.

Ja lisää; Pullukka, hyväntuulinen ja yksoikoinen eläkkeellä oleva keittiömestari.

Ammattiani harrastelen edelleen.

Juttelen mielelläni mistä tahansa aiheessta, mikään ei ole vierasta, synnyttämisestä hevosen kenkien laittoon, minulla on mielipide josta pidän kiinni.

Kerran minut valtasi epäilys että saattaisin olla väärässä jossain asiassa, onneksi heräsin huomasin ajatuksen olleen vain unta.

Tyttärieni mielestä olen aina väärässä, niiden, siis tyttärien kohdalla kävi kasvatusfipa jonka voi laittaa kokemattomuuden tiliin.

Ne opetettiin puhumaan eivätkä sen jälkeen ole lopettaneet.

Jos voisin aloittaa alusta uudestaan niiden kanssa sulkisin ne pimeään kellariin siihen asti että ne voi siirtää koulun harteille kasvatusosion ajaksi.

Lainaus Lassi ja Leevi sarjiksesta:

"Kaikki mikä ei ole pakolla tehtyä voidaan laskea huviksi".

Muuten jos et jaksa lukea tätä tekstiä loppuun niin tuskin jaksat jutellakaan koska minä käytän mielelläni pitkiä lauseita.

Ja EHDOTTOMASTI puhun mieluimmin punaisilla, jossain poikkeustapauksissa myös ylellä, mutta vieroksun sitä.

Ja myös huomioitavaksi; olen huono keskustelujen aloittelijaksi, mutta erittäin hyvä kuuntelijaksi ja puhumaan.

Luonteeni uteliaspuoli on aina liikkeellä katsomassa minkälaisia ihmisiä lankoilla pyörii, jos se häiritsee jotakuta, bannaa tai ilmoita s.postiin että tiedän pysyä poissa sivultasi.

Se minkä ikäisten ihmisten kanssa keskustelu luonaa ei ole rajaa, jokainen voi itse päätellä haluaako jutella vaiko eikö.

Yön pehmeä satiini kietoutuu ympärillesi, tuulenvire liikuttaa hiustesi kruunua, kuvajaisesi kimaltelee virrassa kilvan tähtien, mä untasi valvon.

Kuu syleilyynsä meidät ottaa, tähdet polkuamme valaisee, puut metsän meille kuiskii, linnut tarinaansa kujertaa, yö unten usvaisten harsoon meidät peittää.

On vain 2 täydellistä ihmistä, toinen kuollut, toinen syntymätön. Kiinal. sananlasku

Suosikkibändit/artistit: rock, Blues, pop, country

Ruoka & juoma: kaikki mikä itse teen, ja valikoiden muiden tuottamat nautinnot

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Ase tai siviilipalvelus: laivasto

Yhdistykset/kerhot: Päin mäntyä vaikka sattuis kerho

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Jos haluat nähdä pärstäkuvan, niin loikkaa treffi sivulle, siellä se toljottaa odottaen sinua!

Aloituksia

273

Kommenttia

534

  1. Chat tavat

    Näin lyhyen ajan (3kk), olen hieman hämmentynyt käytöstavoista tai enemmän niiden puuttumisesta chatissa. Esim. miksi mo
    Chat
    13
    1453
  2. Synnyin- ja kotikaupunkini

    Turku, tuo helmi Suomen kaupunkien joukossa, vaikka sitä ei koskaan olekaan perustettu. Tässä kaupunkissa olen viettänyt
    Paikkakunnat
    16
    1171
  3. "Pienenä poikana"

    Pienenä poikana kuljin pellon laitaa, juu, juu ja pellon laitaa polkua niin kaitaa. Pienenä poikana ihmeissäni katselin,
    Huuhaa
    2
    1017
  4. Monitoimilintu

    Atria ja HK ovat kehittäneet uuden broilerilajikkeen Suomen markkinoille. Samassa linnussa löytyvät niin sisä-,ulkopaist
    Einekset
    2
    718
  5. Kaunein Runo

    "Lainattu/Anselm Hollo" Merimakkaraa ei voi syödä, eikä sen muniakaan. Kauniita naisia ei lyödä. Eikä rumiakaan. Alkoh
    Huuhaa
    0
    702
  6. Päätin poiketa...

    ilman sisältöä.... Tai no jos nyt sitten sanois jottain mieltäylentävää, kuten että tammikuu päättyy ja alkaa helmikuu.
    Huuhaa
    21
    493
  7. Itsenäisyys ja perinteet

    klo 18.12 06.12.2006.turku juhlaa vietetään syystä että meitä ei vielä määrää muut valtiot, saamme puhua omaa kieltämme,
    Itsenäisyyspäivä
    0
    489
  8. Aika taas päivittää

    tänne laitettujen Turkua arvotelevat viestit. Faktahan on se että Turusta on lähtöisin kaikki se mitä suomessa on sivist
    Turku
    2
    455
  9. Loppiainen tuli

    ja kohta meneekin, mutta talvi jatkaa voittokulkuaan. Viimeiset neljä tuntia lunta on tullut suurinpiirtein vaakatasossa
    Huuhaa
    23
    447
  10. Tunne itsesi,

    eli tuolla lyhyellä testillä voi tarkistaa ovatko tietosi itsestäsi ajantasalla http://www.dlc.fi/~tenviesti/miellejarje
    Huuhaa
    4
    434
  11. Ei koskaan

    sunnuntaisin, tai maanantaisin, tai laitetaan nyt koko viikko samaan hintaan! Ja siitä ei tinkitä!! http://www.youtube.
    Musiikkivideot
    17
    411
  12. Tukka vai ei kysyy

    Kansanedustaja (krist) Räsänen on nostanut julkisuuteen keskustelun varusmiesten tukasta, saako vai ei olla palvelusaika
    Huuhaa
    7
    394
  13. Se on ny

    sillai et tämmönen yksinkertane sieluki rupee hempeilemää ku tääl kotokaupunkis on ilma ihan niinku nuorna miähenä, lunt
    Huuhaa
    39
    387
  14. I Love You Baby l. kohteliaisuuksia naisille

    Kauan sitten kun olin nuori ja komea, (nythän en ole enään niin nuori) yritin kosiskella naispuolisia ontuvilla kohtelia
    Huuhaa
    1
    384
  15. Vaalit ohi?

    Vaalit on käyty ja nyt siirrytään jälkipeliin, joka on yhtä raadollinen kuin itse kisa. Omalta kohdin meni ehdokas läpi
    Vaalit
    1
    325
  16. myynti Huuhaata

    Selasin tuossa postiluukusta ängenneitä mainos-julkaisuja ja silmiin pisti pari asiaa. Joukossa oli yrityksiä jotka halu
    Huuhaa
    5
    302
  17. Mulli??????????????

    Mää olen törmänny toho sanaa monee kertaa tääl, mä ole ain luullu et se o jku elikko tual maaseurul. Tosi mää mittää tie
    Huuhaa
    17
    295
  18. suhteettomat parisuhteet

    oletteko koskaan vihkiäisissä ihmetelleet miksi sulhanen on rauhaton.Se johtuu siitä että 90% miehistä ihmettelee miten
    Huuhaa
    1
    259
  19. Seksiohjelma

    mikä tulee juuri liv kanavalta tekee hommasta turhan vaikeeta. Pitäis opetella kaiken näköisiä hissuttelu tapoja.... Jos
    Huuhaa
    1
    229
  20. "KIELLETTY"

    http://www.freakingnews.com/Fat-Men-Pictures-6582.asp Sain jokin aika sitten tyttäreltä seuraavan listan: Ei sallittuja
    Huuhaa
    2
    224