Päätin tuossa joku aika sitten sairastua, tietysti mahdollisimman hankalaan jotta lääkärit ja hoitajat saisivat tyydytystä työstään.
Onnistu hyvin, siis se sairauden valinta, 4 lekuria pääsivät kaikki eri lopputulokseen.
Tutkittiin jopa ultraäänellä, en kuulemma ole raskaana, mikä oli helpotus kuulla, kyllä tuo isähommeli riittää minulle.
Hoitajat taputteli vähän sieltä sun täältä, mikä sekin oli periaatteessa ihan mukavaa....osanaikaa.
sitten yksi lekureista päätti antaa pienen antibiootti kuurin, sellaisen 18,000,000iy mallisen kahdella eri lääkkeellä.
Kun sitten valitin lääkärille jonkinaikaa niitä syötyäni, lääkkeen aihettamasta kivusta kysyen yrittikö hän tappaa minut.?
"Mitäs siinä valitat, sinähän olet siinä hengissä"!
Hyvin laittamattomasti todettu, ja hyvin todenmukaisesti, joten en valita.....enää.
Ai niin, taudille ei löytynyt nimeä missään vaiheessa.
Seuraavasta kappaleesta kannattaa katsella slide show,))
http://www.youtube.com/watch?v=UR3TGeY5JIs
Sairastumisia...
1
109
Vastaukset
Vikaa ,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291293
- 99833
- 73623
- 50557
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11471ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m148406Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387- 25368
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174362