bar.sinistra
Tuuli väreilee meren pinnalla,
auringon viimesäteet kohtaavat rannanhiekan,
kalan hyppy vedessä rikkoo hiljaisuuden,
olemme yhtä, sinä ja minä.
Yön hiljaiset hetket kanssasi,
linnun siipien kahahdus taivaalla,
koivunlehdet liikumattomat yllämme hetkellä kun saan pitää sinua lähelläni,
rakkaus on tämä hetki.
Kuva minusta, löytyy linkistä "tuo komea mies"
Jos et itse saa aikaan hankaluuksia elämääsi, älä sure, aina löytyy henkilö joka tekee sen puolestasi.
Ja lisää; Pullukka, hyväntuulinen ja yksoikoinen eläkkeellä oleva keittiömestari.
Ammattiani harrastelen edelleen.
Juttelen mielelläni mistä tahansa aiheessta, mikään ei ole vierasta, synnyttämisestä hevosen kenkien laittoon, minulla on mielipide josta pidän kiinni.
Kerran minut valtasi epäilys että saattaisin olla väärässä jossain asiassa, onneksi heräsin huomasin ajatuksen olleen vain unta.
Tyttärieni mielestä olen aina väärässä, niiden, siis tyttärien kohdalla kävi kasvatusfipa jonka voi laittaa kokemattomuuden tiliin.
Ne opetettiin puhumaan eivätkä sen jälkeen ole lopettaneet.
Jos voisin aloittaa alusta uudestaan niiden kanssa sulkisin ne pimeään kellariin siihen asti että ne voi siirtää koulun harteille kasvatusosion ajaksi.
Lainaus Lassi ja Leevi sarjiksesta:
"Kaikki mikä ei ole pakolla tehtyä voidaan laskea huviksi".
Muuten jos et jaksa lukea tätä tekstiä loppuun niin tuskin jaksat jutellakaan koska minä käytän mielelläni pitkiä lauseita.
Ja EHDOTTOMASTI puhun mieluimmin punaisilla, jossain poikkeustapauksissa myös ylellä, mutta vieroksun sitä.
Ja myös huomioitavaksi; olen huono keskustelujen aloittelijaksi, mutta erittäin hyvä kuuntelijaksi ja puhumaan.
Luonteeni uteliaspuoli on aina liikkeellä katsomassa minkälaisia ihmisiä lankoilla pyörii, jos se häiritsee jotakuta, bannaa tai ilmoita s.postiin että tiedän pysyä poissa sivultasi.
Se minkä ikäisten ihmisten kanssa keskustelu luonaa ei ole rajaa, jokainen voi itse päätellä haluaako jutella vaiko eikö.
Yön pehmeä satiini kietoutuu ympärillesi, tuulenvire liikuttaa hiustesi kruunua, kuvajaisesi kimaltelee virrassa kilvan tähtien, mä untasi valvon.
Kuu syleilyynsä meidät ottaa, tähdet polkuamme valaisee, puut metsän meille kuiskii, linnut tarinaansa kujertaa, yö unten usvaisten harsoon meidät peittää.
On vain 2 täydellistä ihmistä, toinen kuollut, toinen syntymätön. Kiinal. sananlasku
Suosikkibändit/artistit: rock, Blues, pop, country
Ruoka & juoma: kaikki mikä itse teen, ja valikoiden muiden tuottamat nautinnot
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Ase tai siviilipalvelus: laivasto
Yhdistykset/kerhot: Päin mäntyä vaikka sattuis kerho
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Jos haluat nähdä pärstäkuvan, niin loikkaa treffi sivulle, siellä se toljottaa odottaen sinua!
Aloituksia
273
Kommenttia
534
Kesää odotellessa
hieman klassista. Kappale kertoo virrasta ja sen matkasta mereen. Tämä kappale oli koulussa musiikkitunnilla esimerkkinä183It´s time, or...
Love, love, love. Love, love..all together now... Love, love, love. Love is only we need, love is only what it seem to b183Hiljentykäämme.............
Kokka kuohuja halkoo meren sinisen, tyttö lanteella istuu, jalkoja vedessä huiluttain, purjeet hohteessa auringon laskev182tässä nyt
uusille NIMETTÖMILLE kirjoittajille, on vähän samaa näköä ja ääntä http://www.youtube.com/watch?v=Ac2yP_DbHxc282Olenk???
Olenk mää tänää kirjottanu jottai...vai eile, ei sil mittä välii ol kunnei mul kuiteska mittää asiaa ol. Simmotti mää ky182Tuli,
meinaa lisää lunta :(, vois vähä rajoittaa ko allakas lukee et ny on kevät... yritettiin joskus tanssii tän tahdis, tul282PÄÄTÖS!!!!!!
Olen tänään päättänyt laittaa myyntiin kohtuullista korvausta vastaan "Taivasosuuteni". Olen pettynyt yläkerroksen tarjo281Kyllä maailma
on mallillansa. Ennen miehet kävi keran viikossa saunassa ja vaihto puhtaat kalsarit (toiset niistä) kevään korvilla, jo281Se Alkaa Tästä5__12,11,10,9,8,
Tämä levy tuli asiakaslahjana, joihin olen suhtaunut aina hieman nirsosti. Tällä kertaa sai potkia skeptisyyttä persuksi081Leikitäänkö?
. . . . .' .' ... EikÖ?? No mä arvasin, te ootta nii nuarii ja nirppanokkii!!! . . Mää meneki yksi leikkii °kirja kanne381The New Day has Begin
Tuuli väreilee meren pinnalla, auringon viimesäteet kohtaavat rannanhiekan, kalan hyppy vedessä rikkoo hiljaisuuden, ole081Elämme
mielenkiintoisia aikoja. Joku löytää samoja henkilöitä eri nikeillä samasta ketjusta, sitä on syytä juhlia tuota löytämi181Se Alkaa Tästä
Eli joululaulut, 1 per päivä minulta jouluaattoon asti. Uusia, vanhoja mutta kaikki sellaisia joita itse kuuntelen......380Memories are
made for this jesus christ Superstar. Everything allright http://www.youtube.com/watch?v=jkje4FiH9Qc sleep well180No ni
nyt on sitten aloitettu pääsiäisen vietto. Oikeastaan se alkoi jo eilen kun ruuan esivalmistelu vei aikaa, mutta lopputu080Renki-Kallen hajatelmia...
Renki-Kalle istu iltaa ja puheli itekseen et on tiä muailma menny ihmeeliseks ku nuaret miähät tarvii vilmejä jotta hää080- 080
Keräilyä
Olen tämän kohtuullisen elämäni aikana keräillyt kaikenlaista, enimmäkseen kokemuksia. Niihin jää aina jotenkin kiinni,379UUden viikon lälly...
(uusinta) Billy Idol: sweet 16 Kuu syleiyynsä meidät ottaa tähdet polkuamme valaisee puut metsän meille kuiskii linn179Joko kaikki
on saanut huonon tuulensa, kiukkunsa sun muut ongelmat purettua? Ainakin tämän illan osalta? http://www.youtube.com/wa479