bar.sinistra

![]()
Tuuli väreilee meren pinnalla,
auringon viimesäteet kohtaavat rannanhiekan,
kalan hyppy vedessä rikkoo hiljaisuuden,
olemme yhtä, sinä ja minä.
Yön hiljaiset hetket kanssasi,
linnun siipien kahahdus taivaalla,
koivunlehdet liikumattomat yllämme hetkellä kun saan pitää sinua lähelläni,
rakkaus on tämä hetki.
Kuva minusta, löytyy linkistä "tuo komea mies"
Jos et itse saa aikaan hankaluuksia elämääsi, älä sure, aina löytyy henkilö joka tekee sen puolestasi.
Ja lisää; Pullukka, hyväntuulinen ja yksoikoinen eläkkeellä oleva keittiömestari.
Ammattiani harrastelen edelleen.
Juttelen mielelläni mistä tahansa aiheessta, mikään ei ole vierasta, synnyttämisestä hevosen kenkien laittoon, minulla on mielipide josta pidän kiinni.
Kerran minut valtasi epäilys että saattaisin olla väärässä jossain asiassa, onneksi heräsin huomasin ajatuksen olleen vain unta.
Tyttärieni mielestä olen aina väärässä, niiden, siis tyttärien kohdalla kävi kasvatusfipa jonka voi laittaa kokemattomuuden tiliin.
Ne opetettiin puhumaan eivätkä sen jälkeen ole lopettaneet.
Jos voisin aloittaa alusta uudestaan niiden kanssa sulkisin ne pimeään kellariin siihen asti että ne voi siirtää koulun harteille kasvatusosion ajaksi.
Lainaus Lassi ja Leevi sarjiksesta:
"Kaikki mikä ei ole pakolla tehtyä voidaan laskea huviksi".
Muuten jos et jaksa lukea tätä tekstiä loppuun niin tuskin jaksat jutellakaan koska minä käytän mielelläni pitkiä lauseita.
Ja EHDOTTOMASTI puhun mieluimmin punaisilla, jossain poikkeustapauksissa myös ylellä, mutta vieroksun sitä.
Ja myös huomioitavaksi; olen huono keskustelujen aloittelijaksi, mutta erittäin hyvä kuuntelijaksi ja puhumaan.
Luonteeni uteliaspuoli on aina liikkeellä katsomassa minkälaisia ihmisiä lankoilla pyörii, jos se häiritsee jotakuta, bannaa tai ilmoita s.postiin että tiedän pysyä poissa sivultasi.
Se minkä ikäisten ihmisten kanssa keskustelu luonaa ei ole rajaa, jokainen voi itse päätellä haluaako jutella vaiko eikö.
Yön pehmeä satiini kietoutuu ympärillesi, tuulenvire liikuttaa hiustesi kruunua, kuvajaisesi kimaltelee virrassa kilvan tähtien, mä untasi valvon.
Kuu syleilyynsä meidät ottaa, tähdet polkuamme valaisee, puut metsän meille kuiskii, linnut tarinaansa kujertaa, yö unten usvaisten harsoon meidät peittää.
On vain 2 täydellistä ihmistä, toinen kuollut, toinen syntymätön. Kiinal. sananlasku
Suosikkibändit/artistit: rock, Blues, pop, country
Ruoka & juoma: kaikki mikä itse teen, ja valikoiden muiden tuottamat nautinnot
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Ase tai siviilipalvelus: laivasto
Yhdistykset/kerhot: Päin mäntyä vaikka sattuis kerho
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Jos haluat nähdä pärstäkuvan, niin loikkaa treffi sivulle, siellä se toljottaa odottaen sinua!
Aloituksia
273
Kommenttia
534
Tulossa...Tulin
Menossa.....Menin Vaikka Kate on mun yks lemppari niin aina tuo ääni saa mieleen edesmenneen kattini, oli muuten melkein0169Huuhaan kaatuminen
hetkeksi näytti tulevaisuuden mihin olemme matkalla kun jotkut kusipäät jatkavat viikosta toiseen trollausta ja mollaust7169NoNii...
tämäkin viikko on kahlattu läpi, eikä tantereella näy edes montaa raatoa saatikka raatokärpästä.... Täksi yöksi sopii va2169Tammikuu jo
puolessavälissä, ja kerrankin talvi on muutakin kuin vettä, loskaa ja pimeyttä. Musiikillinen anti on tällä kertaa vanha3168- 20168
Kun Vanhoja Muistellaan....
Eduskunnan täysistunto 27.09.1955 "...ja sitten valtioneuvoston asettama mustalaiskomitea ehdottaa edelleen, että kaikki4167Siirryimme sunnuntaihin,
vähin äänin ja ajatuksin, pakkasta näkyy olevan -3,2°. Naapurilla on bileet, tai pakko sanoa että oli, poliisi kävi kert4165Nimmarin vaihto...
Olen tässä pikkuhiljaa alkanut miettiä noiden nimimerkkien lisäämistä itselleni kun nykyinen on jo saavuttanut kunniakka1164Turpoo, perhana...
meinaan nilkka, kun kun oli väärin arvioitu tilannenopeus keliin suhteutettuna;( Ja ylöspääsy oli työn ja tuskan takana2164Tuossa kun
luin taas noita syyttelyjä sinne sun tänne kuka mitäkin ja missä ja milloin, liikahti pienen pieni ajatuksen poikanen, t9162Mail Order Bride
Satuin tuossa katselemaan ohjelmaa "postimyynti morsiamista" ja tuli mieleen muutama pikkuseikka. Tämän lajin kaupankäyn10157Sateiseen
kesäkauden ensimmäiseen päivään hieman aurinkoista musiikkia... http://www.youtube.com/watch?v=cOrc37wNUqU&feature=fvw3157Maailmalla
on taas tehty uraa uurtavaa tutkimustyötä, oikein yliopistotasolla! Isorintaiset blonditarjoilijat tienaavat enemmän tip0156Vanhoja muistellen
yöksi rauhoittumaan musiikin tahtiin... http://www.youtube.com/watch?v=CLQl5Raj-Ic14155MINÄ VALITAN!!!
AI; AI; AI; siis että &%&&8### suomalaiset paikkakunnat ei saa sivujensa päivityksiä aikaseks!! Oma kotokaupunkin ne tie1155Näin se aika menee
sellaisella vauhdilla ettei mukana pysy http://www.cuddlycats.net/wp-content/uploads/2008/12/funny-santa-christmas-cats3154Meinasi ihan
unohtua, siis laittaa jotain kuunneltavaa, kun nuo linnutkin pitävät taukoa. Vappu on ohi, joten työläiset...ASENTOO!!!!5152Tänään on ja oli
pisin päivä, itseasiass ulkona on edelleen valoisaa. Joten kaivoin aivojen pölyttyneistä muistista kappaleen.... Iron M6151Joku
on käynyt pihistämässä kuusta sivut... Se on ihan kananmunan mallinen ja sen verta vinossa että mahtaako tuo kaatua? Ja1151Se Alkaa Tästä4__12,11,10,9,
Vuorossa on legendaarisen tuottajan Phil Spectorin joululevy, joskus parhaaksi joulurock levyksi arvioitu. Levyn pituus2149