bar.sinistra

![]()
Tuuli väreilee meren pinnalla,
auringon viimesäteet kohtaavat rannanhiekan,
kalan hyppy vedessä rikkoo hiljaisuuden,
olemme yhtä, sinä ja minä.
Yön hiljaiset hetket kanssasi,
linnun siipien kahahdus taivaalla,
koivunlehdet liikumattomat yllämme hetkellä kun saan pitää sinua lähelläni,
rakkaus on tämä hetki.
Kuva minusta, löytyy linkistä "tuo komea mies"
Jos et itse saa aikaan hankaluuksia elämääsi, älä sure, aina löytyy henkilö joka tekee sen puolestasi.
Ja lisää; Pullukka, hyväntuulinen ja yksoikoinen eläkkeellä oleva keittiömestari.
Ammattiani harrastelen edelleen.
Juttelen mielelläni mistä tahansa aiheessta, mikään ei ole vierasta, synnyttämisestä hevosen kenkien laittoon, minulla on mielipide josta pidän kiinni.
Kerran minut valtasi epäilys että saattaisin olla väärässä jossain asiassa, onneksi heräsin huomasin ajatuksen olleen vain unta.
Tyttärieni mielestä olen aina väärässä, niiden, siis tyttärien kohdalla kävi kasvatusfipa jonka voi laittaa kokemattomuuden tiliin.
Ne opetettiin puhumaan eivätkä sen jälkeen ole lopettaneet.
Jos voisin aloittaa alusta uudestaan niiden kanssa sulkisin ne pimeään kellariin siihen asti että ne voi siirtää koulun harteille kasvatusosion ajaksi.
Lainaus Lassi ja Leevi sarjiksesta:
"Kaikki mikä ei ole pakolla tehtyä voidaan laskea huviksi".
Muuten jos et jaksa lukea tätä tekstiä loppuun niin tuskin jaksat jutellakaan koska minä käytän mielelläni pitkiä lauseita.
Ja EHDOTTOMASTI puhun mieluimmin punaisilla, jossain poikkeustapauksissa myös ylellä, mutta vieroksun sitä.
Ja myös huomioitavaksi; olen huono keskustelujen aloittelijaksi, mutta erittäin hyvä kuuntelijaksi ja puhumaan.
Luonteeni uteliaspuoli on aina liikkeellä katsomassa minkälaisia ihmisiä lankoilla pyörii, jos se häiritsee jotakuta, bannaa tai ilmoita s.postiin että tiedän pysyä poissa sivultasi.
Se minkä ikäisten ihmisten kanssa keskustelu luonaa ei ole rajaa, jokainen voi itse päätellä haluaako jutella vaiko eikö.
Yön pehmeä satiini kietoutuu ympärillesi, tuulenvire liikuttaa hiustesi kruunua, kuvajaisesi kimaltelee virrassa kilvan tähtien, mä untasi valvon.
Kuu syleilyynsä meidät ottaa, tähdet polkuamme valaisee, puut metsän meille kuiskii, linnut tarinaansa kujertaa, yö unten usvaisten harsoon meidät peittää.
On vain 2 täydellistä ihmistä, toinen kuollut, toinen syntymätön. Kiinal. sananlasku
Suosikkibändit/artistit: rock, Blues, pop, country
Ruoka & juoma: kaikki mikä itse teen, ja valikoiden muiden tuottamat nautinnot
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Ase tai siviilipalvelus: laivasto
Yhdistykset/kerhot: Päin mäntyä vaikka sattuis kerho
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Jos haluat nähdä pärstäkuvan, niin loikkaa treffi sivulle, siellä se toljottaa odottaen sinua!
Aloituksia
273
Kommenttia
534
Hyvää Ystävänpäivää
kaikille, ikään rotuun ja uskontoon katsomatta.... http://www.youtube.com/watch?v=r6HQV7rcBzA2149- 8149
Rakkaus ei ruostu
Aamuaurinko hyväili sinun profiiliasi, katselin ja mietin kuinka onnellinen olenkaan saadessani sinut. Sinullakin on jo1148tässä huuhaa jenkin
kokoontumiskuva, tutut varmaan tunnistatte, ne on niitä joilla huulet lerpallaan http://www.beruska8.cz/soutezfoto/sout3148Järkyttävää!!!!
Molen syvästi järkytetty. Tässä yhtenä paivänä yks tipulintu, Dendrocopos Picidae, Piciformes, tuli tohon lähelle ja mää0147No ni...
tää vuos on alkanu kohtuu hyvin, ulkona on -20,5 joka melkein pistää harkitteen jonkun talvipalttoon päälle pistämistä.6147saa poistaa....
runo: lausujana aikapeto: Oi Juulia, oi Juulia Mää suutelen sun kuumia huulia, vaik naamas on kuin muulilla, ja väit2146Näpertelyä
niille joiden aika tulee pitkäks täällä ja saa aikaseks vain herjaavia aloituksia http://www.elisanet.fi/wfan/harhat.htm1146Täs
olis vähän liikunnan ohjausta ja ruokaneuvontaa näin mittumaarin kunniaks.... http://www.youtube.com/watch?v=-mVpGmoES30146Eniron
uusi puhelinluettelo tipahti postiluukusta. Turhaan, koska kannan sen suoraan paperinkeräys lootaan. Sen lisäksi että se4145Ostoshimokkuus iski
Tuli ostettua tuollainen http://www.fi.dyson.com/store/productmodel.asp?model=DC29 , nyt sitten on menty huusholli monee1145Koiranomistajan vero-opas
suomen valtio kuten tunnettua osaa ja verottaa mitä tahansa, tässä koiranomistajille veronkantoa. Bernhardilainen-alkoho1144Menneisyydestä....
Kävin lukemassa noita vuoden 2001 huuhaa ketjuja, joitain asioita tuli huomioitua. 99,9% rekkaamattomia lukijoita paljon7143On tää
maapallo kummallinen paikka, edes isänpäivä ei ole kaikilla samaan aikaan?? Sain tekstarin tyttäreltä toiselta puolen ma1143Laiskiainen
Päätin näin laskiaistiistain kunnniaksi käydä laskemassa mäkiä......niitä oli kolme. Loput seitsemän ovat keskustan ympä0141Nyt on sitten
ostettu joululahjat, itselle. Seuraavaks täytyyki sit mennä neuvottelemaan pelastusarmeijan kanssa tulevasta ruoka- sun1141Suomi Takaisin Maailmankartalle
Suomi on viimeaikoina tipahtanut hieman sivuun maailman metropoleista joten nyt olisikin aika aloittaa uusi kansainvälin0140Hohhoijakkaa...
tv kanavat kilpailevat näköjään siitä kuka löytää tylsimmät ja vanhimmat elokuvat viikonloppuun. Ja muu ohjelma samanlai2140Jahas???
Vai tällaista koko yön? Joo. Varmaan ollu hauskaa... Niin Tai sit ei.. Tummeli-Terhon Looooistavat riimitykset puuttuvat10140Joku on
käynyt vääntämässä tuon kuun ihan vinoon ja kaiken lisäks vielä venuttanu sitä navoist. Milläs sitä nyt romantisoi tolla4140