Vapaa kuvaus

Tuuli väreilee meren pinnalla,

auringon viimesäteet kohtaavat rannanhiekan,

kalan hyppy vedessä rikkoo hiljaisuuden,

olemme yhtä, sinä ja minä.

Yön hiljaiset hetket kanssasi,

linnun siipien kahahdus taivaalla,

koivunlehdet liikumattomat yllämme hetkellä kun saan pitää sinua lähelläni,

rakkaus on tämä hetki.

Kuva minusta, löytyy linkistä "tuo komea mies"

Jos et itse saa aikaan hankaluuksia elämääsi, älä sure, aina löytyy henkilö joka tekee sen puolestasi.

Ja lisää; Pullukka, hyväntuulinen ja yksoikoinen eläkkeellä oleva keittiömestari.

Ammattiani harrastelen edelleen.

Juttelen mielelläni mistä tahansa aiheessta, mikään ei ole vierasta, synnyttämisestä hevosen kenkien laittoon, minulla on mielipide josta pidän kiinni.

Kerran minut valtasi epäilys että saattaisin olla väärässä jossain asiassa, onneksi heräsin huomasin ajatuksen olleen vain unta.

Tyttärieni mielestä olen aina väärässä, niiden, siis tyttärien kohdalla kävi kasvatusfipa jonka voi laittaa kokemattomuuden tiliin.

Ne opetettiin puhumaan eivätkä sen jälkeen ole lopettaneet.

Jos voisin aloittaa alusta uudestaan niiden kanssa sulkisin ne pimeään kellariin siihen asti että ne voi siirtää koulun harteille kasvatusosion ajaksi.

Lainaus Lassi ja Leevi sarjiksesta:

"Kaikki mikä ei ole pakolla tehtyä voidaan laskea huviksi".

Muuten jos et jaksa lukea tätä tekstiä loppuun niin tuskin jaksat jutellakaan koska minä käytän mielelläni pitkiä lauseita.

Ja EHDOTTOMASTI puhun mieluimmin punaisilla, jossain poikkeustapauksissa myös ylellä, mutta vieroksun sitä.

Ja myös huomioitavaksi; olen huono keskustelujen aloittelijaksi, mutta erittäin hyvä kuuntelijaksi ja puhumaan.

Luonteeni uteliaspuoli on aina liikkeellä katsomassa minkälaisia ihmisiä lankoilla pyörii, jos se häiritsee jotakuta, bannaa tai ilmoita s.postiin että tiedän pysyä poissa sivultasi.

Se minkä ikäisten ihmisten kanssa keskustelu luonaa ei ole rajaa, jokainen voi itse päätellä haluaako jutella vaiko eikö.

Yön pehmeä satiini kietoutuu ympärillesi, tuulenvire liikuttaa hiustesi kruunua, kuvajaisesi kimaltelee virrassa kilvan tähtien, mä untasi valvon.

Kuu syleilyynsä meidät ottaa, tähdet polkuamme valaisee, puut metsän meille kuiskii, linnut tarinaansa kujertaa, yö unten usvaisten harsoon meidät peittää.

On vain 2 täydellistä ihmistä, toinen kuollut, toinen syntymätön. Kiinal. sananlasku

Suosikkibändit/artistit: rock, Blues, pop, country

Ruoka & juoma: kaikki mikä itse teen, ja valikoiden muiden tuottamat nautinnot

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Ase tai siviilipalvelus: laivasto

Yhdistykset/kerhot: Päin mäntyä vaikka sattuis kerho

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Jos haluat nähdä pärstäkuvan, niin loikkaa treffi sivulle, siellä se toljottaa odottaen sinua!

Aloituksia

273

Kommenttia

534

1. Ku päivä päättyy

pian, ei viitti kauhias pälätellä jote laitetaan tällanen musiikki valikoima: http://shortattentionspan.net/10-worst-mu
    Huuhaa
    5
    113
  2. Menneisyydestä....

Kävin lukemassa noita vuoden 2001 huuhaa ketjuja, joitain asioita tuli huomioitua. 99,9% rekkaamattomia lukijoita paljon
    Huuhaa
    7
    113
  3. Tässä

huuhaan uusi tunnuslause laulun muodossa... Kiitos ja näkemiin...................................... Down, Down, Down ht
    Huuhaa
    2
    113
  4. Se on nyt

sillai et laitetaan tää kipale illan elokuvan (tv4) muistoksi, kunniaksi, vai ihan minkä takia vaan;)) Isaac Hayes, Shaf
    Huuhaa
    2
    113
  5. "Tosi valheita elävästä elämästä"

Nainen ajeli hiljalleen autollaan kesäpäivänä, hänellä ei ollut kiire minnekään. Yhtäkkiä hän huomasi mustan esineen pys
    Huuhaa
    1
    112
  6. Jotta tulisi

lisää vaihtoehtoja silta keskusteluun, niin Aninkaistensilta notkahti heti valmistuttuaan, ja on edelleen notkolla. Parh
    Turku
    0
    112
  7. Pussaamisen hankaluus

Itse pussaamisessa ei ole hankaluutta vaan paikkojen katoaminen kun kyseessä on eripituisten henkilöiden pussaamis tuoki
    Huuhaa
    0
    112
  8. Oli synkkä ja pimeä yö...

ja taivaalla pilvet roikkuivat matalalla juuri puita hipoen.... No ni, se oli siinä, meinaan aloitus ja nyt jatketaan
    Huuhaa
    0
    112
  9. Vanhoja muistellen

yöksi rauhoittumaan musiikin tahtiin... http://www.youtube.com/watch?v=CLQl5Raj-Ic
    Huuhaa
    14
    111
  10. Kuukausi vaihtuu...

mitä jäi käteen ihmisille jotka esim vietti tipattoman tammikuun? Antaako helmikuu jotain uusia mahdollisuuksia? Ja joko
    Huuhaa
    1
    111
  11. Mail Order Bride

Satuin tuossa katselemaan ohjelmaa "postimyynti morsiamista" ja tuli mieleen muutama pikkuseikka. Tämän lajin kaupankäyn
    Huuhaa
    10
    111
  12. Sinua,sinua

ratsastan, sua pohkeista kinni pitäen, Sinua Ainua vain halajjaan....si... uuuups!!?. Taisin tulla väärään osoitteese
    Huuhaa
    0
    111
  13. Hmmmm?

Olen ollut hiemanskeptinen tuon ylläpito joukon suhteen. Mutta kyllä ne näköjään osaa poistella, siis ihan kaiken. kehit
    Huuhaa
    0
    111
  14. Jos ja kun

rauha palaa taas sivulle...lähiviikkoina niin varmaan olis aika aloittaa jo nyt tasaantuminen, niihin yleensä kuluu aika
    Huuhaa
    0
    110
  15. Talvi ilta...

Luonto aina väliin näyttää hyviä puoliaan, tänään kuu on suoraan yläpuolella, pohjantähti suoraan edessä ja iss avaruusa
    Huuhaa
    4
    110
  16. Talvi

Jo koitti aika talvinen ja lumi valkoinen. Kauniisti joka paikkaa koristaa pakkanen. Nyt mäki meitä kutsuu, ja lumi pöll
    Huuhaa
    1
    110
  17. Hyvää Ystävänpäivää

kaikille, ikään rotuun ja uskontoon katsomatta.... http://www.youtube.com/watch?v=r6HQV7rcBzA
    Huuhaa
    2
    110
  18. Jahas???

Vai tällaista koko yön? Joo. Varmaan ollu hauskaa... Niin Tai sit ei.. Tummeli-Terhon Looooistavat riimitykset puuttuvat
    Huuhaa
    10
    110
  19. Näin mennään

tänäyönä.... Black http://www.youtube.com/watch?v=GqJ4N6Z7l00&feature=related
    Huuhaa
    8
    110
  20. Se Alkaa Tästä4__12,11,10,9,

Vuorossa on legendaarisen tuottajan Phil Spectorin joululevy, joskus parhaaksi joulurock levyksi arvioitu. Levyn pituus
    Huuhaa
    2
    109