Vapaa kuvaus

Tuuli väreilee meren pinnalla,

auringon viimesäteet kohtaavat rannanhiekan,

kalan hyppy vedessä rikkoo hiljaisuuden,

olemme yhtä, sinä ja minä.

Yön hiljaiset hetket kanssasi,

linnun siipien kahahdus taivaalla,

koivunlehdet liikumattomat yllämme hetkellä kun saan pitää sinua lähelläni,

rakkaus on tämä hetki.

Kuva minusta, löytyy linkistä "tuo komea mies"

Jos et itse saa aikaan hankaluuksia elämääsi, älä sure, aina löytyy henkilö joka tekee sen puolestasi.

Ja lisää; Pullukka, hyväntuulinen ja yksoikoinen eläkkeellä oleva keittiömestari.

Ammattiani harrastelen edelleen.

Juttelen mielelläni mistä tahansa aiheessta, mikään ei ole vierasta, synnyttämisestä hevosen kenkien laittoon, minulla on mielipide josta pidän kiinni.

Kerran minut valtasi epäilys että saattaisin olla väärässä jossain asiassa, onneksi heräsin huomasin ajatuksen olleen vain unta.

Tyttärieni mielestä olen aina väärässä, niiden, siis tyttärien kohdalla kävi kasvatusfipa jonka voi laittaa kokemattomuuden tiliin.

Ne opetettiin puhumaan eivätkä sen jälkeen ole lopettaneet.

Jos voisin aloittaa alusta uudestaan niiden kanssa sulkisin ne pimeään kellariin siihen asti että ne voi siirtää koulun harteille kasvatusosion ajaksi.

Lainaus Lassi ja Leevi sarjiksesta:

"Kaikki mikä ei ole pakolla tehtyä voidaan laskea huviksi".

Muuten jos et jaksa lukea tätä tekstiä loppuun niin tuskin jaksat jutellakaan koska minä käytän mielelläni pitkiä lauseita.

Ja EHDOTTOMASTI puhun mieluimmin punaisilla, jossain poikkeustapauksissa myös ylellä, mutta vieroksun sitä.

Ja myös huomioitavaksi; olen huono keskustelujen aloittelijaksi, mutta erittäin hyvä kuuntelijaksi ja puhumaan.

Luonteeni uteliaspuoli on aina liikkeellä katsomassa minkälaisia ihmisiä lankoilla pyörii, jos se häiritsee jotakuta, bannaa tai ilmoita s.postiin että tiedän pysyä poissa sivultasi.

Se minkä ikäisten ihmisten kanssa keskustelu luonaa ei ole rajaa, jokainen voi itse päätellä haluaako jutella vaiko eikö.

Yön pehmeä satiini kietoutuu ympärillesi, tuulenvire liikuttaa hiustesi kruunua, kuvajaisesi kimaltelee virrassa kilvan tähtien, mä untasi valvon.

Kuu syleilyynsä meidät ottaa, tähdet polkuamme valaisee, puut metsän meille kuiskii, linnut tarinaansa kujertaa, yö unten usvaisten harsoon meidät peittää.

On vain 2 täydellistä ihmistä, toinen kuollut, toinen syntymätön. Kiinal. sananlasku

Suosikkibändit/artistit: rock, Blues, pop, country

Ruoka & juoma: kaikki mikä itse teen, ja valikoiden muiden tuottamat nautinnot

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Ase tai siviilipalvelus: laivasto

Yhdistykset/kerhot: Päin mäntyä vaikka sattuis kerho

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Jos haluat nähdä pärstäkuvan, niin loikkaa treffi sivulle, siellä se toljottaa odottaen sinua!

Aloituksia

273

Kommenttia

534

  1. Näihin

    aikoihin 09.09.2006 kirjautunut ensimmäisen kerran suomi24, ja yhä edelleen ihmettelen miks helkutissa... Bonnie Tyler,
    Huuhaa
    0
    139
  2. Jos ja kun

    rauha palaa taas sivulle...lähiviikkoina niin varmaan olis aika aloittaa jo nyt tasaantuminen, niihin yleensä kuluu aika
    Huuhaa
    0
    138
  3. Harmaata, harmaata on,

    siellä sun täällä. Ulkona se jotenkin sopii kuvaan, mutta kun kun se änkee sisällekin niin siin on jo liikaa. Autokin pe
    Huuhaa
    5
    137
  4. Pussaamisen hankaluus

    Itse pussaamisessa ei ole hankaluutta vaan paikkojen katoaminen kun kyseessä on eripituisten henkilöiden pussaamis tuoki
    Huuhaa
    0
    136
  5. LOISTAVAA

    työtä suomi24 ylläpito!!!! Alenpana oleva henkilö on minun galleriassani, näin se ammattitaito jyllää!! irma-armi muutti
    Huuhaa
    1
    136
  6. Talvi ilta...

    Luonto aina väliin näyttää hyviä puoliaan, tänään kuu on suoraan yläpuolella, pohjantähti suoraan edessä ja iss avaruusa
    Huuhaa
    4
    135
  7. Kuukausi vaihtuu...

    mitä jäi käteen ihmisille jotka esim vietti tipattoman tammikuun? Antaako helmikuu jotain uusia mahdollisuuksia? Ja joko
    Huuhaa
    1
    135
  8. Jospa

    minä pistän tältä illalta luukut kiinni ja ruvetaan vaan pitämään itsestääm kiinni aamun asti, jos sopii, Ja se nit muut
    Ajanviete
    6
    135
  9. Oli synkkä ja pimeä yö...

    ja taivaalla pilvet roikkuivat matalalla juuri puita hipoen.... No ni, se oli siinä, meinaan aloitus ja nyt jatketaan
    Huuhaa
    0
    135
  10. Mitään uutta?

    Paitsi tietysti se että ollaan jo lokakuussa ja lämpimät päivät ovat muistojen joukossa. Mutta tämän sivun tekstit on ja
    Huuhaa
    0
    135
  11. Inhokki lista!!!

    Siihen tulee vain yksi, mun hammaslääkärini! Ei riitä että hän pilaa viikolla, nyt sitten tänään rääkättiin lisää joten
    Huuhaa
    7
    134
  12. Lainauksia, luvatta ja luvalla

    Teksti sisältää suomalaisen miehen ajatuksia vanhenemisesta, pitäiskö siihen sopeutua vai aloittaa uusi nuoruus. Koska a
    Huuhaa
    2
    133
  13. Hyvää alkavaa viikkoa

    ja hyvää yötä, liitän tähän mukaan vaatimattoman mielipteeni tuon laulun mukana, http://www.youtube.com/watch?v=hXSzIpw
    Huuhaa
    3
    133
  14. Joko

    tappelukset ovat pulkassa? Jos ei niin ei se mitään, kyllä maailmaan ääntä mahtuu, tosin minä kyllä kuuntelen tähän aika
    Huuhaa
    6
    133
  15. Tähän väliin

    näköjään voi laittaa ajatuksia, lainattuja toki, mutta todellisia. Tajua ihme. Muista pieni siemen viilipurkissa, juure
    Huuhaa
    0
    132
  16. Jotta tulisi

    lisää vaihtoehtoja silta keskusteluun, niin Aninkaistensilta notkahti heti valmistuttuaan, ja on edelleen notkolla. Parh
    Turku
    0
    132
  17. näin om näreet

    ja näppylät nyt rivissä. taivaalta tulee vettä sen verran ettei kuivana pääse autolle http://www.youtube.com/watch?v=WL8
    Huuhaa
    1
    132
  18. On se niin väärin,

    heti kun on poissa vähänkin enemmän niin sivu on täynnä jännittäviä keskusteluja joihin ei vitsi enää osallistua kun ne
    Huuhaa
    0
    132
  19. Hyvää Yötä, Hyvää Huomenta, Hyvää Päivää

    kaikille vapaille henkilöille http://www.youtube.com/watch?v=rh47yi1LYgQ
    Huuhaa
    2
    131
  20. Sinua,sinua

    ratsastan, sua pohkeista kinni pitäen, Sinua Ainua vain halajjaan....si... uuuups!!?. Taisin tulla väärään osoitteese
    Huuhaa
    0
    131