bar.sinistra

![]()
Tuuli väreilee meren pinnalla,
auringon viimesäteet kohtaavat rannanhiekan,
kalan hyppy vedessä rikkoo hiljaisuuden,
olemme yhtä, sinä ja minä.
Yön hiljaiset hetket kanssasi,
linnun siipien kahahdus taivaalla,
koivunlehdet liikumattomat yllämme hetkellä kun saan pitää sinua lähelläni,
rakkaus on tämä hetki.
Kuva minusta, löytyy linkistä "tuo komea mies"
Jos et itse saa aikaan hankaluuksia elämääsi, älä sure, aina löytyy henkilö joka tekee sen puolestasi.
Ja lisää; Pullukka, hyväntuulinen ja yksoikoinen eläkkeellä oleva keittiömestari.
Ammattiani harrastelen edelleen.
Juttelen mielelläni mistä tahansa aiheessta, mikään ei ole vierasta, synnyttämisestä hevosen kenkien laittoon, minulla on mielipide josta pidän kiinni.
Kerran minut valtasi epäilys että saattaisin olla väärässä jossain asiassa, onneksi heräsin huomasin ajatuksen olleen vain unta.
Tyttärieni mielestä olen aina väärässä, niiden, siis tyttärien kohdalla kävi kasvatusfipa jonka voi laittaa kokemattomuuden tiliin.
Ne opetettiin puhumaan eivätkä sen jälkeen ole lopettaneet.
Jos voisin aloittaa alusta uudestaan niiden kanssa sulkisin ne pimeään kellariin siihen asti että ne voi siirtää koulun harteille kasvatusosion ajaksi.
Lainaus Lassi ja Leevi sarjiksesta:
"Kaikki mikä ei ole pakolla tehtyä voidaan laskea huviksi".
Muuten jos et jaksa lukea tätä tekstiä loppuun niin tuskin jaksat jutellakaan koska minä käytän mielelläni pitkiä lauseita.
Ja EHDOTTOMASTI puhun mieluimmin punaisilla, jossain poikkeustapauksissa myös ylellä, mutta vieroksun sitä.
Ja myös huomioitavaksi; olen huono keskustelujen aloittelijaksi, mutta erittäin hyvä kuuntelijaksi ja puhumaan.
Luonteeni uteliaspuoli on aina liikkeellä katsomassa minkälaisia ihmisiä lankoilla pyörii, jos se häiritsee jotakuta, bannaa tai ilmoita s.postiin että tiedän pysyä poissa sivultasi.
Se minkä ikäisten ihmisten kanssa keskustelu luonaa ei ole rajaa, jokainen voi itse päätellä haluaako jutella vaiko eikö.
Yön pehmeä satiini kietoutuu ympärillesi, tuulenvire liikuttaa hiustesi kruunua, kuvajaisesi kimaltelee virrassa kilvan tähtien, mä untasi valvon.
Kuu syleilyynsä meidät ottaa, tähdet polkuamme valaisee, puut metsän meille kuiskii, linnut tarinaansa kujertaa, yö unten usvaisten harsoon meidät peittää.
On vain 2 täydellistä ihmistä, toinen kuollut, toinen syntymätön. Kiinal. sananlasku
Suosikkibändit/artistit: rock, Blues, pop, country
Ruoka & juoma: kaikki mikä itse teen, ja valikoiden muiden tuottamat nautinnot
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Ase tai siviilipalvelus: laivasto
Yhdistykset/kerhot: Päin mäntyä vaikka sattuis kerho
Siviilisääty: Sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Jos haluat nähdä pärstäkuvan, niin loikkaa treffi sivulle, siellä se toljottaa odottaen sinua!
Aloituksia
273
Kommenttia
534
Näihin
aikoihin 09.09.2006 kirjautunut ensimmäisen kerran suomi24, ja yhä edelleen ihmettelen miks helkutissa... Bonnie Tyler,0139Jos ja kun
rauha palaa taas sivulle...lähiviikkoina niin varmaan olis aika aloittaa jo nyt tasaantuminen, niihin yleensä kuluu aika0138Harmaata, harmaata on,
siellä sun täällä. Ulkona se jotenkin sopii kuvaan, mutta kun kun se änkee sisällekin niin siin on jo liikaa. Autokin pe5137Pussaamisen hankaluus
Itse pussaamisessa ei ole hankaluutta vaan paikkojen katoaminen kun kyseessä on eripituisten henkilöiden pussaamis tuoki0136LOISTAVAA
työtä suomi24 ylläpito!!!! Alenpana oleva henkilö on minun galleriassani, näin se ammattitaito jyllää!! irma-armi muutti1136Talvi ilta...
Luonto aina väliin näyttää hyviä puoliaan, tänään kuu on suoraan yläpuolella, pohjantähti suoraan edessä ja iss avaruusa4135Kuukausi vaihtuu...
mitä jäi käteen ihmisille jotka esim vietti tipattoman tammikuun? Antaako helmikuu jotain uusia mahdollisuuksia? Ja joko1135Jospa
minä pistän tältä illalta luukut kiinni ja ruvetaan vaan pitämään itsestääm kiinni aamun asti, jos sopii, Ja se nit muut6135Oli synkkä ja pimeä yö...
ja taivaalla pilvet roikkuivat matalalla juuri puita hipoen.... No ni, se oli siinä, meinaan aloitus ja nyt jatketaan0135Mitään uutta?
Paitsi tietysti se että ollaan jo lokakuussa ja lämpimät päivät ovat muistojen joukossa. Mutta tämän sivun tekstit on ja0135Inhokki lista!!!
Siihen tulee vain yksi, mun hammaslääkärini! Ei riitä että hän pilaa viikolla, nyt sitten tänään rääkättiin lisää joten7134Lainauksia, luvatta ja luvalla
Teksti sisältää suomalaisen miehen ajatuksia vanhenemisesta, pitäiskö siihen sopeutua vai aloittaa uusi nuoruus. Koska a2133Hyvää alkavaa viikkoa
ja hyvää yötä, liitän tähän mukaan vaatimattoman mielipteeni tuon laulun mukana, http://www.youtube.com/watch?v=hXSzIpw3133Joko
tappelukset ovat pulkassa? Jos ei niin ei se mitään, kyllä maailmaan ääntä mahtuu, tosin minä kyllä kuuntelen tähän aika6133Tähän väliin
näköjään voi laittaa ajatuksia, lainattuja toki, mutta todellisia. Tajua ihme. Muista pieni siemen viilipurkissa, juure0132Jotta tulisi
lisää vaihtoehtoja silta keskusteluun, niin Aninkaistensilta notkahti heti valmistuttuaan, ja on edelleen notkolla. Parh0132näin om näreet
ja näppylät nyt rivissä. taivaalta tulee vettä sen verran ettei kuivana pääse autolle http://www.youtube.com/watch?v=WL81132On se niin väärin,
heti kun on poissa vähänkin enemmän niin sivu on täynnä jännittäviä keskusteluja joihin ei vitsi enää osallistua kun ne0132Hyvää Yötä, Hyvää Huomenta, Hyvää Päivää
kaikille vapaille henkilöille http://www.youtube.com/watch?v=rh47yi1LYgQ2131Sinua,sinua
ratsastan, sua pohkeista kinni pitäen, Sinua Ainua vain halajjaan....si... uuuups!!?. Taisin tulla väärään osoitteese0131