siellä sun täällä.
Ulkona se jotenkin sopii kuvaan, mutta kun kun se änkee sisällekin niin siin on jo liikaa.
Autokin perskule on harmaa eikä uskalla maalata sitä kun tuo tytär saattaa esittää jotain koppavia huomautuksia, auto kun sattuu kuulumaan hänelle.
Ja tekstitkin täällä on tosi harmaita, jokuista poikkeusta lukuunottamatta;))
Thaimaalainen ruoka ei sit ollu harmaata, varsinainen värien sinfonia, enkä vielä ole päässyt selville mitä kaikkia makuja siinä oli, taidanpa mennä sinne uudestaan syömään....
Kake Randelin; Kirje kotiin
http://www.youtube.com/watch?v=6ryqHgG1gGg
Harmaata, harmaata on,
5
137
Vastaukset
- H / H
http://www.google.fi/url?sa=t&source=video&cd=3&ved=0CEUQtwIwAg&url=http://www.youtube.com/watch?v=1EaUlgOQu3I&ei=3JneTN-_As7P4Abf7f0G&usg=AFQjCNEF6na6AOIWRCSD7YWBUeQ7DI7M3A
Ei nyt vielä lie Huuhaan joutsenlaulu menossa. - demoniiih
Se on kuitenkin vain loppusoittoa syksylle..Marraskuu alkaa olla puolessa välissä..Kohta saadaan ihana valkoinen ja raikas talvi...:o)...
Tuosta muistui mieleeni tarina errästä duunarista. Duunari katseli joka päivä kateellisena työkaverinsa eväitä ja valitti että hänellä itsellään on joka päivä samat eväät. Kaveri sit kysyi kuka ne eväät oikein laittaa. Duunari huokaisi että hän itse.
- H / H
duunarilta peilin kautta jääkaappiin katsominen. Jospa sillä duunarilla ei ollut vaimoa joka ne laittaa?
H / H kirjoitti:
duunarilta peilin kautta jääkaappiin katsominen. Jospa sillä duunarilla ei ollut vaimoa joka ne laittaa?
Niinpä, olis se vielä surkeampaa jos vaimo olis joka päivä laittanut ne eväät:o/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
