Vapaa kuvaus

Suosikkibändit/artistit: Kaikista genreista löytyy jotakin hyvää Suosikkileffat: Inception, Blood Diamonds, American Psycho, titanic, The Shutter Island Lempikirjat: Shakespeare's The Tempest, Romeo & Julia, Stephen King's Duma Key, Stephen Hawkin's Universe in a Nutshell Vapaa-aikanani: Juokseminen, salillla käynti, thai boxing, Vapaaottelu, Systema, sambo, shaolinq kung fu ja ninjutsu; sanoinko juoksemisen jo ;-) Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Seksi, terveys, Tiede ja Kultturi Katson tv:stä mieluiten: Sarjoja putkeen katsottunlta DVD/BR-levyiltä, mut ikuinen lemppari on Lost ja siitä ei pääse mihinkään. Sit tulee Nip/Tuck ja Dexter Kotieläimet: ei, ja vihaan sit kissoja, koiraihminen olen sillä mäyriksiä ollut skidistä asti joka perheenjäsenellä En pidä: Turha kylmyys, mutta jos joudun menemään ulos hakemaan jäisiä takkapuita että pääsen lämpimään ehkä sen jonkun kanssa niin mun puolesta jalkapohjat voi jäätyä :-) Parhaat matkakohteet: Adelaide, Sydney!, L.A.! KAIKKI Ruoka & juoma: nepalilaista ja kiinalaista tulee kokkailtua, mut italialainen ruoka noin yleisesti parasta Koulutus: --- Ammatti: ATK/IT/tietoliikenne Työskentelen: IT Business Controller Ase tai siviilipalvelus: Ketä tää kiinnostaa? Oon ollu ns. taistelusuklaajana, mut jos siitä alkaa puhumaan niin muusta ei enää puhuta Yhdistykset/kerhot: Ratatuomarina urheiluautolajeissa Siviilisääty: --- Lapset: --- Messenger: [email protected] Email: [email protected] Hakusanat: unelmien mies

Aloituksia

0

Kommenttia

1

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit