- En muuta orottanutkaan jatkahan luulottelua .
- Mimmi mummille
Jos puuttuu kyky oikein kirjottaa nii ei se merkitte tunnotonta luonnetta . - Sulle kelpaa jokanen tilasuus sekasorron kavattamiseksi.
- Mesikukalla on vähintään matot rullalla vinttikerrokses, alkaa menemään todella törkeeks .
- Etsippä kuule suutari esille ja kysy missä se imelyttää peukaloaan ,mä luulen et se on hyvä konsti
- Varmaan sen tähren ku sinä et oo mitään viisauksia julkituonut, ilmanmuuta olisin sinuu halunnut kopioira.
- Siinäpä ne tärkeimmät kommentit ,olen lievän hämmästyksen vallassa kattellut kommentteja trumpin voiton johrosta.
Onkohan kukaan arvostelija kauhistelija miettiny ketkä äänesti donaldia ,se oli se köyhien valkosten joukko.
Niitten vanhemmilla oli asiat paremmin ku heillä on nyt ja he näki et lapsilla tulee menemään heitäkin heikommin.
Ihmiset on epätoivosii ja haluu muutosta elämäänsä olkoonkin et he pettyy kuin suomen persut jotka myös halus muutosta.
Onko näillä arvostelijoilla kanttia kieltää ihmisiltä unelmat ?jos he niin kuvittelee niin melkosen ikävää porukkaa ovat
Suomen ainoa elossaoleva valtiomies vanha ja viisas paavo sanoikin jo et poliittinen eliitti ja siksi ittensä lukevat yllättyvät myös euroopassa.
Eläkeläisten asiat on pelkkää sontatuiskussa seisomista ,jonakin päivänä ne terheentyvät kurjuuteensa
Kuulema 80 luvulla on viimeksi tullut eläkkeellä toimeen . - Mitäpä siinä pähkäilet ,ryhry toimeen esimerkin mukaan.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001926770.html - Katoovaista on mainen kunnia ,muistan senkin ajan kun tapsa juoksi märkäpuku päällä Ruissalossa .
- Näinhän se on mut olik sulla joku kysymys tai mihin suuntaan halusit juttua vierä?
- Toimiiks se jo mikä oli epäkunnos ,ainakin yritin testata?
Mun on epäkunnos parastaikaa - kristallin kirkkaasti muistan kun pienenä 3-4-ja 5v pilttinä pelasin pleikkarin kanssa uunin pankolla.
Ei epäilyksen häivääkään asiassa ensimäinen malli kävi höyryllä ja ne kaksi muuta paloöljyllä ,turha muuta väitääkkään - AAmuiset pyörälenkit ,hämärän ja usvan seassa , joku toinen aikainen herääjä näkee yksinäisen etuvalon tuikkeen ja tuntee ettei yksin mailmassa ole .
Eläkeläinen on semmonen valon ja lohrun tuoja pimeyres, kohta taas pääsee rehkimään ylämäkeen ,
Elämäntapa pyöräilijänä on kiva olla. - Sen tähren kun akin tervatehtaantie ei ole Taalintaalla päinkään .
- Soita akille Tervatehtaantielle .
- Mitäpä persut kiemunkista ,korkeintaan onnittelevat demuja .
- Kysymykseesi on erittäin yksinkertanen vastaus ,kaikki me emme ole tolkun ihmisiä.
Aina on niitä joitten käsi hapuaa vaik kupu on täys ,20min kuluu ennen ku vatta ilmottaa täysinäisyyrest ,siin ajas ehtii mättämään paljon. - Kirjota sinä mää pirän hevosta .
- Erikoinen pulma ,ei taira auttaa ku kääntyä maahantuojan puoleen
- Otan osaa murheeseesi ,jos on uuden auton avaimesta kysymys niin on Vaasas muutama liike joka voi auttaa.
Vanhoja avaimia saa mistä suutarista tahansa.
Katohan tosta linkistä.
http://www.autonavain.fi/liikkeet.php