Vapaa kuvaus

Kalle Korkki,,, Käytään nimimerkkiä Pekospil... on viel mussolin.. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

10

Kommenttia

1

  1. TÄYDELLISTÄ !!

    Kenen tahansa naisan unelma on saaada kaksi miestä yhtä aikaan.. Toinen laittamaan ruokaa jaa toinen tiskaamaan..
    Ajanviete
    0
    3441
  2. KEVÄÄLLÄ !

    Kertovat että lampurin vuohi on alkanut kilistä...
    Seksivitsit
    1
    2932
  3. TEKEE HYVÄÄ !!

    Äiti ,, mikä on orgasmi ?? >Mistä minä tiedän !! Kysy isältäsi ...
    Seksivitsit
    0
    2853
  4. KESÄN MUISTOJA !!

    Mitä yhteistä on heinällä ja naisella ??? >Molemmat kaadetan ja seivästetää ...
    Seksivitsit
    0
    2640
  5. Ruotsalainen-Norjalainen ja Suomalainen,

    Svenski. Norski ja Finski juttelivat kuinka hyvän tyydytyksen he antavat vaimoileenn,,Orgasnin ym,, Ruotsalainen sanoi j
    Seksivitsit
    0
    3858
  6. Huonosti nukutaa???

    Tiedäkö miiksi viriilit miehet eivät pysty nukkumaan yöllä?? Kun kulli seisoo niin nahk ei riitä silmien päälle,,,??
    Seksivitsit
    1
    3873
  7. Väinämöisen ohje kalevalaisessa ;;;

    Älä pilkaa pimperoista ,karvatontakaan kavahda.. Älä pillua paheksu,,panettele paksuhuulta.. Älä vittua väheksy, vähätte
    Seksivitsit
    0
    2895
  8. Lapin mies,,

    Lapin mies kaatoi tyttönsä seljäleen ja pani viikon,,,, Kävi suihkussa ja sanoi tytölle tullesaan,,,Nyt et näe minua 2vi
    Seksivitsit
    2
    5800
  9. Tatui euron merkki,,KalleKorkki,,

    Tatuoi euron merkki miehesi sukuelimeen,, Voit hivellä pääomaasi ja nähdä säästöjen kasvavan,, Miehesi ei myöskään pahas
    Seksivitsit
    0
    3468
  10. Kaksi ilotyttöä,,, KalleKorkki

    Kaksi ilotyttöä seisoi kadunkulmassa,,, Luulen jotta tänään tulee hyvä ilta,, Ihan Haistan kullin ilmata,, Toinnen vasta
    Ajanviete
    0
    4329