Lapin mies kaatoi tyttönsä seljäleen ja pani viikon,,,, Kävi suihkussa ja sanoi tytölle tullesaan,,,Nyt et näe minua 2viikkoon,,, Minne menet?? En minekkähä,, Nyt nussitahan takahan päin,,
Vastaukset 2
- MIE______
Alko siinä jupit vittuihleen, ja kysehleen mitä täälä tehen ja pitivä vähän pöljänä. niin oli pakko sanoa:
Oli pakko tulla kathoon minkälaisia tuhkamunia täälä on ko pittää joka vuosi naiset lähettää Levile naitaviksi?
oli naamat hyviä ja parasta toisenn akka oli levilä! Opettele käyttämään murresanoja oikein, jos kerrot sen sortin vitsejä. Tuo sinun "Lapinmies"-vitsisikin on hyvä, jos sen kirjoittaa tai kertoo oikein. Tosin vitsinä se on jo ikivanha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1621558Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1381218Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216889- 69831
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus63727- 53722
- 46705
- 81617
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt190592- 52582