Vapaa kuvaus

"Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever." Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

2

Kommenttia

56

1. Ja kun Miken leukaa on leikelty niin mun mielestä siitä on tehty itseasiassa "miesmäisempi". Jos Michael haluis naiseks muuntautua niin eiköhän siitä olis leikattu sirompi...Muuten, sanooko kukaan esimerkiksi Jonne Aaronia transvestiitiksi vaikka se todellakin pukeutuu naisten Miss Sixty farkkuihin? Keski-Suomalaisessa oli siitä kuva treenikämpässään Miss Sixtyissä mutta eipä noussu minkäänlaista kohua...
  2. Tätä pedofiili asiaa on puitu jo niin paljon yli kyllästymiseen mutta haluan vielä kirjottaa tänne oman näkemykseni. Ymmärrän kyllä miks Michaelia pidetään syyllisenä ja toisinaan en edes jaksa alkaa puolustelemaan, ihmisille on jo muodostunu oma käsitys asiasta ja sitä on vaikeeta enää lähtee muuttamaan. Tästä mä ainakin syytän mediaa. Lehdistöllä motto kuuluu: "Syyllinen kunnes toisin todistetaan" Mutta sitten kun se syyttömyys on todistettu niin vahinko on jo tapahtunu eikä asiaa ees haluta enää oikastavan.

Se ensimmäinen juttu löyhkää rahastukselta niin että hengityssuojainta tarvitsen! Kun se poitsu vietti aikaa Neverlandissa yhä enemmän, sen isä alko tulla Michaelille mustasukkaseks. Pojan äitihän vietti myös siellä aikaa eikä sillä ollu mitään valittamista Mj:n ja Jordyn välisestä suhteesta. Sen mielestä oli hienoa että ne tuli niin hyvin toimeen. Mutta tosiaan se isä ei tästä tykänny ja sai kaikki uskomaan että ranchilla tapahtu jotain hämärää. Se muija ei tietenkään halunnu vaikuttaa huonolta äidiltä niin sen oli pakko yhtyä noihin puheisiin ja siitä sitten seuras se haaste...Ja jos ne tosiaan epäili Michaelia pedofiiliks niin miten ne voi suostua hiljentymään rahaa vastaan? Jos mulla olis lapsi ja epäilisin että sitä käytettäisiin hyväks niin en ikinä huolis penniäkään sen mahdollisen pedofiilin rahoja! Mitkään miljoonat maailmassa ei sais mua jättämään asiaa siihen, haluaisin mun lapsen ahdistelijan kiven sisään loppuelämäkseen! Että pistää tuo vähän miettimään... Uskon että MJ makso vaan että sitä poikaa ei tarviis raahata oikeuteen ja että se itekin sais jatkaa elämäänsä. Sitä paitsi, Mikellä oli neuvonantajia jotka kehotti vakaasti että on parempi maksaa. Tietysti se aatteli että ne tietää mistä puhuu...

Sit tää toinen juttu on sen ensimmäisen syytteen nojalla tehty törkee rahastusyritys. Varmaan ajattelivat että kun Mikeä on jo kerran samasta asiasta syytetty niin tästä tulee helppo juttu, ei se lähde oikeuteen ja saadaan hyvät rahat! Oon jo yrittäny blokata tän mielestäni, en muista yksityiskohtia enää mutta perhe tais olla rahavaikeuksissa. Pojullahan oli syöpä tai jotain, Mike makso hoidot jne perheen puolesta. Toinen teoria on tämä: Kaikki oli vielä hyvin sillon dokkarin teon aikoihin, mutta kun se dokkari tuli ulos niin kaikki näki miten läheisiä Mike ja se poju oli ja sitten Bashirin ääni selitti siinä taustalla tyyliin että "tässä on jotain hämärää". Sitten media päätti taas että "Pedofiili-Jacko" iski jälleen, eihän ne pojun vanhemmat voinu jättää asiaa siihen ja puolustaa Mikea vaan kiittivät Mikeä kaikesta avusta haasteella...

Tää kaikki on vaan mun henk. koht. näkemys asioista.