Vapaa kuvaus

Mukava, railakas ja huumoritajuinen pötikkä

Kotimaa: Suomi

Koulutus: ---

Ammatti:

Siviilisääty: naimaton

Lapset: ei ole

Aloituksia

70

Kommenttia

264

1. On kaikilla oma musiikkimaku ja eihän siitä täällä kiistelty.
    Mielipiteitä voi ilmaista. Ikävää, että pikkusiskosi reagoi näin, mutta hän kyllä toipuu tästä. Se vaan on niin, että asioissa on aina se positiivinen ja negatiivinen. Vaikka taidat olla nuori niin viittaan viimeiseen lauseeseesi, et myöskin vähän ymmärrystä makuasioissa:).
    Ei tähän maailma kaatunut, ei edes pikusiskoltasi, ehkä seuraavan kerran et anna pikkusiskosi lukea viestejä täällä, jos h'n noin voimakkaasti sattuu johonkin reagoimaan, koska kaikki ei ole todellakaan kukkaniittyä ja positiivista loistoa..niin se vaan menee.
    Mutta kaikkea hyvää sinne:)
    P.S. Toivottavasti et anna pikkusiskosi katsoa Rihannan videoita ja konsertteja, koska hän ei ole paras niistä roolimalleista nuorelle tytölle.
  2. Itse minulle suomalainen on valkoihoinen, suomalaisen nimen omaava Ruotsinkielinen nimi menee just just, mutta se on kumminkin ruotsalainen se nimi:) ja jonka sukuhistoria on suomalainen. En ymmärrä myös miksi tämänkaltainen ajatus synnyttää joissain ihme sellaista vihaa. Miksi näin ei saisi ikäänkuin ajatella.? Ihan kuin heidän ulkomaalaisten omissa kansalaisuuksissa olisi jotain vikaa.Tiedän, että kun mennään vaikka kuinka pitkälle niin päädymme Afrikkaan. Näin on tiedekirjat kertoneet.

Kyllä jokaisella ihmisellä on samanlainen ihmisarvo. Silti sanomati mielestäni meillä suomalaisilla pitäisi olla ensisijaiset oikeudet työpaikkoihimme, koulutuksiin yms. koska kaikkea ei riitä kaikille kumminkaan niin ei se ihmisten lisääntyminen muualta helpota asiaa, vaan pahentaa. Tiedän sen, että jokainen maa maailmassa ei ole täysin ulkomaalaikseton. Ja ihmisten kiertoa on aina ollut jossain määrin, mutta kun se on loppumatonta ja niin valtaisaa, jolloin ihmisten pakotetaan siihen mukautuvan niin se ei enää ole hyvä juttu. ei mailla vaan ole resursseja yksinkertaisesti pelastaa koko maailmaa..ongelmat vaan siirtyvät.

Minua ihmetyttää myös, että meille sanotaan Suomessa, että ymmärtäkää ja kunnioittakaa näiden pakolaisten ja maahanmuuttajien maan kulttuuria ja sitten kun menemme käymään ulkomailla niin sanotaan, että kunnioittakaa ja käyttäytkää sen kulttuurin mukaisesti. Jännä, että tätä ei usein odoteta tänne tulevilta ihmisiltä, vaan annetaan heidän ottaa valtaisa annos yhteiskunnasta, jotka ovat tänne tulleet ja sitä kautta yrittävät muuttaa yhteiskuntaa kaltaisekseen ja suomalaiset vaan niiaa heitä kohti. Pienin askelin ja annoksin tätä tapahtuu. Esim. musliminaisten omat uimavuorot ja sitten työpaikoissa niinsanottu positiivinen syrjintä. Itse sanaparikin on jo aivan outo ja silti hyväksyttävää, joten suomalaisia siis saa syrjiä.

Mutta en usko että nämä asiat koskaan lutviutuvat kohdalleen maapallolla, näitä tulee olemaan aina..niin kauan kun sotia on ja sotia tulee varmaan aina olemaan..mutta jotkin maat ovat sotineet jo vuosikymmeniä niin luulisi niissä jo jonkin stopin tulevan, mutta ei. ja tätä ihmisten pakkoyhdentämistä en ymmärrä sitten ollenkaan..se ei ole tie rauhaan..se on tie sotiin..
  3. Tiedän.
  4. Minusta Suomen kansalainen on kumminkin eri asia kuin suomalainen..eli ehkä sitten olen rasisti. Ei voi mitään. En vaan pysty pitämään heitä suomalaisina tai savolaisina, hämäläisinä, karjalaisina, lappilaisina, samelaisina..yms.. mutta missä se syrjinnän raja menee?
    Pitääkö minun ruveta puhumaan heidän kanssaan tai hengailemaan heidän kanssaan, jos he haluavat, mutta itse en halua? Pitääkö minun hypotettisessa tilanteessa olla vain mielin kielin, jos he sanovat olevansa yhtä suomalaisia kuin minäkin ja sanon, että ette ole niin se on rasismia, ei mielipide?
    Tai mennä jonnekkin silti missä heitä on, mutta jos en mene jonnekin sen takia, että heitä on siellä niin se on syrjintää, koska he ehkä haluavat olla kanssani, tutustua minuun ja viettää aikaa?

Jälkimmäistä kommenttia en oikein ymmärtänyt. Tuli mieleen sellainen jokin uskonnollinen juttu. ei varmaan ole koko ihmisryhmä, mutta miksi sitten nipputetaan kaikki samaan, nekin jotka puhuvat siitä ettei niputa ihmisiä samaan niin silti niputtavat. Esimerkiksi perussuomalaiset niputetaan kaikki samaan heidän taholta, jotka sanovat ettei ihmisiä saa niputtaa tai mikä vaan puolue. Eikö siinäkin ole isosta ryhmästä joka ajattelee samanlailla sitten vaikka kuten islaminuskoiset tai kristityt tai mitkä ikinä. Prostituoidut niputetaan samaksi, juopot samaksi.. Tuosta alemmasta ymmärsin, että ihan kuin noista olisi pidettävä noista islamista ja romanista, mutta pitääkö hän sitten kaikesta ja kaikista?
  5. Pois pois pois tuommoset
  6. Itsellä usein mennyt niin, että kun on pitänyt jostain ei saa vastakaikua ja kun joku on pitänyt niin iotse ei ole lämmennyt..itse myöskään en osaa lähestyä naista ja minusta se on jotenkin myös noloakin jollain tavalla..ja nyt yli kolmikymppisenä sitä tuntuu menettäneen jo mahdollisuutensa ja ei oikeasti tapaa ihmisiä missään oikein.
    Minulle on myös monesti käynyt niin kun olen ilmaissut että olen pitänyt tai kiinnostunut, kyseinen ihminen on suutunut minulle,. en myöskään osaa olla viettelevä tai en tiedä mitä naiset haluaa.
    En myöskään ole hyvässä työssä ja en hirveästi osaa ehkä näyttää hellyyttä vaikka haluaisinkin.
    naiset eivät oikein myöskään lähesty minua, en tiedä minkänäköinen olen. Olenko ruma ihan ok, söpö vai mikä.
    Minusta naisen " metsästäminen" on jollain tasolla loppujen lopuksi turhaa puuhaa, että en ymmärrä miksi heitä pitää kortteerata ja mielistellä, ja toivoa, että he sitten mahdollisesti ihastuisivat ennen kun jo kerinnyt tehdä siinä prosessissa hölmön itsestään.