Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
heiskala
profiilit
heiskala
heiskala
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
0
Kommenttia
86
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kyllä joku koittaa koiria mollata parhaansa mukaan, ei jatkoon...
Lähisukulaisella kävi moiset, osin mun ehdotuksesta. Merkkailivat lähes kaikki ikkunat ja vähän muutakin.
Lähes koko mökki on nyt purettu/korjattu. Katosta auringon puoli oli lähes ok/toinen EI.
Paisuntasäiliö oli valutellu, ties kuinka monet vuodet, ylimmästä kerroksesta keskellä taloa vesiään tippa kerrallaan alas. Salaojia ei ollu=kellari aika valmis
Vähän epäilen saako tuosta hyvää koskaan, kymmenen vuotta jo paikka kerrallaan korjailtu...
13.05.2015 00:30
Muuton jälkeen koitin käyttää vanhaa, eipä onnistunu ilman oirehtimista. Roskiin meni 1/2 vuotta vanha 1200€:n sänky, sen jälkeen alkoi hidas palautuminen...5v takana ja ilmeisesti edelleen on jossain jotain pielessä(kotona/töissä), nyt sentään jaksaa jo jossain määrin urheillakkin :)
30.04.2015 01:09
Voi TAAS viddu, oisko vajavaisille saatava oma palsta?
Ja kyllä, minä olen hengissä, vaikka pahimmasta pyydyksestä on jo n.5V
Työpaikka selvä tapaus=Aika valmis(välttelen pahimpia koloja sujuvasti)
Nykyinen kämppäkin pikku hiljaa huonoksi todettu=Kakarat kun vähenee, niin heti karkuun!
21.03.2015 01:42
Jaaha sensurointi aineki iskeny, ei varmaan huono homma ;-)
Mutta huonoa on, kun ei viestejä saa enään pienennettyä, en löytänyt uusinta nyt ollenkaan...
06.02.2015 01:30
N. vuoteen(edellisestä päivityksestä) ei ole roskapostisuodatinkaan toiminu kunnolla. Viime viikonloppuna poistin kokonaan KAIKKI...
Sen jälkeen olen lähettäjän mukaan lisäilly, silti tulee samoista osoitteista läpi. MIKÄ MÄTTÄÄ?!?!?!
17.01.2015 01:48
Eihän näitä vikoja ole ollu ikinä, EIPÄ. Kohta vuosi pelkkää KURAA!!!(Tähän kuuluisa yhden sormen merkki) Tai taas parikin!!
13.01.2015 23:25
Hotmaili toiminu jo useemman vuoden HYVIN! Tämäkin toimi joskus vuonna miekka/kivi!!!
13.01.2015 23:23
Se on se uudistus, toiminee varmaan ehkä jo maaliskuussa(vuodesta vaan ei tiedä :) ). Vittu mitä paskaa, ollu toimimaton jo edellisen päivityksen jäljiltä kohta varmaan vuoden...
13.01.2015 23:20
Oletko hankkinut uudet kengät, jotka hauduttaa?
06.01.2015 15:16
Kyllä! n.Puoli vuotta pelkkää toimimattomuutta(kansainvälinen merkki viidesti tähän!)
Varmasti lisää maksavia asiakkaita :)
02.01.2015 02:52
Tuntuu olevan ainakin nelinkertanen oikeisiin viesteihin verrattuna. Erittain hyvä uudistus oli taasen...NOT!!!!!!!
02.01.2015 02:47
Saiskohan tuon roskapostisuodattimenkin vihdoinkin oikeesti toimimaan?
Plokattuna ....@????
Sekä ????@.....
Eli molemmin puolin @:t merkkiä
Lisäksi myös koko lähettäjän osoite!
Miksi vitussa tulee vieläkin läpi? Niinkuin kaikki muukin paska...
02.01.2015 02:43
Suosittelisin hyvää putsausta!
90C pesu/ehkä toinenkin(jos ei kestä roskiin)
Osan kiinteemmistä olen saanu siedettäviksi etanol/muilla pesuaineilla.
Yhden vaatekaapin hajut lähti vasta maalaamalla(tuo nyt jo hävitetty)
23.12.2014 02:31
Eikö näitä voi mukamas torpata ip:n mukaan ?!
Ei varmati voi tulla vertin replyt samasta paikkaa...
13.12.2014 00:49
Voisin veikata seuraavaa kohdetta Espoon matinkylään, tiistilän koululle, tulevia(olevia) onkelmia. Iltavuorolaisia jos käy edes 3 suihkussa, vetäsee seuraavan tilan vessatilan peilit pitkäksi aikaan huuruun (n.5min suihku). Ei taida ilmastointi pyöriä illasta olleenkaan!?
27.11.2014 00:27
"Minä allergisena tiedän vartissa, onko kiinteistössä ihmisille vahingollista hometta."
Niin minäkin luulin...Muuton jälkeen kun tuli imu päälle, rupesi parin viikon jälkeen vasta pari huonetta käryymään nokkaan...
Lähes pari vuotta myöhemmin, taasen uuden etsintä eessä...
22.11.2014 03:05
Kippo kuuluukin olla, tosin ilman nippusiteitä:)
Jos ei heti rupea selviämään, taitaa olla helpoin valitettavasti muutto, loordit useesti laskee vain nopeita pennosia...Esim.SATO(yleishyödyllinen :):) ) tämmösestä sairastuttaa muutamat vuokralaiset. Remppaakin on välistä koitettu tehdä. Nytkyisemmin joku maksaa nuo tappiin vedätetyt etelä/itähelsinkiläisten vuokrat , joten ei vieläkään tarvi tehdä muutakuin nostaa vuokria...
Anteeksi laajalahti...
22.11.2014 02:42
Tyonnähän tämä jo tippuviin!!!! Näkyi 18.11 ,mikä meinaa yleensä kelloa...Menee uudet/vanhat viduralleen...
Ai niin, olikohan tämä vaan miss 007 tj pila :)
22.11.2014 02:17
Itseasiassa yllättävän paljon oikeetakin tietoa, nämä vähättelijät on asia erikseen...
11.11.2014 00:00
Heitähän tää jo unholaan, meinaa jäädä uudet viestit lukematta...
11.10.2014 01:08
2 / 5