Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pam64
profiilit
pam64
pam64
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
9
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Että mahdollisimman vähän näkyy työntötankoa. Siellä putken sisällä tanko (myöskin ohjaus) on paljon vähemmän alttiina ilman epäsuotuisille vaikutuksille kuin näkyvissä.
02.11.2010 16:39
Vaan käytä sitä moottoria jos se adapteri on irti. Kierto loppuu ja kone kuumenee.
Koneen täytyy olla pysäytettynä kun huuhtelet sen letkun avulla. Näin minun ohje kirja ainakin sanoo.
15 minuuttia täytyisi laskea vettä läpi mielummin heti käytön jälkeen.
ohjekirjan sivu 50.
Ohjekirja on sama 20 heppaisen kanssa joka minulla on tuon kiukuttelevan 4 heppaisen kanssa.
Ohjekirja on vm 2007 moottorille, mutta taitaa olla sama kone vieläkin koppaa myöten.
26.10.2010 21:30
Aika moiset depikset tuli taas kun mökkikausi loppui. Tai eihän se oikeasti loppunut, mutta johonkin on pakko raja vetää.
Asun ok talossa, jossa kaikki mukavuudet ja mökillä vain sähkö ja kesävesi.
Jokin kumma siellä luonnossa vain on. Kolmas kesä takana mökkeilyä ja viimeisenä myisin kesäpaikan jos täytyisi jostain luopua.
Vaimokin sanoi viikonlopun jälkeen mökiltä lähtiessä että täällähän voisi olla vaikka kuinka kauan. Ensimmäistä kertaa kuulin häneltä tuon tosiasian.
Jotkut ei vain löydä mökkeilyn "taikaa" koskaan ja itkevät omaa sokeuttaan täällä.
OK taloa ja mökkiä ei voi verrata keskenään vaikka onhan näissä molemmissa esim. takka.
Kuten totesit kotiin on kiva palata mutta se haikeus mökiltä lähtiessä on ihan oma lukunsa.
Ihan kuin ensirakkaus joskus kauan aikaa sitten kun kotiin piti mennä klo 21, ja se tytön täytyi mennä omaansa.
Aloitin kesällä päiväkirjan kirjoittamisen mökillä ja siitäkin on tullut ihan kiva tapa.
Sen viimeisen kahvikupin ääressä on tosi hauskaa kerrata viikonlopun ilot ja surut.
Suosittelen kaikille.
20.10.2010 00:33
Majat vain ainakin kahden naapurin kohdalla on varustettu aivan liian pienellä savunpoistohormilla, joten avotulen käyttö on mahdotonta jos kokatessa muodostuu savua.
Lisäksi halkaisija majoissa on yleensä pienempi kuin kodassa joten kuuma tulee ja naama palaa jos taju ei lähde savusta.
Itse tehden tietysti voi välttää nämä pikku ongelmat, mutta valmiita majoja/kotia harkitsevan on tyytyminen tarjontaan.
Itse käytän kotaa yleensä huonolla säällä tai kylmällä ilmalla jolloin maisemien katselu ei ehkä ole se tärkein griteeri vaan ruuan valmistus.
12.04.2009 23:23
Tottakai. Huvimajoissa savupiipun virkaa hoitava kanavan pätkä ei todellakaan riitä mihinkään jos aiot savustaa tai muuten käyttää avotulta.
Maisemien katseluun huvimaja on lähinnä enemmin tehtykin kuin oikeaan ruuan laittoon.
12.04.2009 01:14
Hain rautakaupasta. Hintaerot on muuten mahtavat samalla tavaralla eri paikoissa.
16.04.2007 22:56
K-raudasta. 7,8 JA 9 löytyy ainakin pk-seudulta.
10 ovia ei saa kysynnän vähyyden vuoksi hyllystä.
Hinta noin 80 euroo. K-rauta 75 ainakin myy.
Itse haen kerran kuussa satsin väliovia ja aika paljon mahtuu joukkoon huultamattomiakin.
16.04.2007 22:54
Hintoja.
Varoventtiili 20€.
Paisuntasäiliö olisko 100€.
Noi kun pistät niin pelittää.
26.10.2006 23:51
Kaikki tuota merkkiä. 2½ vuotta ovat toimineet moitteetta.
Todella pitkä takuu osassa tuotteista.
Huurtumisen esto pakastimessa toimii todella hyvin.
Jääkaapin alasuoja on kyllä kovilla jos on korkea malli.
07.10.2006 20:49
1 / 1