Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tuula.kallio2
profiilit
tuula.kallio2
tuula.kallio2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
2447
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
minä ainoa muukalainen, jolla ei ole muistoja veden ääreltä?
No olenhan minä ollut kesätöissä yhden kesän Ahvenanmaalla ja sielläkin vielä saaressa, mutta ei ole sieltäkään erikoisia laiturimuistoja.
19.06.2007 12:00
Mulla on kannettava tietokone ja siihen myös erillinen näppäimistö - koneessa on Fn-näppäin, mutta ei siinä toisessa.
Sitä olen manannut, kun ei koneen mukana tullut selostusta näppäimistöstä, on paljon näppäimiä joista en tiedä höykäsen pöläystä! Tunnustan nyt kaikki tietämättömyyteni!
19.06.2007 11:55
Ainakin sydämiä tulee ♥♥♥♥ - tiedä sitten muista - oppia ikä kaikki!
On sitten varmaan eri koneissa erilaiset näppäimistöt, kyllä mullakin oli eri paikassa kuin sinulla.
Löytyi näitäkin ☺ ☺ ☺!
Olen joskus kurkkinut chattiin ja on kiukuttanut, kun siellä hymiöt vaan hyppii silmille ja nyt oli kova into opetella niitä.
Niin se mieli muuttuu...
19.06.2007 11:22
Saa nähdä kuinkä meikämuijan käy!
Iso, iso hali KRISSELLE ♥♥♥♥♥♥♥♥♥
KIITOS!!!
19.06.2007 11:00
nurkan taakse häpeämään ja parkumaan, kun en osaa tehdä sydämiä - nyyh-nyyh...
19.06.2007 10:32
Jo ehdein harmitella, kun piti taas tyhmyyteni näyttää - oletko katsonut viiskymppisiltä, siellä on eri ohje...
En kyllä saanut sydämiä sieltäkään!
19.06.2007 10:29
Koitin tehdä niitä, kun viiskymppisten palstalla sitä eilen opetettiin, mutta en vain saanut tulemaan. Olen tosi avuton tämän koneen kanssa - viime syksynä kansalaisopistossa opettelin konetta käyttämään ja heikoilla ollaan...
19.06.2007 09:20
ei ole näkynyt ei kuulunut muutamaan päivään - Pystybaari kyllä nököttää tuolla nurkan takana.
18.06.2007 22:19
se niin, että tumma tukka ei harmaannu niin helposti. Mulla on ollut melko maantien värinen tukka, siksi toivonkin siitä oikein kauniin vaalean harmaata tai siis melkein valkoista.
18.06.2007 20:33
joskus googlesta hyvän sämpyläreseptin, mihin tulee liemeen rahkaa ja vettä, lisäksi hunajaa, ruishiutaleita ja jauhoja. Oli kyllä niin maan perusteellisen hyviä sämpylöitä.
18.06.2007 20:03
Hymyilytti, kun luin kirjoitustasi. Minä kun olen oikea kunnon maarapu, niin tietysti tuli mieleen maitolaituri elikkä kannulava mistä maitokuski vei maitotonkkat meijeriin.
Ne olivat nuorison kokoontumispaikkoja ja niillä istuttiin aamuöihin, kun oli oltu missä milloinkin - ei kuitenkaan kovin kauaksi fillareilla menty - autot tulivat kuvioihin myöhemmin.
Siellä sitä sitten haaveiltiin ja odotettiin, oi miks'ei saavu nyt jo noutamaan tuo prinssi nuori, uljas sadun ihmemaan...
Että näin meillä laiturilla...
18.06.2007 19:56
permanentit nykyään sellaisia säkkäröitä ole kuin viiskymmentä vuotta sitten. No juu, onhan tosiaan "vanhemmilla" vieläkin, mutta eihän meillä.
18.06.2007 19:37
että kukkiiko se myöhemmin, mutta ei siinä kyllä nuppujakaan ole.
Sitten tulee luminen talvi, jos ei pihlajanmarjoja ole ja mistäs niitä tulisi ilman kukkasia ;)
18.06.2007 19:17
Värjäsin minäkin hiuksiani silloin, kun harmaasta ei ollut tietoakaan. Sitten se jäi ja nyt ei tiedä minkälaiseksi tulisi harmaat hiukset, jos värjäisi.
Nuorempi siskoni yllyttää aina, että värjää Pirkko Liinamaan tyyliin lilahtavaksi mutta taitaa jäädä jo värjäämättä. Äidilläni oli ihan kokonaan vaalean harmaat, melkein valkoiset hiukset, nyt vain odotan, että muuttuisi samanlaiseksi - melko harmaat jo ovat.
Permanentti mulla on silloin tällöin ollut, ensimmäinen sen jälkeen, kun olin ripille päässyt. Silloin oli kaksi vaihtoehtoa, Nestle- ja sähköpermanentti, en kyllä muista mitä se sähköjuttu tarkoitti. Joka tapauksessa pää oli kuin kanan takapuoli permanentin jälkeen.
Nyt taitaa olla jo parikymmentä vuotta viimeisestä kiharruksesta.
18.06.2007 19:11
olin lykkimässä ja nyt tarkenee, lämpömittarikin näyttää jo nippanappa +20astetta. On sekin yksi riesa se ruohon ajo!
Oletteko huomanneet kukkiko pihlaja tänä vuonna? Havahduin tänään, että meidän pihan syrjässä oleva pihlaja ei kukkinut lainkaan.
Jospa hörppäisi vielä omasta kannusta raparperimehua ja jatkaisi urakkaansa, kun hiukan enimmät hiet haihtui.
Hyvää oli baarin tiskillä oleva mehukin, sinunko se oli Fridanna - kiitos ja hei!
18.06.2007 14:34
Oho, hiljaista on ollut - kyllä taitaa kesä vähentää kävijöitä. Minä vain olen sellainen mökkihöperö, etten paljon kotoa poistu.
Eilinen oli poikkeus, kun en lainkaan avannut konetta, olin markkinoilla! Myyjiä oli pilvin pimein kaikkia "kräämämyyjiä", mutta ostajat olivat vähissä. Niin paljon on joka puolella kaikkea tapahtumaa, ettei ihmisiä riitää joka paikkaan.
Niin on sää koleaa, että piti tehdä hellaan "valu", kuten meillä sanotaan, että tarkenisi - en tiedä miksi viluttaa.
Ja sitten tulee se juhannus, pitäiskö senkin hyväksi jotain tehdä - puunata kaikki katosta lattiaan. Sitä on joskus tehty, mutta en enää niin kauheasti viitsi "höösätä" - menee se juhannus siinä kuin muutkin pyhät.
Että olenko laiska - voinpa hyvinkin olla!
18.06.2007 11:30
on siitä, että Aulis on kadoksissa!
Lueppa seuraava viesti!
16.06.2007 22:28
vaan - eikä täällä nurkan takana ainakaan tarvitse olla hiirenhiljaa. Sen tähden täällä vielä ollaan tämä viikonvaihde, jos sattuisi tulemaan meluisampaakin porukkaa, mutta kovin on väki hiljaista.
Emännällä on niin vauhti päällä, ettei se ehdi muuttoa tekemään ja kannattako täältä enää lähteä ennen kuin mennään vielä kauemmaksi...
Niin ja koita vaan keksiä itsellesi vetävä nimimerkki!
16.06.2007 22:23
näytönpaikka on sitten hakea Aulis esille,kun lupaatte hoitaa karanneet takaisin.
Jos se onnistuu, niin luulisin, että kaikki muutkin hommat annetaan Ainan Iloiselle Pitopalvelulle.
Vai mitä mieltä on pääkondinaattori (mitä sekin tarkoittaa?) Marjapensas? En suinkaan ylitä valtuuksiani?
16.06.2007 22:15
ruokailuvehkeistä - ota hyvä ihminen sitten jostain pitopalvelusta ruokapuoli, ei sitä voi talkoilla tehdä - maksaa sitten mitä maksaa...
Morsiusneitoja varmaan on helppo löytää, Nikito, Folk, A.N.N.A, Vivi ja mitä niitä tuttuja on, niin ja tietysti Olivia.
Mutta ne sulhaspojat, mistä niitä löytyy - Kingkale ja Pellekin ovat olleet teillä tietymättömillä - vähissä ovat meiltä miehet!
Suvivalssi on sitten ehdottomasti soitettava, ellei häävalssina niin muuten.
En ole sitä kuullutkaan pitkään aikaan.
16.06.2007 21:00
100 / 123